{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

debat om mobiler! :) {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg vil gerne høre hvad i har af mobiler og om det er en i kan anbefale eller slet ikke vil anbefale andre
gode og dårligere sider af mobil smiley
må være alle dem i kan komme i tanke om som i selv har haft eller har hørt om smiley

jeg har en samsung s5 mini - jeg kan godt li selve mobilen men når jeg ringer op til folk kan de 95% af tiden ikke høre mig (eller de ringer til mig) smiley så jeg skal sidde og bevæge mig ind til de kan høre mig lidt og/eller skal jeg nærmest råbe ind i mobilen (hvilket er ret upraktisk hvis man skal snakke privat i mobilen) jeg valgte den samme model som sidst men er da blevet skuffet for det er det samme.. så er det sådan med de samsung s5 mini'er? for hvis det er ret underligt og træls smiley

så nu prøver jeg at holde øje med hvilken en mobil som jeg skal have smiley som ikke skal have samme problem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  debat om mobiler! :)
  • #1   27. sep 2016 har samsung galaxy s6 edge, og indtiæ videre har jeg ikke oplevet noget negativt, den holder strøm længe, god lyd og fed skærm til film smiley

• #2   27. sep 2016 Jeg har en iPhone 5s, og er faktisk ret glad for den..
    Den holder ikke så meget strøm, men det problem kunne man jo komme ud over ved at bruge den lidt mindre smiley

Jeg havde tidligere en iPhone 6s igennem arbejdet, og jovist var den god, den var bare alt for stor, så det var svært at betjene den med én hånd.. Ofte var det svært at nå ikonerne i den modsatte side af skærmen..

• #3   27. sep 2016 Har oplevet at min vens s5 har en træls mikrofon ... smiley Min s6 er dejlig da den passer til mit behov smiley ( hurtig adgang til kamera, god processer og hurtig opladning) Dog har jeg stadig min lg optimus g som back up og vlog mobil smiley ( Jeg går altid op i at kigge komponenterne igennem, inden jeg vælger mobil, da jeg ved hvad jeg går efter hardware mæssigt)

• #4   27. sep 2016 jeg har en Sony Xperia z2
    nøj den er jeg glad for og den har godt nok holdt til meget, har haft den i over 2 år nu :D??

• #5   27. sep 2016 Samsung S6 her

jeg er forholdsvis glad for min mobil kan faktisk finde ud af at bruge flere af de der spændende funktioner dette har jeg ikke rigtig kunne finde ud af på de gamle mobiler jeg har haft

Samsung
    nokia
    sony (der kunne jeg finde ud af mobilen det var en skub op mobil)
    lg (derfra gik det galt)
    Sony experria GO staves
    Sony experria R
    Sony experria Z1
    og nu min Samsung S6

• #6   27. sep 2016 har en samsung galaxy s3 mini, og er enormt glad for den.... indtil jeg tabte den engang.... så revnede skærmen, og 80% af mine opringninger, går skærmen i sort, så kan ikke lukke samtalen eller noget XD havde jeg ikke tabt den, var der ingen problemer smiley

• #7   27. sep 2016 før havde jeg en HTC Desire C, den var jeg også enormt glad for, men den blev også tabt (ikke af mig smiley ) og virkede knap tilsidst grundet slaget smiley

HTC Hero... GLEM DET XD

• #8   27. sep 2016 jeg har en Samsung s7. og er sindssyg glad for den. havde før en Samsung galaxy Alpha. også en vildt lækker telefon. jeg er ikke iPhone fan. og Samsung styresystem er super nemt at bruge. også når man skifter imellem de forskellige modeller af Samsung. smiley

• #10   27. sep 2016 Jeg har en iPhone 6s - den er jeg simpelthen så glad for smiley

• #11   27. sep 2016 Jeg har en iphone 4, og den er jeg rigtig glad for, den har både været tabt på stengulv og i klorvand og virker stadig helt fint. Desuden er det virkelig dejligt, at jeg kan havde den mine ridebukselommer. smiley

• #12   27. sep 2016 Jeg har en huawei p9 lite og den er egentligt super god. Det har bare været svært at vende sig til efter iphone smiley

• #13   27. sep 2016 Jeg har en iPhone 6s, og hver gang jeg prøver en ny slags vender jeg altid tilbage til iPhone. Er nok lidt af er vanedyr smiley
    Og selvom jeg er EKSPERT i at smadre mine mobiler, så betaler jeg gladeligt for at reparere den. Sidst jeg havde denne til rep. havde jeg min mors gamle Samsung til låns - selvom den havde cover der dækkede skærmen, formåede jeg alligevel at smadre den smiley
    Nu har jeg dog endelig fået købt et ordentlig cover til min iPhone, og selvom jeg stadig taber den en trillion gange om dagen, er den stadig ikke gået i stykker efter anden rep smiley

