{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Spejlreflekskamera {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Jeg skal til at købe mig et godt kamera, så jeg kan tage nogle gode billeder af mine elskede dyr. smiley

Men ærligt, så ved jeg intet om kamera og ville høre hvad I ville anbefale til en nybegynder som mig, som bare gerne vil tage billeder i høj kvalitet. Både mht. udstyr og hvilke kamera der ville være bedst. smiley
I må også meget gerne skrive hvor meget de ting I vil anbefale, koster. Det må helst heller ikke aaalt for dyrt...

Mvh Emma.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spejlreflekskamera
  • #1   8. sep 2016 Jeg synes du skal tage ud i en fotobiks og finde ud af, hvad du er til. Der er jo både Canon, Nikon, Sony, Olympus osv osv... Find ud af hvad du bedst kan arbejde med, og hvad der bedst ligger i din hånd...

Hvis jeg ud fra din beskrivelse skulle finde et kamera til dig, ville jeg kigge på Canon 1100D. Den er super god at begynde med, og tager rigtig fine billeder, hvis du også køber et andet objektiv end standardobjektivet der følger med. smiley Derudover kan det optage video i HD.
    Evt kig på brugte kameraer, de kan spare dig for enormt mange penge, men der er selvfølgelig en risiko ved det.... smiley

• #2   8. sep 2016 Kan anbefale dig Nikons D3000-serie

Selv startede jeg med et Nikon D3100 med standard objektiv og et 55-300mm objektiv. Det er godt sæt, da det er nemt at håndtere som nybegynder, og man kan alligevel komme langt med det med manuelle indstillinger! smiley
    Har det faktisk til salg til under halvdelen af nypris med mere tilbehør - hvis du skulle være interesseret i at høre mere eller noget, så er du velkommen til at sende mig en PB smiley

• #3   8. sep 2016 1000 tak for jeres rådgivning!

TwinHorse: hvor meget ville du have for det samlet, og virker det som det skal?

• #4   8. sep 2016 Emma: Send mig en PB, hvis du er interesseret smiley Det er ikke tilladt at handle i forum smiley
    Alt virker ja, har en annonce du kan se - er åben for bud

• #5   8. sep 2016 Jeg har været glad for mit Nikon D3000 i mange år, men har netop i år opdateret til et Nikon D5300. Begge de to kameraer er under 4000 og fungerer rigtig fint smiley

• #6   8. sep 2016 TwinHors: ups, det tænkte jeg ikke lige over ':D Skriver lige til dig når jeg kommer hjem smiley

Karoline: Bruger du udstyr til dine kamera?

• #7   8. sep 2016 Har en 18-200 linse fra tamron jeg købte nogle år tilbage, den fungerer fint - men næste gang skal jeg have en med et lavere blændetal tænker jeg.. Den jeg har nu mener jeg hedder 3,5-5,6 eller sådan noget og den har lidt problemer i rigtig mørke ridehuse smiley

• Natascha ML
    Natascha ML Tilmeldt:
    okt 2014

Heste: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #8   8. sep 2016 At finde et godt spejlreflekskamera er både et spørgsmål om smag og penge - og også hvor meget kameraet skal kunne selv. De fleste kameraer har forskellige programmer, så du ikke behøver at have forstand på lukkertid, blænde, ISO m.m. for at få et brugbart billede hurtigt i kassen. Det er en god hjælp i starten. Et godt sted at starte, er at få vejledning i en fotobutik. Der kan du fortælle om dine ønsker, og de kan så finde et passende kamera.

Jeg har fotograferet udelukkende med Canon i 10 år. I mit arbejde som portræt- og bryllupsfotograf bruger jeg mit Canon 5D mk III.

Kommentér på:
Spejlreflekskamera

Annonce