{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.934 visninger | Oprettet:

Prøver/eksamener - Hvordan er det gået? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nå der har været en del snak om divs. prøver osv. Så tænkte, er det ikke på tide og få et lidt mere samlet forum og høre hvordan det er gået for jer alle sammen??

Selv er det gået rimelig godt, har fået forventet eller over i alt udover skriftlig engelsk.

I for sku lige mine karakterer

Er 10. klasser

Skriftlig dansk: 7
Mundtlig dansk: 10
Skriftlig engelsk: 7
Skriftlig matematik: 10
Fysik: 7

Også mangler jeg mundtlig engelsk og matematik. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver/eksamener - Hvordan er det gået?
  • #1   7. jun 2016 Hvor er du bare sej!
    Jeg har ikke fået mine skriftlige karakterer endnu :3.
    Men de to mundtlige jeg har været til så sådan her ud:

Samfundsfag: 00
    AT: 4

og skal til matematik i morgen :3.

• #2   7. jun 2016 Sacha: Tak!

Held og lykke med matematikken det skal du nok klare! smiley

• #3   7. jun 2016 Håber jeg godt nok :3.
    Kan jeg bare få et 02 så er jeg lykkelig!

• #4   7. jun 2016 Ej du er virkelig god!! Tillykke med dine flotte karaktere!

Jeg har indtil vidde fået 10 i skriftlig dansk og 10 i mundtlig dansk og så 4 i fysik - som jeg virkelig er glad for da jeg har haft meget fravær fra fysik pga hovedpine efter et styrt..

Meen er meget tilfreds indtil vidre og mangler nu kun mundtlig engelsk smiley

Vi har ikke fået alle vores skriftlige karaktere endnu -.-

• #5   7. jun 2016 Sacha: Det skal du nok klare!

Anne Katrine: Tusind tak, ej hvor er det mærkeligt med så meget ros i forhold til sidste år hvor det bare var kritik med kritik på.

Tillykke med 10 tallerne! Hehe den med fysikken havde jeg også problemer med, endte med at læse et par timer hver dag de sidste 5 dage op til prøven fordi jeg er så lost xD

• #6   7. jun 2016 Det er da skide flot! Jeg bliver selv glad over at få 4 da jeg ved at det ikke er min stærke side smiley

Men tak tak, hihi sådan havde jeg det os lidt, var op til dansk om torsdagen og havde så 3 dage til at forberede alt fysik! xD Haha, men held og lykke til dig med dine sidste eksamener! smiley

• #7   7. jun 2016 Bare for at blære mig lidt smiley

Sidste år havde jeg et gennemsnit på 4,5 og havde liiiige med nød og næppe kæmpet mig op til 4 eller over i alle fag

Såååe hehe de her er gooodt

• #8   7. jun 2016 Hehe, tak for at have tiltro til mig! smiley
    I får en opdatering i morgen når jeg har været afsted!
    Mangler så "kun" engelsk, psykologi, oldtidskundskab, dansk og historie. Og så får jeg huen på!

• #9   7. jun 2016 Anna Katrine: Det skal du også være glad for! smiley

Hehe tak og i lige måde

• #10   7. jun 2016 Så er det jo bare virkelig ekstra flot! Det skal du altså være stolt over! smiley
    Tusinde gange tillykke til dig smiley :D

• #11   7. jun 2016 Sacha: Selvfølgelig har jeg tiltro til dig xD

• #12   7. jun 2016 Sådan Anne Katrine smiley

• #13   7. jun 2016 Taak Sacha! Og krydser fingre for dig i morgen! Det skal nok gå! smiley

• #14   7. jun 2016 Anne katrine: Tak og tusind gange tillykke til dig! smiley

• Anne D
    Anne D Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 32
    #15   7. jun 2016 Hvor er I gode alle sammen smiley Ja, jeg har kun haft skriftlige eksamener i denne omgang så der går nok et par måneder før jeg får noget af vide ^^' Og tillykke med fysikken Kailie - super godt gået smiley

• #16   7. jun 2016 Jeg har ikke fået mine karakterer for de skriftlige endnu, og har indtil videre kun været oppe i en mundtlig eksamen i år smiley

Men alt i alt ser mine eksaminer lige siden 2g sådan her ud:

Engelsk B mundtlig: 12
    Engelsk B skriftlig: 7 (censor dømte desværre enormt lavt, alle i min klasse gik en karakter ned smiley )
    Latin C: 12

Engelsk afsluttede jeg sidste år, og i fredags var jeg oppe i latin smiley

Og så mangler jeg som sagt at få karakterer i følgende:
    Dansk A skriftlig:
    Matematik A skriftlig:
    Bioteknologi A skriftlig:
    Tysk A skriftlig:
    Matematik A mundtlig:
    AT:

Jeg har været oppe i alle de skriftlige for to uger siden, skal op i matematik mundtlig på fredag, og så bliver jeg student d. 20, hvor jeg skal op i AT - der er ikke nogen af de to eksaminer, som jeg ser specielt meget frem til smiley

Pt. er mit gennemsnit 9,3 inkl. ekstra bonus (5 A-fag), så der er desværre uendelig langt til dyrlæge smiley

• #17   7. jun 2016 Tillykke til alle med de fine karakterer smiley

Jeg har ikke fået mine skriftlige karakterer endnu, men jeg har været oppe i mundtlig matematik, hvor jeg fik 7 og i dag i mundtlig dansk, hvor jeg fik 10 smiley

