555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ånders indvirkning.. Kan det være årsagen? Ånders indvirkning.. Kan det være årsagen?

Hej Hg.
Jeg starter med at sige at hvis I ikke tror på emnet så lad være med at svare da dumsmarte bemærkninger frabedes!
Sagen er den at jeg arbejder on/off på et gammelt slot. Og har gjort i nogle år.
På dette slot spøger det. (jeg nævner ikke slottet, så lad være med at spørge smiley )
Når jeg har været på arbejde, så er jeg fuldstændig færdig dagen efter. Jeg er tung i kroppen, har små kvalme og lettere hovedpine.
Jeg har altid troed at dette skyldes at jeg ikke kan holde til det stress der er mere. Og har i løbet af de sidste par år arbejdet der mindre og mindre.. Men i aftes var der en forholdsvis stille og rolig aften, og jeg var ikke "stresset"(hurtigt tempo i længere tid, meget at huske på) på noget tidspunkt. Så jeg tænkte at så ville jeg jo ikke have nogle problemer i dag!
Men da jeg vågnede op så var det på nøjagtig samme måde som altid..
Da jeg stod i brusebad kom jeg til at tænke på..
Kan det være de genfærd der gør at jeg reagerer sådan??
Jeg er nemlig ikke sådan hvis jeg har arbejdet et andet sted kom jeg i tanke om..
Og ved I om man kan gøre noget ved det?
Hvorfor reagerer jeg mon på det?

Mvh TT

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ånders indvirkning.. Kan det være årsagen?
  • #1   8. okt 2016 Ånder er en anden debat. Og den holder jeg mig fra.

Men, hvordan er indeklimaet? Er der skimmelsvamp? Hvis der er en fysisk årsag er det til at gøre noget ved?

• #3   8. okt 2016 Det tror jeg sagtens det kan være, jeg oplever også at blive totalt drænet, når jeg er steder med aktivitet smiley

• #5   8. okt 2016 Doktor Who - indeklimaet er intet problem, og så ville flere af mine kolleger også reagerer på den måde. Det gør de desværre ikke.. smiley

Mvh TT

• #6   8. okt 2016 Men hvis ånder påvirker de levende, så burde de andre vel også påvirkes?

Hvis du mener at der er forskellig følsomhed for overnaturlige stimuli, hvorfor skulle der så ikke skeles til at der ER FORSKELLIG følsomhed for diverse fysiske stimuli?
    Jeg er fx selv fuldstændig upåvirket af skimmelsvamp, men jeg er også blottet for allergi og astma

• #7   8. okt 2016 Hvis du er fuldt ud overbevist om at der er ånder/genfærd/overnaturlige væsner på slottet, hvorfor så ikke få en clairvoyant ud og "rense" stedet? Tale med dem?

Hvis du stadig har fysiske gener bagefter så kan du være sikker på, at det da i hvert fald ikke er dét, der gør dig dårlig, og udelukke den mulighed. Og det giver dig også den mulighed at dine gener kan forsvinde hvis det ER det du tror.

Min ydmyge holdning er, at det ikke er "ånders indvirken" der er årsagen til det. Har du fået taget en blodprøve og set på om der er vitaminer e.l. du eventuelt mangler? Det kan sagtens give lignende symptomer

• #8   8. okt 2016 Ånders påvirkningen er i øjeblikket og ikke senere så nej det er ikke ånder. Så vil du have fx ondt i hovedet når de var der, det sekund de er væk forsvinder hovedpinen.
    Du får ikke eftervirkninger smiley

• #9   8. okt 2016 Funke - det er ikke på min plads at tilkalde en clairvoyant til en anden mands slot. Og hvis det skyldtes mangel på vitaminer e.l. Ville jeg også få det skidt i andre lignende situationer, og ikke kun når jeg har været der.

