802 visninger
|
Oprettet:
Praktik ophold {{forumTopicSubject}}
hej alle
jeg søger med lys og lygter efter et sted jeg kan komme i praktik i, i uge 42 (skole praktik). jeg søger i en stald, da jeg skal uddanne mig som hestemanger. ville derfor høre jer om hjælp.
jeg er 19 år og har selv heste og har selv redet siden jeg kunne gå. jeg er vant til at hårdt arbejde, og har erfaring med tilridning også. jeg går på landbrugsskolen sjælland i roskilde, og har med forskellige heste og gøre hver dag.
håber i kan hjælpe
Kh Julie Harritz
feb 2012
Følger: 63 Følgere: 39 Heste: 14 Emner: 33 Svar: 293
Askov ridecenter
Stutteri stasevang
Stutteri Atterupgaard
Stutteri ask
Vallensbækridecenter
Ågerupgaard
Her er lidt ihvertfald
dec 2009
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 7 Emner: 1 Svar: 5
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
dec 2009
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Jeg er i gang med uddannelsen, eller den gamle del, jeg tager den på et dressursted i Sverige! Og kan bestemt anbefale at tage udenlands(:
dec 2009
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
Er selv under uddannelse som hestemanager. Og har fået elevplads i Norge for hele uddannelsens
Jeg var hos Ågerupgård og Dennis Holst, som kan anbefales. Måske ikke det sjoveste arbejde.. Men rigtig søde mennesker og god stemning i stalden.
Har selv stået opstaldet på Ågerupgård. Og kommer tilbage når jeg er færdig i Norge.
Dennis Holst har jeg modtaget undervisning af, inden jeg tog til Norge. Og regner også med at vende tilbage til, når jeg kommer hjem igen.
Det kan dog bedst betale sig at tage ud steder hvor de enten er, godkendt. eller der er mulighed for en kommende elevplads.
Jeg fik tilbudt plads hos Ågerup. Men de kunne desværre ikke godkendes til hestemanager. Så pladsen gik til en veninde som tager dyrepasseren i stedet for.
Og Dennis tager dsv. Ikke elever.
Så kik på praktikpladsen. Og tag ud og søg praktik de steder, hvor der er mulighed for en elevplads. Det kan betale sig!
Og hils endelig Peter og Trine.
Praktik ophold