• #18   7. jun 2016 Cecilie: Hehe sjovt du siger det, jeg er nervøs for når jeg når til gym om jeg overhovedet kan holde mit gennemsnit over 7 xD

• #19   7. jun 2016 Hold da op Sacha du mangler mange! Gode tanker herfra! smiley

Stort tillykke Kailie! smiley

Jeg var oppe i engelsk d. 24, dansk D. 25, (tog trailerkørekort D. 26), matematik d. 27, AT mundtlig d. 31, (maj) og fransk d. 1
    Nu mangler jeg fransk mundtlig D. 15/16 (24 timers) og religion mundtlig D. 20 før jeg kan proppe huen på smiley
    Er spændt på hvordan mine skriftlige gik, synes ikke det var helt skidt men har heller ikke rigtig en fornemmelse.
    I min AT fik jeg 7, det er jeg lidt skuffet over men det var min egen fejl og så var det ret træls ikke at have mere forberedelsestid pga de skriftlige.
    Fransk håber jeg går ok, har den fordel at have haft fransk i 6 år nu, 3 år i folkeskolen, 2 år som fortsætter på gym. Et forsætter A-hold blev for dyrt (vi var kun 3 elever på B-holdet og vi ville alle gerne have det op) så det sidste år har jeg været inde hos begynderne på A og skal til begynder-eksamen smiley
    Religion forstår jeg ikke heeeeelt, så der skal binge-watch'es Restudy smiley

• #20   7. jun 2016 Neeeej Cecilie, vi har samme problem smiley

• #21   7. jun 2016 Er bare nysgerrig, andre der håndtere præsentationsangst virkelig dårligt?

Til dansk, sortnede det lige pludselig for mine øjne mens jeg var ved at læse op og ville uden tvivl have besvimet hvis jeg havde stået op og lige inden jeg gik ind til fysik græd jeg helt vildt xD

• #22   7. jun 2016 Mine 9. Klasses ser sådan her ud smiley

Dansk mundtligt - 10
    Dansk skriftlig - 7
    Matematik mundtligt - 7
    Engelsk mundtligt - 02
    Engelsk skriftlig - 4

Så er fint tilfreds med mine karakter, udfra at jeg kæmper mod depression, angst og ordblind ????

• #23   7. jun 2016 Pernille: Det er da super flot! Da jeg havde store problemer med depression og angst (det påvirker mig ikke rigtig mere) så mine karaktere en hel del værre ud xD

• #24   7. jun 2016 Jeg er på vej ud af 9. Klasse og mangler 3 mundtlige eksamener.
    Men mine karakterer:

Dansk læseprøve: 7
    Retskrivning: 12
    Færdighedsregning: 12
    Problemregning: 12
    Biologi skriftlig: 10
    Historie mundtlig: 10

Så jeg er ihvertfald glad for mine smiley

• #25   7. jun 2016 LadyMallory: Der spares ihvertfald ikke på 12 tallerne xD

Tillyke med de meeeget gode karaktere smiley

• #26   7. jun 2016 Hehe tak smiley Men læser desværre meget langsomt XD

• #27   7. jun 2016 jeg skal ikke til nogle eksamener iår smiley
    men skriver bare dem fra sidste år smiley

dansk mundtligt: 10
    læsning: 10
    skriftlig fremstilling: 4
    diktat: 4

matematik : 7

engelsk mundtlig: 7

idræts eksamen : 10

gennemsnit er 7 smiley

• #28   7. jun 2016 Lady: Man kan da heller ikke være god til alting xD Jeg har altid læst hurtigt men op til prøverne begyndte jeg og få problemer med at læse så har lige fået briller fordi jeg er langsynet så har heller ikke læst heeelt så hurtigt som jeg ellers ville have gjort.

Putte: Hhe tillykke med de lidt gamle karakterer smiley

• #29   7. jun 2016 takker smiley

• #30   7. jun 2016 Godt nok en måned siden nu, men jeg læste fysik b op (tog stx sidste år) i marts og april, og jeg gik til mundtlig eksamen i maj og fik 12 smiley
    Så det var rigtig dejligt.

Tillykke med alle jeres flotte karakterer smiley

• #31   7. jun 2016 Bidløse: Tillykke med 12 tallet

• #32   7. jun 2016 Mette - Sådan går det når man har for meget fravær på grund af angst og depression og bliver straffet for det med fuldt pensum ;).
    Men jeg holder hovedet højt og gør mit bedste!

• #33   7. jun 2016 Så er jeg vidst ved at være der med forberedelsen til min engelsk prøve imorgen, skal bare liiiiige kunne huske det hele i hovedet.

• #35   7. jun 2016 Hold nu op Sacha, fuldt pensum lyder godt nok hårdt!
    Jeg har kun 3 skriftlige og 3 mundtlige, heraf mangler jeg to mundtlige, og jeg føler allerede at min hjerne er grød!
    Har kun været oppe i AT så far, hvilket jeg fik 12 i - fantastisk sød censor smiley
    På fredag skal jeg op i dansk, og er så frygtelig bange for at blive slagtet.
    Ønsker dig held og lykke og en helvedes masse styrke! Inden længe er huen vores!

