{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

tøj, tøj, tøj {{forumTopicSubject}}

Hej hg. lad os tale lidt om tøj
Jeg sidder og kigger på tøj på nettet, og mangler lidt inspiration.
Har i købt noget nyt for nyligt?
Hvilken stil køre i lige nu?
Hvor køber i jeres tøj?

og skulle der mon være noge som har set noget lign. den her?
http://images.asos-media.com/inv/media/3/0/7/2/6022703/image3xxl.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tøj, tøj, tøj
  • #1   9. aug 2016 Altså mit nyeste er et par hullede bukser. Men min stil lige pt er bukser med huller i. En lang top eller t-shirt og mine Adidas sko smiley

• #3   9. aug 2016 Mit nyeste køb er denne http://cdn.acfrg.com/i/0_0_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/3/325291a-emp.jpg .. Er vild med Black Veil Brides, og den sidder bare perfekt og passer til alt.. Men tro mig, man fanger sig nogle blikke når man går i sådant tøj c:

Min stil er meget emo-ish, og har planer om at hele min garderobe skal skiftes ud når jeg får penge til det.
    Trøjen er købt hos emp; http://www.emp-shop.dk/
    De har noget for alle - f.eks Disney kjoler, lalalala xD

• #4   9. aug 2016 Jeg arbejder på kontor så jeg går i "businesstøj" i dæmpede farver. Skjorter og pæne bukser eller pencilskirt og blazer eller cardigan når det er koldt. I weekenden er det ridetøj eller jeans og tshirt smiley

• #6   9. aug 2016 Det sidste tøj jeg har købt, er 3 par ridebukser.
    Ikke ridetøj, var i USA i feb.
    Det var meste T-shirts og trøjer.

• #8   9. aug 2016 ja specielt hogm har sygt mange crop tops.

• #9   9. aug 2016 Uha kender det godt. Da jeg var i h&m på Bornholm. Fandt jeg kun t-shirts der var korte eller meeeget gemmensigtige. (har ikke et problem med crop-top men stadig det der med at de så også var gennemsigtige er jeg ikke så god til smiley

• #11   9. aug 2016 Jeg kender det godt. Bare med de der gennemsigtige er jeg ikke så god til smiley

• #12   9. aug 2016 Jeg har ''skiftet stil'' til noget der er ikke tilfældigt, og jeg har normalt ikke svært ved at finde ting, men jeg syntes udvalg af t-shirts og trøjer er noget trist... smiley
    Lige pt prøver jeg mere at satse på nogle lidt anderledes bukser - jeg har disse fra h og m i den lyserøde farve som er en klar favorit pt! Jeg sætter den typisk sammen med en sort top - enten med udskæring eller en halskæde til smiley

Og ellers går jeg efter de mere sikre outfits og sammensætter med mere fremstående smykker. Jeg kan også sige at det giver en del komplimenter at fokusere mere på accessories! smiley

• #13   9. aug 2016 Mit seneste køb er i sort (atypisk): en lang sort cardigan/hættetrøje, en t shirt i glat stof, med en skrå udskæring for neden.

Køber ellers gerne i lidt farver, lidt sporty, men dog ikke alt for opsigtsvækkende. Løse t shirts eller ærmeløse skjorter. behagelige bukser, leggins eller løbebukser. Cardigans. Sko med gå komfort.
    Jeg synes ikke rigtigt min stil har ændret sig så meget gennem årene, andet end at det ikke er så mange år siden jeg begyndte at købe skjorter, og sko med gå komfort (pga dårlig lænd)

Jeg køber billigt tøj og meget gerne udsalgstøj!
    H&M, Vero Moda, Only, Gina Tricot

• #14   9. aug 2016 I foråret fik jeg et jeans flip og købte adskillige par.

Her hen over sommeren har jeg så suppleret med pæne bluser så jeans'ene også kan bruges til lidt pænere lejligheder.

Jeg er til klassisk neutralt tøj. Da jeg arbejdede var det bukser/nederdel og skjorte el cardigan sæt. Overdelene har jeg holdt fast ved, men bruger dem nu gerne sammen med jeans.

En af mine yndlingsshops er boozt.com - kæmpe udvalg og super nemt.