• #14   27. sep 2016 Jeg har lige nu en iPhone 5S som jeg er rigtig glad for. Den er ikke for stor eller bred, og holder faktisk rigtig fint strøm til mit behov - på trods af at jeg bruger den rigtig meget. Jeg skriver meget med min kæreste, høre musik, bruger facebook, osv. Den har et enkelt cover på og panserglas på forskærmen - er tabt op til flere gange, og fejler intet. Den er fra 24. December 2015 smiley

Før havde jeg en iPhone 4S, som jeg var lige så glad for, indtil jeg tabte den en gang for meget. Før det, havde jeg en masse gamle telefoner som ikke er værd at nævne smiley
    Selvom jeg er rigtig glad for min telefon, så har jeg ikke tænkt mig at købe endnu en iPhone, medmindre jeg kan få en iPhone 5S igen, eller så må jeg gå til et andet mærke. smiley

• #15   27. sep 2016 Har en iPhone SE og den er jeg super glad for! Havde en 4'er før, og havde den kun et år, 3G'et gik ud hvert andet minut (seriøst overdriver ingen gang jeg tog tid) hvor den så skulle genstartes som tog en evighed... og så var den bare generelt langsom. Og havde den endda fra ny af. Men hvis du gerne vil have noget lidt billigere, så vil jeg anbefale at købe en brugt 5 eller 5s'er, alle fra min familie har en 5'er undtagen min far (som faktisk har købt alle telefonerne xD) men de har fået dem for deromkring 1000kr og de fungere så godt! smiley

• #16   27. sep 2016 Og nå ja, jeg har panserglas og flipcover på min, så jeg kan være næsten sikker på at den ikke smadrer smiley

• #17   27. sep 2016 Har en iPhone 5c og den er jeg egentlig meget glad for.. Den holder ikke så godt batteri, men jeg bruger den også flittigt og den skaber sig når den sidder til opladning, men ellers fungerer den ganske fint..

Den næste jeg skal have bliver også en iPhone, bare en af de nyere.. Vil faktisk ikke have anden telefon end iPhone..

• #18   27. sep 2016 Har en Samsung galaxy s7 edge - ekstremt lækker telefon! Den er hurtig, holder strøm, fed lyd, lækkert design og ekstremt godt kamera. Er super glad for den smiley

• #19   27. sep 2016 Har en Huawei P9, som jeg er yderst tilfreds med. Har tidligere haft Iphone, men jeg synes det er noget lort, så det vender jeg ikke tilbage til igen smiley

• #20   27. sep 2016 Samsung galaxy s6.
    Panserglas og et helt almindeligt cover - Okey, jeg har et cover med plads til dankort og kørekort og et par huskesedler mv.

Jeg har tabt min telefon i kagedej. Måtte vaske den ren med varm vand og sæbe. Hunden har leget med den.
    Kittellommer er glatte, har været faldet ud mange gange. Tørres evt af med spritservietter.
    Smulder fra hundekiks.
    Skift mellem kulde/varme.

Moderne mobiltelefoner er vist ikke så sarte.
    Men vær på vagt overfor antenne styrke, det mistænker jeg at designere nedprioriterer

• #21   28. sep 2016 Har en Oneplus 3, som jeg er mega glad for. Den har 64gb, 6gb RAM, 16mp kamera og jeg mener den har 8mp frontkamera, hvilket begge er mere end den allernyeste iPhone 7 plus. Skærmen er lige så stor som iPhone 6S plus.
    Mobilen koster kun 2995, og de penge er virkelig godt givet ud. Mærket er ikke så kendt, fordi det ikke bliver markedsført i fysiske butikker, men man skal bestille mobilen over nettet. Den er enhver krone værd, og der er virkelig ingen ulemper ved mobilen. Hvis man er teknik nørd som mig, er mobilen også perfekt, da den har ekstremt mange features smiley

• #22   30. sep 2016 Har en iphone 5s den holder godt strøm men jeg er osse obs på hvad der evt kører i baggrunden og tager strøm osv. Vil gerne ha den nye iphone 7 når den kommer. Jeg er kun til Apple produkter

• #23   1. okt 2016 Mikka: iPhone 7 kom på markedet den 16 september smiley

• #24   1. okt 2016 Jeg har en Sony xperia z3 . Super lækker telefon, MEN skærmen flækker nemt!
    Min er flækket tre gange på et år, og har ellers aldrig haft telefoner det er sket for.
    Har også haft flere fra HTC, fin telefon, men synes hurtigt batteriet bliver slidt.

• #25   1. okt 2016 Ved godt iphone 7 er kommet på markedet derfor bliver det osse min næste mobil

• #26   1. okt 2016 Det var osse forkert formuleret ??

• #27   1. okt 2016 Jeg har en Honor 6, som jeg er super glad for!
    Hvis jeg skal have ny, så vil jeg have den nye Honor.
    Honor er et selvstændigt mærke lavet af Huawei smiley

• #28   1. okt 2016 Mikka: Nå okay, troede bare du ikke vidste det smiley

Kommentér på:
debat om mobiler! :)

Annonce