2. aug 2013 Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
Lette yogavideoer - nogle bud? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
For nogle dage siden spurgte jeg indtil hvad jeg kunne lave fordi det nu er 3. Uge hvor jeg er hjemme med hjernerystelse.
I fredags var jeg hos en neurolog og lige få tjekket op på hvordan det går med hjernerystelsen og blev anbefalet at jeg stille og roligt skulle igang med noget motion uden at få pulsen helt vild op.
Så tænkte jeg yoga ville være et godt bud men der er så mange yoga videoer så ved ikke hvilke jeg skal forsøge og følge så har i nogle gode bud? Ikke noget der kræver at pulsen kommer helt vildt op, ikke noget med at stå på hovedet og gerne noget der kan hjælpe med spændinger i ryggen og nakken.
Og inden folk kommentere på at jeg ikke bør sidde med en computer så har jeg fået grønt lys fra neurolog og egen læge så længe jeg ikke for det dårligt af det.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Selv mit gamle stive kadaver kan finde ud af det meste, om end lidt mindre elegant. Og jeg føler mig godt tilpas efter at have lavet lidt yoga-strech
God bedring med hovedet.
https://www.youtube.com/watch?v=2_SE2gQwXoo&index=3&list=PLyuCFRSKghgJmvP8rlaf80FVDWJhfdE7T
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
Lette yogavideoer - nogle bud?