• #16   9. aug 2016 Min stil er hårdt ramt af at være praktisk. Enten skal jeg intet, og tøjet skal derfor bare være behageligt, eller også er jeg på arbejde (hvor jeg gerne vil have en hvis bevægelighed og ofte er ude). Det er så sjældent at jeg er i byen, så jeg har tøjkrise hver gang det skal være pænt smiley
    Det er så praktisk, at mine yndlingsbukser over dem alle, er dem jeg selv ser som et af de mest usexede par jeg ejer: Et par friluftsbukser, hvor man kan lyne halvdelen af benet af, så det bliver shorts. Hamrende grimt, men så lækkert og praktisk smiley

Jeg ved knap nok hvor jeg køber tøj. Det er ret sjældent det sker. Når jeg endelig tager mig sammen og går ind i en tøjbutik med tanken "NU skal jeg shoppe!", så når jeg at kigge på den første stang med tøj og gider ikke mere...

Jeg kan ikke huske præcist had det sidste jeg har købt er. Det sidste jeg har fået, er et par reklame t-shirts (som ikke er de kønneste, men fine at slide op), og så er det t-shirts/trøje fra Mit Sommerliv (DR, og dermed arbejdstøj). Den trøje har et rimelig diskret logo og er rimelig behagelig, så den er jeg blevet lidt glad for smiley

• #17   9. aug 2016 køber en del på dba men elsker os genbrugsforretninger og loppemarkeder:-)
    min stil er mest leggings og tunika

• #18   10. aug 2016 Jeg er blevet ret glad for de der løse, lette og tynde bukser:
    http://sw1354.smartweb-static.com/upload_dir/shop/803516-B.Young-bukser_2.w610.h610.fill.jpg

Har købt 3 par her for nylig og ellers er det et par t-shirts og toppe.

Bruger primært H&M, Gina Tricot, Vero Moda etc.
    Og så køber jeg ikke medmindre der er udsalg, det har jeg ikke samvittighed til med de priser der er i dag u.u

• #19   10. aug 2016 Mit seneste køb :). Et par lange grå bukser, et par hvide shorts og en langærmet trøje, med huller til skuldrene.

Tror ikke jeg har en direkte stil jeg kører efter. Jeg går i det tøj jeg kan lide og har råd til :3.
    Køber oftest tøj i H&M og New Yorker. Mine to yndlingsbutikker :).

profilbillede
  • #20   10. aug 2016 Jeg er ret ligeglad med hvad der er på mode, går i det jeg synes er pænt og godt kan lide. Er begyndt at købe de lidt dyrere mærker som fx Ralph Lauren og Tommy Hilfiger, deres design er jeg vild med. Køber det dog second hand men i ny stand, så prisen er til at overkomme for en fattigrøv som mig smiley

• #21   10. aug 2016 Har fornyligt købt en nederdel, en trøje, en kjole, nogle bh'er og sokker

pt køre jeg bare hvid overdel/sort under del eller sort overdel/hvis underdel xD

Pt er jeg nået til at jeg bare lader vær med at købe tøj før jeg kommer i primark igen smiley

• #23   10. aug 2016 Jeg kan ikke engang huske hvad jeg sidst købte. Så længe siden er det. Livet som fattig studerende! -.-'

Oftest har jeg bare jeans, en sort t-shirt og mine converse.
    Skal det være pænt, så jeans, en pæn trøje og et par støvler.

Jeg vil rigtig gerne på "pænere" klædt til daglig, men jeg synes overhovedet ikke det fungerer for mig. Jeg føler mig rigtig godt tilpas i en t-shirt (gerne et nummer for stort. - Hurra for en kæreste der bruger medium i trøjer! :D), og for mig er det vigtigt at føle sig komfortabel.

• Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #24   6. dec 2016 Det seneste jeg købte var denne kjole hos queeninfashion.dk, da jeg holdt fødselsdag https://www.queeninfashion.dk/sort-cut-out-dress.html smiley

• #25   7. dec 2016 Det kommer an på mit humør smiley og om jeg fryser den pågældende dag smiley
    Disse bukser er jeg ret glad for
    https://www.floyd.no/klaer/bukser/bukse-jessy-308-morkeblaa
    Sammen med en lang tank top og en kort strikket bluse smiley og selvfølgelig altid et halstørklæde rundt om halsen på denne årstid smiley
    Har jeg det koldt er der Jeans med en lang striktrøje. Eller thights.
    Er det sommer går jeg ofte i thights og en lang bluse/kort kjole smiley
    Jeg følger ikke moden men går i hvad jeg kan lide og synes passer min krop smiley

Mvh TT

Kommentér på:
tøj, tøj, tøj

Annonce