• #36   7. jun 2016 Dansk skriftlig ?
    Dansk mundlig A 4
    Engelsk mundlig B 7

så mangler jeg
    afsætning mundlig B
    Virkirksomhedsøkonomi mundlig B
    IT mundlig B

og så eksamens projekt som er afsætning B og kulturforståelse C blandet sammen mundlig

sidste år var jeg oppe i
    dansk mundlig C 10
    engelsk mundlig C 7
    case som er alle fag blandet sammen C 10
    (der var både tysk salg og service dansk engelsk samfundsfag it og matematik mener 1 fag mere)

så 10 eksamener på 2 år og det er ikke engang fordi man har ekstra A fag eller skal op i alt pga fravær

matematik og kulturforståelse læst op på et halvt år hver

ALDRIG start på en helt ny uddannelse som er første gang den bliver udført

• #38   7. jun 2016 Ina S: Det er som sådan ikke en uddandelse men skal på en helt ny efterskole xD

• #39   7. jun 2016 Jeg har kun været oppe i naturfag (12), og så har jeg fået min standpunktskarakter i dansk (12).

Men på torsdag hedder det grundforløbsprøve smiley

• #40   7. jun 2016 Til mine eksamener har jeg indtil videre fået 12 i dansk diktat, 10 i læseprøve, 10 i problemregning, 7 i færdighedsregning, 7 i dansk stil og 12 i mundtlig dansk smiley Så mangler jeg bare at skulle op i historie, engelsk og fysik. Det er 9. klasse jeg går i. Tillykke med jeres karakterer smiley

• #41   7. jun 2016 jeg ville være betænkelig ved sådan nogle nye skoler

da jeg startede i 10. klasse der havde den skole jeg gik på fået en helt ny afdeling i en anden by

det betød at jeg havde på 5 dage 4 forskellige mødetider og det blev tidligere og tidligere for hver dag og senere og senere fri
    (så mener min mandag så ud
    mød kl 1030 fri kl 1300

og min fredag så ud
    mød kl 0800 fri kl 1500)

begrundelsen var fordi de ikke havde lære nok og fordi man også skulle tænke på de 30 elever som var i den anden by

(min by havde 120 elever med ånsvage møde tider hvorfor skal det gå ud over os at 30 elever skal have det godt )

(jeg ved godt det lyder egoistisk men det er 120 elever på min skole som får ødelagt døgnrytme mm pga. 30 elever fordi det var en ny skole burde man så ikke tænke på flertallet)

så startede jeg på EUX og det var en af de første skoler i landet som måtte starte uddannelsen (eller de startede den og fik lov bagefter)

dette betød at skolen vidste ikke hvilke fag vi skulle have
    derfor matematik på et halvt år
    (sidste halve del af skole året hvor mange af dagene gik til ekstra fridage)

og istedet for organisation på 1. år så fik vi tysk

(ikke så slemt i min verden men det var det for resten af klassen at have tysk organisation er bare åndssvagt 1. eller 2. år ingen betydning )

så vi skulle have organisation på 2. år

og kulturforståelse mente de bare var smartest at ligge i sidste halvdel af 2. skole år hvor meget af undervisningen er gået til ekstra fridage og studie tur

så fra min side af hvis jeg i fremtiden kan undgå alt hvad der hedder skole og være de første så gør jeg det vil helst være nummer 2 eller senere indtil at skolen har mere styr på tingende

• #42   7. jun 2016 Picanda - Det er det også! Men som sagt, jeg holder hovedet højt og så tager jeg det som det kommer. Selvfølgelig havde det været lækkert kun at skulle til 2 eksamener som de andre fra min klasse, but oh well :b.

• #43   7. jun 2016 PS har folk læst dette om gymnasierne

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/16076541

• #44   7. jun 2016 Ina S: Er også lidt betænkelig men det lyder spændende og tror det er det rigtige valg også må jeg jo tage det som det kommer med at det er helt nyt

• #45   7. jun 2016 der er nogle som "knækker" på det andre er urørt

vil så sige at nu er det jo "bare" en 10.klasse efterskole
    der er ikke kommet ny reform
    eller nye efterskole regler og regler gennerelt siden dette skole år

så lærene ved hvad det går ud på det gør ledelsen også og de har erfaring fra andre skoler også

så kan der self komme "problemer" i form af at lære ikke klinger sammen men det burde de personer i mellem kunne klare bare et skole år så det ikke går ud over eleverne

(hvilket husker mig på at her midt på 2. år der valgte en lære lige at stoppe med at undervise klassen

pga. hun ville bruge mere energi på sit eget firma

bang 40-50 elever der lige blev ramt og skulle have en ny lære der aldrig har undervist i faget før)

• #46   8. jun 2016 Flere af tingene i linket er ikke nyheder overhovedet. Det eneste jeg ikke havde hørt var tegnsprog. F.eks. har vi haft mulighed for kinesisk som 2. fremmedsprog længe. Derudover har vi også italiensk som mulighed, som ikke er nævnt i linket smiley
    Jeg har 5 A-fag så jeg skal alligevel til 10 eksamener. Det er så kun én mere for alle fremover. Alle hader AT, lærere, elever, politikere. De har længe gerne ville af med den. Politikerne vil hellere have eleverne op i deres SRP smiley

• #47   8. jun 2016 mette er det ikke kun noget de har snakket om

nu er det endelig vedtaget

og skal til at starte op med de nye tiltag

og er kinesisk ikke kun på C hvor tysk er et B fag

er det nye ikke at kinesisk også er på B

• #48   8. jun 2016 Alle begynderfag er A, og det er også det man længe har tilbudt på mit gym.

