{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg fryser det samme igen {{forumTopicSubject}}

Den er lidt lang men håber virkelig i vil give jeg tid til at læse den og svare

Nu er det sådan at jeg låner min kæreste ekstra mobil, fordi min egen skal til reparation, jeg ringede så til selskabet igår på min egen mobil, så havde skiftet som kortet tilbage i min gamle fordi der skulle slås noget track and trace fra, havde jeg læste som jeg ikke kunne finde ud af (derfor jeg ringede derinde).
Nå.men da jeg så sætter mit som kort i kæresten mobil starter den fint op på ny, men er nu logget ind på alt hans bruge (facebook, snap mail osv) det havde den også gjordt første gang jeg puttede simkortet i.
Jeg logger så ud af de facebook og mesenger og troede endelig det var det da det var det sidst, men da jeg så går ind på min snap kan jeg godt se det ikke er min, logger ud og tjekke herefter mail som jeg også logger ud af.

Men nu kommer spørgsmål vi har før haft et tillidsbrud hvor han havde gemt eller chattet det ved jeg jo ikke hvad jeg skal tro, af hans gamle flirts,( med nøgen billeder) og da jeg så ser at han har fået en ny ven som er en veninde undre det mig da han er i livgarden så når han er hjemme er vi altid sammen og self hans familie, jeg tænker nårh det kan self være en fra hans facebook jeg ikke kender men det er det ikke, så undre jeg mig netop pga det jeg opdagede sidst og prøvede så at finde hende på instergram (da hentes navn var ret unikt)

Nå det er så en pige fra sverige eller noget, og de er så kun venner på snap chattet, jeg tænker straks at nu har han gjordt det sammen men med nye piger, jeg konfrontere ham (på telefon) da han er for langt væk i livgarden.
Og hans forklaring er at en fra hans stue mobil var gået ud (en af vennerne) og han havde derfor hentet tinder (mener vennens tinder) også tilføjet hende på snap hvor de åbenbart har skrevet sammen, hvilket jeg faktisk ikke havde set inden jeg loggede ud.

Jeg var ked af det da han ved hvordan jeg er, og spørg Hvorfor var i ikke logget ind på vennes snapchat istedet jamen det havde de ikke tænkte på smiley

Nu må jeg bare høre jeres.mening så mit hoved får lidt fornugtigt hvad synes i om hele forklaring? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg fryser det samme igen
  • #1   21. sep 2016 Jeg har ikke troet på det. Han var røget ud for mig allerede første gang. Det gider jeg ikke spilde mig tid på - har han gjort det en gang, så gør han det igen. Mit liv er for kort til den slags pjat og vil han være sammen med dig, så gør han ikke den slags.

• #2   21. sep 2016 Sidst gang min kæreste var utro. han fik sådan en ved siden af hovedet. det var sidst gang han gjorde det. jeg syndes du skal sige nu det nok hvis du ikke stoler på ham heller han ikke stoler på dig så find en som du kan stole på alt det andet er bare spild af tid og så sårn han dig så. det er ikke sjovt og være i mellem to andre (:

• #3   21. sep 2016 Utroskab er overhovedet ikke accepteret her så bare en gang er en gang for meget og han havde røget ud med det samme!
    Gider ikke spilde min tid på nogen der giver mig ondt i maven!

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #4   21. sep 2016 kæresten er da ikke utro?

du er 23, du bør selv kunne vurdere hvad der skal gøres/ikke gøres.

vores mener skal på ingen måde være afgørende for DIT valg. dit valg bør tages ud fra dig og dit hjerte.

• #5   21. sep 2016 Det du skal spørge om, er noget du skal spørge dig selv om.

Du kommer tydeligvis ikke til at stole 100% på ham nogensinde, ud fra din reaktion her (ikke at jeg bebrejder dig den)

Kan du leve resten af dit liv sammen med en mand du ikke stoler på?
    For det er ret hårdt psykisk, og det slider på forholdet. Hvis ikke, så kan du lige så godt komme videre med det samme.

• #6   21. sep 2016 Undskyld, men jeg forstår simpelthen ikke hvad der står. Har han chattet frækt med andre damer?

Uanset hvad tillidsbruddet drejer sig om, så bør du nok overveje kraftigt om du nogen sinde kan stole på ham igen. Kan du ikke det, så er i begge bedst tjent med at gå hver til sit.

• #7   21. sep 2016 Det er mig der har skrevet lidt hurtigt, jeg ved bare at han har gemt (hentet dem igen) siger han imens vi var sammen(nøgen billeder fra tidligere flirts) men jeg kan jo så ikke vide om han har gjordt det eller snappet med dem, men det er ca 2 mdr siden smiley

• #8   23. sep 2016 Hvis du ikke stoler på ham så er det nok ikke den rigtige du er sammen med.. Ligemeget om der er noget i det eller ej.. Det ødelægger jer begge til sidst..

Kommentér på:
Hvad gør jeg fryser det samme igen

Annonce