Who - fordi jeg har boet i et hus med skimmelsvamp og ikke reageret i huset (som var i dårligere stand end slottet) og dengang var jeg også dårlig efter at have arbejdet der.. Nu bor vi heldigvis i et sundt hus og jeg reagerer stadig dagen efter.. smiley

Mvh TT

• #10   8. okt 2016 Jamen hvis det er tydeligt at det spøger - du skriver det lidt som et faktum alle ansatte kender til? - så tag da fat i ejer og forhør dig omkring mulighederne smiley
    Hvis det derimod KUN er dig der mærker til det og kun dig der bliver påvirket af det, så ville jeg gå til lægen. Jeg synes du har en helt valid grund til at gå til din læge når du i en længere periode har døjet med træthed, hovedpine, kvalme osv - så burde lægen gerne kunne sætte nogle undersøgelser i gang smiley

• #11   8. okt 2016 Funke - det er ikke kun mig der har oplevet ting der..det er ret mange. Men ejer og forpaktere tror ikke på ånder..
    Og jeg arbejder der kun nogle gange om året, før var det meget mere. Og jeg døjer kun med dette efter jeg har været der smiley

Mvh TT

• #12   8. okt 2016 Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte en clairvoyant. som skal lære DIG at lukke af for ånderne. Dem der ikke tror mærker det ikke. men du er åbenbart meget åben for dem, og så dræner de dig fuldstændigt.

• #13   8. okt 2016 Jeg tror på ånders indvirkning ja. Men som en nævner så er det i nuet.
    Jeg tror du må søge efter din grund et andet sted. smiley

• #15   8. okt 2016 Kathe - ja jeg har tænkt tanken.. Men er jo lidt skeptisk af natur og er bange for alle de fupmagere.. Så ved helt ærligt ikke hvem jeg skulle kontakte..

Mvh TT

• #16   8. okt 2016 Stress er stadig en mulighed - hvis man er stresset hjælper det ikke at have en stress fri dag, det kræver uger/måneder for kroppen at komme ned i gear igen og først her forsvinder smerterne..

Men som andre også nævner så kan man drænes af ånder..
    Hvis der er meget aktivitet kan man sagtens blive afladet.. Du kan også være så heldig at du har en såkaldt klæbe ånd - det mærker de andre jo ikke, men det gør du i høj grad smiley

For mig er det dog tydeligt at mærke forskel om det er stress eller anderledes aktivitet der dræner mig og giver mig hovedpine. smiley

• #17   9. okt 2016 Jo ånder kan påvirke dig og dit humør - jeg har selv været på et gammelt slot hvor det spørger - og vi fik en gammel historie fortalt EFTER vi havde været slottet rundt (besøg) jeg vidste intet om spørgelser og ånder inden vi kom rundt - men 1 rum kunne jeg ikke gå ind i - vi var 10 mennesker afsted - incl ejer - vi kom hen til dette specielle rum - jeg blev lammet til døren - kunne ikke gå ind - jeg blev kold og begyndte at ryste voldsomt - alle kiggede mærkeligt på mig og de fik mig væk fra rummet og ned i "frokostrummet/ konference rummet.

Jeg fik så historien - den eneste der IKKE kiggede mærkeligt på mig var ejeren som jo kendte historien - og jeg blev skræmt af det hele.

Det sad i mig resten af dagen - og da jeg gik i seng den nat havde jeg kvalme og vejrtrækningsproblemer -

Jeg kendte intet til hele denne historie før jeg oplevede det

Jeg har siden været på slottet men jeg oplever det samme HVER gang jeg kommer til dette rum.

Så JA jeg tror på det kan påvirke dig

• #18   10. okt 2016 Nu siger flere at det kun er i nuet det kan mærkes, men bliver man drænet for energi og kroppen er påvirket af en anden energi, så kan det da mærkes dagen efter!
    Nu sammenligner jeg godt nok med noget, ikke åndeligt, men hvis jeg har lavet for meget eller har meget i hovedet fx.mandag så er jeg træt, tung og uoplagt tirsdag, hvis jeg ignorerer det og er igang tirsdag også, så er jeg sengebundet onsdag. (jeg har en lidelse der begrænser mit energi niveau) så selvfølgelig kan det mærkes dagen efter.

Kommentér på:
Ånders indvirkning.. Kan det være årsagen?

Annonce