Her bliver tilbudt begynder A:
    Tysk
    Fransk
    Spansk
    Italiensk
    Kinesisk

(Er man på en naturvidenskabelig linje og vælger et naturvidenskabeligt fag op på A, feks kemi eller fysik, så kan man stoppe et begynderfag ved B-niveau)

Og fortsætter B (A-hold kan oprettes hvis de er ønsket nok):
    Tysk
    Fransk - som jeg så var på det sidste hold af da der ikke rigtig er nogen som har det i folkeskolen efterhånden smiley

Man har villet af med AT læææææænge så det er ikke overraskende at det bliver fjernet, tværtimod smiley

Det med SRP'en, mundtligt, er for at undgå at folk betaler en anden for at lave den og dermed snyder smiley

• #49   8. jun 2016 nu er mx også dårlig til at forklare prøv at se på politikken

ps mx skrev om en bombe trdsel og lagde billeder ud fra en helt forkert skole

typisk MX

• #50   8. jun 2016 Jeg har både læst MX og den fra Berlingske som de selv linker til. Jeg synes ikke det er voldsomt store ændringer smiley

• #51   8. jun 2016 når okay smiley

• #52   8. jun 2016 Jeg er på vej id af 9. Klasse og indtil videre ser det sådan ud

Dansk stil: 10
    Dansk læsning: 12
    Dansk diktat: 12
    Matematik problemregning:12
    Matematik færdighedsregning: 12
    Engelsk skriftlig: 12
    Dansk mundtlig: 12

Så mangler jeg kun mundligt: fysik/kemi engelsk og idræt smiley

Er rimelig tilfred med mine karaktere :))

• #53   8. jun 2016 Sasha: Rimelig! smiley De er da vildt gode

• #54   8. jun 2016 Puha prøve om en halv time...

• #55   8. jun 2016 Held og lykke smiley

• #56   8. jun 2016 hehe tak smiley

• #57   8. jun 2016 DET GIK FRYGTELIGT!!!... Fik 4 smiley og havde endda forberedt mig fik fucking 7 sidste år uden forberedelse smiley

• #58   8. jun 2016 Jeg går på Gym i 2.g. Har været oppe til skriftlig engelsk som eksamen og håber på at jeg har kæmpet mig op på et 4 tal men tror kun det bliver til et 02. Og været oppe i årsprøve i skriftlig matematik og kemi. Vi har ikke fået svar på nogen skriftlige.

Og skal på fredag op til mundtlig dansk er helt vildt nervøs for den fordi jeg er ordblind så plejer at bruge lang tid bare på at forstå teksten.

Og så hedder det matematik mundtligt i næste uge og ugen efter heddet det AT så er jeg færdig med 2.g smiley

• #59   8. jun 2016 Årh det er sku nogle gode karaktere du fik! Tillykke!! smiley
    Selv har jeg lige været oppe i dansk, og fik 10!! er så lykkelig, følte at det gik virkelig dårligt, så var mega overrasket smiley
    Og så var vi oppe i biologi eksamen sidste uge, hvor jeg også fik 10 smiley
    Nu mangler jeg kun engelsk eksamen, men det er heldigvis først om 2 uger smiley

• #61   8. jun 2016 4 er da ikke "fucking dårligt" smiley Du skal huske på, at pensum er større et år efter, og det bliver jo kun sværere! smiley

• #62   8. jun 2016 Bidløse Madsen: Ja men kunne jeg få 7 sidste år uden forberedelse

så burde jeg ihvertfald kunne få 7 i år MED forberedelse

+ jeg normalt ligger mellem 7 og 10 så... 4 er frygteligt

• #63   8. jun 2016 Kailie, sådan kan man desværre ikke måle det, jo hvis det havde været den præcis samme eksamen, det præcis samme emne og det præcis samme niveau, men niveau er jo blevet højere, du har et andet emne og en anden tilgang.
    Jo længere du kommer i uddannelsessystemet jo mindre kan du regne med den der "jamen jeg kunne få xx uden forberedelse så......."

Går du på efterskole? Kan ikke lige huske det. Men jeg kan fortælle at jeg i folkeskolen og gennem efterskolen var vant til at stryge gennem dansk med 12-taller, jeg kom i gymnasiet og tænkte at det her er jeg jo skidegod til.
    Og så fik jeg 4 i min første aflevering.

Så bare for at sige, hæng dig ikke i det og op med hovedet igen. Altså forsøren, du er gået én karakter ned og går du i 10. klasse så tæller intet af det alligevel. Sådan er livet, lyt for guds skyld til den kritik lærer og censor giver i stedet for at lukke ørerne, og forbedr det så til næste gang smiley

• #64   8. jun 2016 Jeg fik 10 og 12 i henholdsvis engelsk og dansk i 9. og 10. klasse til mine afgangsprøver, og ligget på mindst 7 i mine standpunkt. Jeg har ikke fået et eneste 7 tal i de fag gennem hele min gymnasie tid, fordi niveauet ændrer sig :). Så synes bestemt ikke du skal være ked af dit 4 tal!:)

• #65   8. jun 2016 Hvor i seje allesammen smiley
    jeg Går i 9. klasse og har været oppe i Dansk, matematik , tysk og geografi (skriftlig) Og Dansk mundtlig. Jeg mangler naturfag og engelsk (mundtlig)
    De karakterer jeg har fået tilbage indtil videre ser sådan ud :
    Mundtlig dansk : 4
    Problemregning : 7
    Geografi : 4
    Resten har jeg ikke fået endnu smiley

Engelsk skal jeg op i på fredag, og naturfag den 14. smiley
    og så tror jeg vi får skriftlige karakterer for resten den 17. smiley

• #66   8. jun 2016 Fünke: efterskole det er bare lidt... Når jeg har fået 7 og 10 hele året..

