Hvad gør jeg fryser det samme igen {{forumTopicSubject}}
Den er lidt lang men håber virkelig i vil give jeg tid til at læse den og svare
Nu er det sådan at jeg låner min kæreste ekstra mobil, fordi min egen skal til reparation, jeg ringede så til selskabet igår på min egen mobil, så havde skiftet som kortet tilbage i min gamle fordi der skulle slås noget track and trace fra, havde jeg læste som jeg ikke kunne finde ud af (derfor jeg ringede derinde).
Nå.men da jeg så sætter mit som kort i kæresten mobil starter den fint op på ny, men er nu logget ind på alt hans bruge (facebook, snap mail osv) det havde den også gjordt første gang jeg puttede simkortet i.
Jeg logger så ud af de facebook og mesenger og troede endelig det var det da det var det sidst, men da jeg så går ind på min snap kan jeg godt se det ikke er min, logger ud og tjekke herefter mail som jeg også logger ud af.
Men nu kommer spørgsmål vi har før haft et tillidsbrud hvor han havde gemt eller chattet det ved jeg jo ikke hvad jeg skal tro, af hans gamle flirts,( med nøgen billeder) og da jeg så ser at han har fået en ny ven som er en veninde undre det mig da han er i livgarden så når han er hjemme er vi altid sammen og self hans familie, jeg tænker nårh det kan self være en fra hans facebook jeg ikke kender men det er det ikke, så undre jeg mig netop pga det jeg opdagede sidst og prøvede så at finde hende på instergram (da hentes navn var ret unikt)
Nå det er så en pige fra sverige eller noget, og de er så kun venner på snap chattet, jeg tænker straks at nu har han gjordt det sammen men med nye piger, jeg konfrontere ham (på telefon) da han er for langt væk i livgarden.
Og hans forklaring er at en fra hans stue mobil var gået ud (en af vennerne) og han havde derfor hentet tinder (mener vennens tinder) også tilføjet hende på snap hvor de åbenbart har skrevet sammen, hvilket jeg faktisk ikke havde set inden jeg loggede ud.
Jeg var ked af det da han ved hvordan jeg er, og spørg Hvorfor var i ikke logget ind på vennes snapchat istedet jamen det havde de ikke tænkte på
Nu må jeg bare høre jeres.mening så mit hoved får lidt fornugtigt hvad synes i om hele forklaring?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.256
dec 2013
Følger: 27 Følgere: 40 Heste: 2 Svar: 518
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Gider ikke spilde min tid på nogen der giver mig ondt i maven!
Mvh TT
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
du er 23, du bør selv kunne vurdere hvad der skal gøres/ikke gøres.
vores mener skal på ingen måde være afgørende for DIT valg. dit valg bør tages ud fra dig og dit hjerte.
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Du kommer tydeligvis ikke til at stole 100% på ham nogensinde, ud fra din reaktion her (ikke at jeg bebrejder dig den)
Kan du leve resten af dit liv sammen med en mand du ikke stoler på?
For det er ret hårdt psykisk, og det slider på forholdet. Hvis ikke, så kan du lige så godt komme videre med det samme.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 473
Uanset hvad tillidsbruddet drejer sig om, så bør du nok overveje kraftigt om du nogen sinde kan stole på ham igen. Kan du ikke det, så er i begge bedst tjent med at gå hver til sit.
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 51 Emner: 100 Svar: 592
Hvad gør jeg fryser det samme igen