{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

humor på arbejdspladsen {{forumTopicSubject}}

jeg startede i praktik på en ny arbejdsplads i mandags, hvor jeg står for bla. og anrette middagsmaden som kommer ude fra, og tage den af bordet igen. er der noget tilbage for nogle af kollegaerne noget af det med hjem, i mandags kom en af dem og fortalte at han havde hørt om at det var mig man skulle falde på knæ for hvis man ville have lidt rester med hjem.
da han så kom i dag og bad om det, sagde jeg at han ikke havde været på knæ endnu.. 2 min senere kom han med den her(billede vedhæftet), og lagede på knæ for mig..
hahaha det er nu godt når der er plads til lidt humor og drilleri på en arbejdsplads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  humor på arbejdspladsen
  • #2   24. aug 2016 var også flad af grin...

ej det var også fordi jeg lige havde lagt på knæerne på flisegulvet et par timer tidligere, med hele hovedet inde i ovnen for at gøre den ren, og det havde vi lige snakket om, så han gik ud og skar det skumgummi til for mig..

men som sagt var flad af grin da der sidder en stor mand i midt 40'erne på knæ foran mig ude i køkkenet med en skilt, "be' om lidt rester?"

• #3   24. aug 2016 Haha fantastisk! smiley

Jeg arbejder på plejehjem og mine kollegaer er fantastiske! der ud over er der en gruppe af de ældre som snildt kan tage noget fis. I går kom jeg til at sige til en af damerne "og så skal du bare tage fat om den, (en kop) som var det en anden" og så fik jeg ikke sagt mere. Så sad der 3 ældre damer og så lidt forargede ud, men hulkede af grin! Dog mente jeg ikke noget perverst med det, men man hører vel hvad man vel, om man er 20 eller 80. smiley smiley

Vores dage er heldigvis fyldt med glade kollegaer, som smitter af på de gamle og der bliver taget tid til massere af sjov, hvis de ældre er i humør til det smiley

• #4   25. aug 2016 det så fedt med humor på jobbet arbejder som hjemmehjælper i en privat hjemmepleje og nøj de ældre kan godt tage lidt fis og ballade og det tit dem der starte var engang på et ældrecenter hvor der var en ældre herre som var lidt speciel og han kom med en æske hjertevarme chokolade og så friede han til mig jeg sagde så at det gik da slet ikke. da han jo var gift. så sagde han med et glimt i øjet. gift og gift hun sendte mig herhen så det er det samme som at vi er skilt. jeg må så sige at jeg jo også havde en derhjemme og så virkede manden han behøver jo ikk at få noget afvide og så grinte vi

Kommentér på:
humor på arbejdspladsen

Annonce