• #67   8. jun 2016 Jeg vil også sige, at det er flot alle sammen!

Jeg bliver heldigvis snart student, så det er mine sidste eksaminer i laaang tid!

Det skriftlige karakterer har jeg ikke fået endnu, men jeg fik 7 i AT. Det var jeg ikke så glad for, da jeg virkelig kunne mine ting. Censor og jeg var dog langt fra på bølgelængde. Nu mangler jeg kun samfundsfag B og religion C smiley

• #68   8. jun 2016 Kailie: selvfølgelig er det træls, men du skal ikke bruge de karakter til NOGET som helst (det er 9. klasse der tæller), og så kommer du bare endnu bedre igen næste gang smiley

• #69   8. jun 2016 Fünke, tager man 10. så er det 10. der tæller da det er de nyeste resultater smiley

• #70   8. jun 2016 Fünke: 10. klasse tæller men tager 10. klasse igen så det tæller ikke for noget

• #71   8. jun 2016 Nå, så er reglerne ændret, min fejl smiley Det er jo også 4 år siden jeg tog 10. klasse, men dengang talte den absolut ingenting

• #72   8. jun 2016 Det er "kun" 3 år siden jeg gjorde så det må være sket lige bagefter smiley

• #73   8. jun 2016 Jeg er så lykkelig. JEG BESTOD MATEMATIK B MED ET 02! Tag den lærere som sagde jeg aldrig kunne klare matematik B, eller gymnasiet for den sags skyld 8).

• #74   8. jun 2016 Tillykke Sacha!

• #75   8. jun 2016 Taak :DDD.

• #76   8. jun 2016 Tilykke :DDDDD

• #77   8. jun 2016 Mange tak hehe!!

• #78   8. jun 2016 jeg har været oppe til skriftlig matematik B eksamen, men resultatet får jeg nok først i slutningen af juni.. Jeg tror jeg får en karakter mindre end min årskarakter - så det ærgrer mig lidt, men på den anden side så synes jeg godt nok eksamen var svær smiley men lad os nu se..
    Så har jeg været til to skriftlige årsprøver, har endnu en i morgen også har jeg AT mundtlig årsprøve (HJÆLP!!!) på mandag, og til slut mundtlig samfundsfag B eksamen fredag smiley Jeg kan godt lide samfundsfag, så jeg håber jeg kan gøre en tilfredsstillende præstation smiley
    også er det endelig sommerferie, og kun 1 år tilbage før jeg kan få studenterhuen på smiley

og tillykke til jer alle sammen med jeres karakterer smiley

• #79   8. jun 2016 wow, flotte karakter i alle har fået! smiley

Jeg afslutter min HF den 20 juni og har ind til videre været oppe i:
    Skriftlig:
    Dansk A, Engelsk B og Matematik B

Mundtlig + karakter:
    Biologi B = 10 (havde om enzymer.. det eneste emne jeg ikke ville have smiley )
    Engelsk B = 7 ( som jeg er MEGET stolt over.. da jeg har rigtig svært ved det!)

Jeg lavede så lidt en upser i dag.. jeg trode jeg skulle trække mit tysk emne i dag, men da jeg havde kigget forkert på planen, fandt jeg ud af at jeg først skal trække i morgen smiley nåh, men hellere det end at glemme en eksamen

Så jeg skal trække Tysk B i morgen og op fredag
    KS Mundtlig (Religion C, Samfundsfag C og Historie smiley har jeg Mandag.
    Matematik B mundtlig Torsdag d. 16
    Dansk A Mundtlig den 20. og så bliver jeg student.

Er lidt ked af at Dansk er min sidste eksamen da min lærer er MEGET streng og ikke er sød når hun giver karakter.. MEN MEN.. det hele går nok! smiley

• #80   8. jun 2016 Team ANLA: Hehe sjovt du siger det med at glemme prøve... Igår skrev min roomie og spurgte hvornår hun skulle til prøve... Det var en time efter hendes prøve xD

• #81   8. jun 2016 det må virkelig være træls at glemme en prøve.. især på Gym, da man jo så oftest bliver student meget senere end alle andre da man skal til sygeeksamen som meget tit ligger EFTER sommerferien smiley

• #82   8. jun 2016 Jeg har kun været oppe i én eksamen, som tæller 25% af min samlede karakter smiley Vi får kun én karakter pr semester.
    Der fik jeg 10, vi havde om Jensens Bøfhus og deres overskydende kapacitet i hverdagene.

- det skal måske tilføjes, jeg læser til markedsføringsøkonom, ellers var emnet nok lidt underligt smiley
    Jeg trækker case på mandag og afleverer på onsdag, så en uge til at læse op og så eksamen d. 20/21. smiley

Tillykke til alle jer andre med jeres karakterer smiley

• #83   8. jun 2016 Anla: heldigvis fik hun lov til st tage den idag

• #84   8. jun 2016 haha jeg er godt nok blevet skuffet i år! sluttede 1.g med årskarakterer på 10-12 matematik, 10 i biologi, 10 i historie, 7 i samf og så nogle flere 4,7 og 10-taller! i år er jeg så endt med kun 3 10'taller og et skide 02 i mundtligt tysk på B niveau xD græder, haha! godt jeg aldrig mere skal snakke tysk (y)

• #86   9. jun 2016 Folkeskole afgangsprøve, wuh xD

Jeg har fået enkelte af de skrifftlige:
    Dansk diktat: 10
    Dansk læseprøve: 7

