{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole fest-tøj??
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   30. sep 2016 Det tøj du føler dig godt tilpas i smiley
    og det tøj som er din stil..

ved godt det er et totalt nedern svar, men det er det som gør din aften bedst smiley

• #2   30. sep 2016 Det er nok det tøj du føler er bedst for Ingen kan rigtig svare for dig. Jeg kender det problem med efterskole, (er 2 års elev) og du skal bare være dig selv ellers mister du venner ved det, det er det samme med tøj vælg det du finder passene

• #3   30. sep 2016 Find noget tøj du finder dig godt tilpas og smuk i! Om så det er et par jeans, t-shirt og sneakers eller en kjole, det er fuldstændig underordnet. Og du skal ikke tænke over hvad alle andre tager på eller tage noget på som du ikke bryder dig om, fordi dine venner måske bærer det. Hvis du bare er dig selv og føler dig godt tilpas, så er det også det du udstråler smiley

• #4   1. okt 2016 Det er 100% op til dig selv.
    Du skal vælge noget DU kan lide og godt kan lide at gå i smiley

Normalt tager jeg bare et par sorte bukser & og en fin top på til fest smiley

• #5   2. okt 2016 På min efterskole havde mange a pigerne helt korte meget nedringede kjoler på... Selv var jeg doven og gad ikke at fryse så jeg tog bare jeans og en hoodie xD så tag hvad end du føler for

• Emma J
    Emma J Tilmeldt:
    okt 2020

Følger: 12 Svar: 2
    #6   15. okt 2020 Der hvor jeg gik på efterskole der havde stort set alle pigerne kjole på til elevfesterne. Efterskolen lå ret langt ude i ingenting. Gik på Horne efterskole i Nordjylland hehe. Så vi var en del der samles og fandt kjoler på nettet XD

Mine yndlingskjoler som jeg stadig har den dag har jeg købt på disse 2 sider:

https://byicstudios.com
    https://www.ginatricot.com/market

Elsker de her mærker smiley

Kommentér på:
Efterskole fest-tøj??

Annonce