8. jun 2008 Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
Mest rørende oplevelse nogensinde (tolk af hest) Mest rørende oplevelse nogensinde (tolk af hest)
Jeg har altid drømt om, at få tolket min hest, og høre hvad han tænker.
Nu har jeg lige haft fødselsdag, det vil sige, at jeg er kommet til en slat penge, udover mit budget. Samtidig havde flere ude fra rideskolen, haft Ine fra Nowak way ude og tolke, og de var imponeret, så nu skulle det være vores tur!
Og jeg har aldrig prøvet noget lignende.. Hun ramte alt SPOT ON.
Selv ting ingen vidste.
Såsom;
- At vi plejede at gå mange ture, men ikke gjorde det så meget mere, og det ville han gerne igen. (Vi gik mange ture, da jeg lige fik ham og han skulle vende sig til at komme i skoven).
- At jeg havde to sadler, og den jeg havde redet i sidst, var den som lå bedst. (Hvilket passer).
- At han blev brugt fire gange om ugen, faste dage - men han ville gerne bruges noget mere. (Han bliver brugt mandag, onsdag, torsdag og lørdag).
- At han elskede at lege og nusse mig i håret, men det var ikke så sjovt mere som engang. (Jeg havde afrikanske fletninger da jeg købte ham, som han altid bed i, nussede osv.)
- At han havde prøvet at køre i lastbil en gang, og det kunne han bedre lide end trailer. (Hvilket også passer).
- At jeg havde haft en sort hest med hvid stjerne, som han ikke følte, at han kunne overgå. (Jeg afviste, da jeg ikke havde haft sådan en hest. Men kom så i tanke om min tidligere lånehest, som jeg havde uddannet inden jeg købte Morten, og de står endda i stald sammen).
Dette var bare meget lidt, af det hun sagde. Jeg har et helt Word dokument, hvis nogle er interesseret.
Hun fik intet at vide da hun kom, hun vidste intet på forhånd, heller ikke hvem jeg var. Det eneste hun spurgte om, var hvor længe jeg havde haft ham.
Jeg er imponeret! Og kan klar anbefale at få Ine fra Nowak way ud og tolke din hest
Er der andre, som har prøvet noget lignende?
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
Da jeg kørte ud og puttede ham om aftenen, var han en helt anden hest, han var en kæmpe nussetrold og ville bare kysse og kramme (han plejer at være sådan, men ikke helt i det omfang), lidt som om, at han var så taknemmelig for, at jeg endelig fik alle disse ting at vide.
Åh det er fantastisk med de menneskers egenskaber! Skal helt sikkert prøve det igen om et halv til et helt år
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 990
jun 2008
Jeg var også meget skeptisk, men alt hun sagde var spot on! Og jeg er imponeret.. Hun kunne sige så meget, som vi plejede at gøre, men ikke gjorde mere. Hun kunne også sige en masse om, hvad jeg troede jeg fik da jeg købte hesten, men som det egentlig ikke var det osv. Der var en hel masse ting, som ingen kunne vidste, og som ikke er "normalt" eller noget man ville gætte sig til, eller hvad man skal sige.
Hvis du er interesseret, så har jeg et dokument, hvor jeg har skrevet alt det, som jeg kunne huske, hun sagde.
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
For få år siden fandt jeg ud af, at jeg også har clairvoyante evner. Indtil da, troede jeg at de informationer jeg fik ind, om hvordan min heste havde det eller om fremtiden, var helt normalt, og det fik alle, på linje med at se, hør og føle. Men sådan forholder verden sig ikke, har jeg erfaret.
Jeg har efterfølgende været ved 2 forskellige clairvoyanter, som også begge har sagt, ”du kan jo selv, du er bare snot forvirret over, hvordan du skal gribe det an” – det må jeg give dem ret i.
Jeg har efterfølgende haft kontakt til min hest har fået nogle svar, det er meget sjovt.
For 2 år siden havde jeg været til en Clairvoyant foredrag om dyr, og der havde jeg fået kontakt til Basse. Om aften da jeg skulle fodre, fik han som sædvanlig foder sidst. Så kom det bare knivskarpt fra ham – JEG ER DEN VIGTIGSTE sammen med et bebrejdende blik. Jeg måtte pænt give ham ret, men han havde også lavest rang, så derfor mad til sidst. (Mest smart i en løsdrift. )
jun 2008
Desuden sagde hun, at hun aldrig selv tolkede sine egne heste, dem lukkede hun af for, og fik andre til at tolke for hende, da det ellers blev alt for personligt
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
feb 2011
Følger: 47 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 43 Svar: 226
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.752
dec 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 88 Svar: 362
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
At få lov til at være en del af det at menneske og dyr knytter stærkere bånd og forstår hinanden bedre
Har også haft folk til mine heste inden jeg blev stærk nok i mig selv. Det er fedt, og giver nogle gode værktøjer at arbejde videre med. Eller bare blive bekræftet i at de ting man gør er rigtige
Dejligt at du havde en god oplevelse
aug 2015
Følger: 30 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 108
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 987
jan 2014
Følger: 32 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 305
sep 2011
Følger: 99 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 628
jul 2016
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
Emmelie det er desværre rådne æbler ind i mellem
jun 2008
Dejligt, at andre har ligeså gode oplevelser med det, som jeg. Jeg fik fat i Ine gennem en veninde fra rideskolen, der var flere som havde haft hende ude. Men jeg ved, at hun har en Facebook side; Novak Way, tror jeg den hedder
Mest rørende oplevelse nogensinde (tolk af hest)