Mat færdighed: 10
    Mat problem: 12

Mundtlig fysik: 10 (Yazz smiley )

Mundtlig dansk:: 4... Censor dømte meget lavt og størstedelen af klassen fik langt fra karaktere på deres normale gennemsnit... Jeg selv har altid ligger på mindst 10 i mundtlig dansk smiley
    Meeen de skal jo ikke ligefrem bruges til det store alligevel, så det går vel nok alt sammen smiley

Jeg mangler kun mundtlig matematik og engelsk, det skal nu nok gå alt sammen xD

• #87   9. jun 2016 Fik lige min skriftlig tysk tilbage, jeg fik 12 smiley '
    så nu er jeg glad xD

• #88   9. jun 2016 Jeg er på vej ud af 9.klasse

Dansk læsning: 10
    Dansk diktat: 7
    Dansk skriftligt: 7
    Dansk mundligt: 10
    Matematik færdighed: 4
    Matematik problemregning: 7
    Geografi skriftligt: 7
    Tysk skriftligt: 10
    Fysik og kemi: 10
    Projektopgave: 12
    Det er dem jeg har været oppe i indtil videre, og jeg mangler engelsk mundligt. Stinker dog til det, så jeg glæder mig bestemt IKKE smiley Regner med 02

• #89   9. jun 2016 Jeg har ikke fået mine skriftlige tilbage endnu, men har været oppe i skriftlig bioteknologi, dansk, engelsk og matematik. Dem er jeg ret spændt på at høre, da jeg synes de gik godt.

Af de mundtlige har jeg været til 2:
    Oldtidskundskab: stort 10-tal, hvilket jeg er virkelig træt af, da det var en lille ting der gjorde jeg ikke fik 12..

At: 12

Men indtil videre er jeg ret tilfreds med min eksamenpræstationer. Nu mangler jeg bare historie den 21, hvilket jeg frygter, og så har jeg hue på smiley

• #90   9. jun 2016 Jeg har heller ikke fået mine skriftelige tilbage men har været oppe i afsætning, dansk og engelsk skriftlig smiley

Så har jeg i dag trukket Cuba som emne til min spansk mundtlig som jeg skal op i i morgen, så hvis der er nogen der er rigtig gode til spansk så modtager jeg gerne hjælp haha smiley

Og på tirsdag skal jeg op i erhvervsret og d. 21 skal jeg op i samtidshistorie og så er jeg student smiley

• #91   9. jun 2016 Nogen på STX der har været oppe i Dansk? Hvor slemt er det?
    Jeg skal op i morgen og er overbevist om at det er frygteligt... Pensum er så bredt, og til trods for at jeg har gennemterpet det hele føler jeg ikke at jeg har styr på ret meget.... SOS

• #92   9. jun 2016 Picanda: jeg har været oppe i skriftligt mat B eksamen (stx).. Det var okay, ikke noget farligt smiley Mangler 1 mundtlig eksamen, så den kan jeg ikke udtale mig om endnu - men jeg håber jeg kommer til at være tilfreds med min præstation.
    Og held og lykke smiley

• #93   10. jun 2016 Skal op i mundtlig matematik A om 8 timer, og mangler stadig at lave 12 dispositioner - jeg bliver ikke færdig smiley
    Havde lavet langt de fleste, da min computer mente den skulle slette dem allesammen, så nu sidder jeg og skriver dem alle i hånden, men kan jo ikke huske alt fra hinanden, så det er som at lave dem alle forfra - håber virkelig der er nogen, som holder hånden over mig i morgen kl 10, og jeg trækker en af de emner, som jeg har nået at lave disposition til smiley

• #94   10. jun 2016 Årh øv Cecilie :(.

Jeg er lige kommet ud fra engelsk og fik et 4 tal!! Er så glad, synes det gik pisse dårligt og var sikker på et 02, så at jeg får 4 var bare lykken :D.

• #95   10. jun 2016 Sacha, havde samme følelse haha, har været til spansk mundtlig og fik men troede det var til 02 smiley

• #96   10. jun 2016 er lige kommet ud fra afsætning

og siger til eksamen
    jeg forstår ikke teksten jeg kan ikke se nogle ting der fortæller om hvordan lego har udviklet sig

og derfor er jeg selv kommet i tanke om nogle ting lego har gjort i løbet af årene

sensor siger at han heller ikke kunne finde noget i teksten

og så stopper min lærer mig og siger jeg skal finde noget i teksten

HMM

skal en lærer ikke hjælpe eleven til bare at kunne sige et eller andet til eksamen

og har sensor ikke lige sprunget over hvor gæret er lavest han skal godkende teksten

jeg gik ud med et 4 tal

er lidt negativ

• #97   10. jun 2016 Det er fedt når det går bedre end man regner med Kathrine :D.

• #98   10. jun 2016 Skal lige spørge om noget..?
    Skal op i Biologi C på onsdag, og har fået 16 spørgsmål. Er det meningen at man laver 16 dispositioner så? smiley

• #99   10. jun 2016 Ja, du laver dispositioner til hvert emne, så når du kommer til eksamen og trækker dit emne så har du allerede en disposition og svarene på forhånd - hos os foregik det nemlig sådan at vi også fik noget nyt materiale, som vi så skulle perspektivere til emnet smiley

• #100   11. jun 2016 Jeg kan så informere om, at der IKKE var nogen, som holdt hånden over mig, da jeg skulle trække i matematik i går smiley

Blev ikke færdig med mine dispositioner, men en af mine fantastiske klassekammerater gav mig alle hendes, efter hun havde været inde - hun var ikke sikker på, om de var rigtige, men jeg var fuldstændig ligeglad, som jeg sagde til hende, så var de absolut bedre end ingenting, og jeg var bare glad for at have muligheden for at bruge dem.

