{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto+redigering
  • #1   19. jul 2016 Ser ok ud smiley

Nu kender jeg ikke Lightroom så godt, men jeg ville måske klone/fjerne de områder i baggrunden, hvor der stadig er lidt "tegninger", så baggrunden bliver mere ensartet smiley
    Desuden synes jeg det ser ud til at der er lidt blå toner, som jeg ville forsøge at fjerne, hvis det er muligt smiley

Det er bare lige et par småting :b

• #2   19. jul 2016 Kan du ikke forklare hvor du mener baggrunden ikke er ensartet?

Ja der er blåtoner men sådan er han også i dagslys, så det er for at det er så "natturrigtig" som muligt

• #3   19. jul 2016 Hvis du kigger på baggrunden fx. i nederste venstre hjørne, ved øerne og øverste højre hjørne kan du se noget der ikke er helt sort - det havde jeg nok klonet væk, så det var helt sort, ligesom resten af baggrunden, men det er vel en smagssag ligesom med de blå toner smiley

• #4   19. jul 2016 Tusind tak for dine råd, men kan altså virkelig ikke se hvor den ikke er ensartet

• #5   19. jul 2016 Prøv at tip din skærm lidt smiley
    - Men fair nok, hvis du ikke kan se det, eller vælger ikke at gøre noget ved det smiley
    Det er jo helt op til den enkelte, hvordan man ønsker ens billede skal se ud, hvad man ønsker den skal udtrykke osv smiley
    Hvad man synes er pænt osv. er jo også forskelligt fra person til person.

Ellers så synes jeg det er et fint billede, og jeg synes low-key effekten er lykkedes rigtig fint for dig smiley
    Hvis du vil prøve at tage et lignende billede en anden gang, kunne det være interessant at tage billeder i en lidt anden vinkel, hvor hesten fx. drejer hovedet lidt eller lignende.
    Jeg ved godt det er svært, men du kan også passe på at billedet ikke "brænder ud i skyggerne og highlights" (Bliver for lyse eller mørke nogle steder, og derved mister informationer/tegninger i billedet) Her gør det ikke så meget mht. skyggerne fordi det er et low-key billede, men den ser ud til at blive lidt for lys på næseryggen. Hvis du tager billeder i RAW- format og har det man kalder en RAW-konverter kan du forsøge at gøre noget ved det, men ellers synes jeg bare du skal lade den være som den er smiley

Blev du endeligt ved med smiley

• #6   19. jul 2016 Tusind tak for dine råd! Det er jeg virkelig glad for, jeg vil prøve at arbejde med det:)

• #7   19. jul 2016 Det var så lidt smiley
    Jeg håber der var noget af det du kan bruge smiley

• #8   19. jul 2016 Det er det i hvertfald

Kommentér på:
Foto+redigering

Annonce