{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

genoptræning af skulder (kraveben) {{forumTopicSubject}}

hej smiley
Jeg har fået god for at begynde at genoptræne mit kraveben, efter operation og total stilhed i armen i 6 uger.
Jeg kan mærke, mine muskler er 'væk'. Jeg rider ikke mere, og skal til at løbe igen nu efter de 6 ugers ro.

Hvordan ville I mest optimalt genoptræne igen?
Lægen sagde ikke rigtig noget om genoptræning ved fys eller sådan noget, som de andre gange jeg er opereret.
Så jeg mangler lidt nogle øvelser, så min venstre skulder bliver lidt stærkere igen.
Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genoptræning af skulder (kraveben)
  • #1   19. jun 2016 Gå til en fys, så du får gjort det rigtigt. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   19. jun 2016 gå til en fys og få ordentlig vejledning smiley

• #3   19. jun 2016 Få lægen til at lave henvisning til fys, så du kan få den rigtige vejledning smiley

• #4   19. jun 2016 Efter jeg blev opereret, med et brækket kraveben, blev jeg henvist til en fys. Det er det aller bedste så du er sikker på at du starter rigtig ud, og at du ikke belaster dit kraveben for meget. Jeg fik nogle hjemme øvelser og kom til kontrol ved min fys en gang om ugen for at se om alt var som det skulle være. Ud fra det bedømte hun om jeg skulle have nogle svære øvelser. Så få din læge til at lave en henvisning til en fys, det er det aller bedste, held og lykke med det! smiley

Kommentér på:
genoptræning af skulder (kraveben)

Annonce