Jeg går ind, trækker det ENESTE emne ud af alle de 10 emner, som jeg bare IKKE kan finde ud af; differentialligninger og differentialligningsmodeller smiley
    Allerede da min lærer bad mig om at læse opgaven højt, vidste jeg jo godt, at jeg var totalt på røven smiley

Gjorde hvad end jeg kunne, men lavede stort set alt forkert, kunne ikke mine ting, men kunne dog løse den opgave, som min lærer gav mig under samtaledelen, så jeg bestod da med et 02...

Bare så træls, når det er et A-fag og jeg VED, at havde jeg fået ethvert andet emne, havde jeg kunne gøre det så meget bedre, tror faktisk der var mange af tingene i de andre emner, hvor jeg ville kunne få et 7-tal eller endda et 10-tal - så er det bare skide træls, at trække det eneste emne, som jeg fatter hat af smiley Og så endnu mere, når jeg aldrig har haft karakterer under 4 på mine karakterblade, og der var - indtil i går - kun én karakter under 7 derpå smiley

Til de interesserede, så er dette bl.a. en del af den opgave, jeg skulle redegøre for, kunne fint redegøre for tegningen med kasserne, men det hele faldt jo fra hinanden, da jeg skulle gå igang med at udrede ligningerne for L(t), B(t) og D(t):

profilbillede
  • #101   11. jun 2016 ...

profilbillede
  • #102   11. jun 2016 ...

profilbillede
  • #103   11. jun 2016 ...

profilbillede
  • #105   11. jun 2016 Hold da op Cecilie det ligner ren volapyk for mig, hvad uddannelse tager du? smiley
    Og hvor er det bare træls når man trækker et dårligt emne, jeg frygter det samme på tirsdag hvor min karakter også kan svinge mellem 02-10 alt efter hvad emne jeg får og det er bare så træls smiley

• #106   11. jun 2016 Og den sidste del - og ja, det her er kun halvdelen af den opgave, jeg skulle lave.

Min opgave lød: Du skal redegøre for løsning af den lineære differentialligning
    dy/dx+a(x)·y=b(x)
    Endvidere skal du komme ind på ”Radioterapi af cancersvulster” fra din rapport om ”Differentialligningsmodeller”.

profilbillede
  • #107   11. jun 2016 Hvad er det overhovedet at det bruges til? smiley

• #108   11. jun 2016 Årh, jamen det her er da såmænd "bare" matematik A på STX.. smiley

Lorteopgave jeg fik...

Min mors mening om den her opgave er, at sådan noget burde høre til på universitetet i stedet for.
    INGEN i min klasse ville have den her opgave eller de to andre i det emne, og jeg, som er den dårligste til matematik (i hvert fald af os 7, som var oppe i det), ja jeg trækker selvfølgelig det emne, mens alle de andre kommer glade ud, og trækker de emner de havde håbet på smiley

• #109   11. jun 2016 Hold da op, jeg har taget Mat B på hhx og det var ingenting som det der smiley

• #110   11. jun 2016 Nej jeg synes heller ikke det er fair at give os sådan nogle opgaver - og SLET ikke sådan en som den jeg var oppe i, for den er lavet i GRUPPER, fordi den er så stor, svær og så lang!
    Jeg var ved at tude, da jeg så nummeret, for da jeg har trukket og min lærer finder opgaven, så ved jeg jo godt hvad klokken har slået smiley Men prøvede da på det stærkeste af holde 'pokerface', så censor ikke allerede der skulle tænke at det blev noget lort..
    Synes slet slet ikke det er fair, men jeg kan jo intet gøre ved det.

Og hvad det bruges til - ja åbenbart noget med radioterapi af cancerceller, for at se hvordan det påvirker de forskellige celler, alt afhængig af om de er udsat for stråling, for der er forskel på hvordan levende og beskadigede celler reagerer på strålingen...

• #111   11. jun 2016 Burde det ikke bare høre til på noget læge-studerende eller sådan noget? xD

• #112   11. jun 2016 Det aner jeg ikke - men det burde i hvert fald ikke høre til i gymnasiet.. smiley

• Anne D
    Anne D Tilmeldt:
    apr 2008

#113   11. jun 2016 Differential ligninger høre i den grad til i gymnasiet. Man er i hvert fald ret på røven hvis man vil starte på en naturvidenskabelig uddannelse på universitetet uden at kende til det. De bruges overalt i både biologi, kemi og fysik!
    Men jeg vil give dig ret i længden på den opgave her grænser til det urimelige som eksamensopgave. Man skal godt nok have en stram plan hvis man skal igennem så lange beregninger.

• #114   11. jun 2016 Ja Anne, differentialligninger hører til, det er jeg klar over, men det skulle nok ikke have været en så krævende opgave som den her..

Da min lærer gav mig en differentialligning og en funktion, hvor jeg skulle bevise, om den var svaret til differentialligningen gik det jo meget bedre - det er helt fair, men den her opgave jeg skulle udføre ellers, er bare for meget synes jeg smiley

• Anne D
    Anne D Tilmeldt:
    apr 2008

#115   11. jun 2016 Okay, jamen så er vi enige smiley Syntes også det er en urimeligt lang opgave - som om folk ikke var nervøse nok uden at skulle stresse for at nå igennem det hele. Rigtig træls at trække lige præcis det man bare ikke vil have, men et 02 er da i det mindste bedre end en dumpe karakter!

• #116   11. jun 2016 Ja, 02 er altid bedre end dumpet, men nu kan jeg i hvert fald godt vinke farvel til at komme ind på veterinærmedicin, medmindre jeg skulle være så heldig at komme ind på kvote 2.... for et snit på 9 kommer man jo desværre ikke langt med i dagens Danmark.. smiley

Og jeg mangler stadig en eksamen (AT), og fordi jeg klarede mig så elendigt i matematik, skal jeg have 10 for ikke at dale yderligere i gennemsnittet smiley Og så kender jeg selvfølgelig ikke mine karakterer for de skriftlige endnu, men uh jeg gruer for særligt biotek og matematik, da min computer til begge de to eksamener, valgte at bruge en time på ikke at du... bare ikke sjovt, når man skal nå så meget på 5 timer smiley

• Anne D
    Anne D Tilmeldt:
    apr 2008

#117   11. jun 2016 Ahhh.... Ekstra surt når man har et gennemsnit man sigter efter. Og når så teknologien også svigter. Krydser fingre for at du rammer plet på din AT og alle de skriftlige smiley

• #118   11. jun 2016 Ja det er sindssygt træls.... tror ikke min computer kan lide de naturvidenskabelige fag, for den ville heller ikke du til forberedelsen i går (ja, alt der kunne gå galt til den matematikeksamen gik da vidst galt..) - men én ting er sikker, og det er, at jeg VIL være dyrlæge! Jeg vil jeg vil jeg vil! Så om jeg så skal gøre ligesom min dyrlæge, og søge ind fire gange, før jeg kommer ind, så skal jeg nok gøre det, for det er ultimativt den uddannelse jeg vil have! smiley Det har det været siden 6. klasse, og jeg har været i praktik 5 gange nu (1 gang ved smådyr, 4 gange ved hest), og der er ingen tvivl; jeg skal bare være dyrlæge, og det skal være med hest! (synes det med smådyrene kan blive lidt for trivielt, det var meget af det samme, ved hest er der i det mindste lidt mere forskelligt smiley )

Men jeg håber også det kommer til at gå nogenlunde til resten af mine eksaminer smiley

• Anne D
    Anne D Tilmeldt:
    apr 2008

#119   11. jun 2016 Godt at ha' en stærk drøm! Jeg er selv to år inde i min drømmeuddannelse smiley Kvote 2 er altid en mulighed, der er god at have i baghånden og er der ikke også nogle VUC kurser man kan tage for at bringe gennemsnittet lidt op hvis det er? Det tror jeg da nok i hvert fald smiley Så mulighederne skal nok vise sig

• #120   12. jun 2016 iiiih, sikke mange af jer der har fået nogle fantastiske karakterer!

Jeg er netop ved at afslutte 2.g på HHX, og har haft følgende eksaminer

1.g:
    Mat C: 00
    Jeg har altid haft svært ved faget, og trak noget af det sværeste jeg kunne, så jeg dumpede.. Heldigvis skal jeg ikke bruge det på min videre uddannelse, og hvis så kan jeg jo bare supplere det.

2.g:
    Virksomhedsøkonomi B: 7
    Hvilket jeg er herre stolt over!!! Jeg har kun fået 02 og 00 i dette fag, men brugte virkelig meget tid på at skrive noter (havde 63 siders noter, som jeg lavede på en uge) og derudover trak jeg noget jeg ikke havde styr på - men FIK styr på til forberedelsen. Jeg græd af glæde xD

Engelsk årsprøve (bare en lille prøveeksamen): 7
    Helt fint... Nogle lortede artikler vi skulle analysere...

Erhvervscase/SO2: Skal op i morgen 14.30, så wish me luck... ._.

• #121   13. jun 2016 Går i 9. og mangler samfundsfag og fysik, men ellers:

Læsning: 10
    Matematik færdighed: 10
    Matematik problem: 12
    Geografi: 12
    Skriftlig dansk: 7

Mundtlig engelsk: 12
    Mundtlig dansk: 12

Er ret tilfreds smiley

• #123   14. jun 2016 4 IT niveau B
    det syntes jeg er godt klaret af it dumme mig

når man så også lige tænker på
    jeg ikke har sovet siden 0019
    og skulle trække kl 1230
    op kl 1330 færdig kl 1400

halleluja for energi drik som lige kunne holde indtil jeg skulle trække

• #124   14. jun 2016 Var oppe i erhversret i dag og fik 12, så jeg er bare rigtig glad nu smiley
    Glæder mig så meget til at få huen på, om en uge smiley

• #125   14. jun 2016 Weee, har været til min femte eksamen, psykologi, og jeg fik 4 :D.

• #126   14. jun 2016 Jeg trækker til fransk 24 timer eksamen i morgen kl 8 ... Og jeg føler mig ikke klar smiley

• #127   14. jun 2016 Øv Mette :(.

• #128   14. jun 2016 Fransk er heldigvis en af mine gode fag. Er bare allerede nu sikker på at jeg kunne have klaret det bedre hvis jeg var mere forbedret. Det er lidt tidligt at have den følelse. Håber jeg er lidt heldig med emnet smiley

• #129   14. jun 2016 Krydser fingre for dig!

• #130   14. jun 2016 Jeg havde min sidste eksamen i går.

Mundtlig Dansk: 10
    Mundtlig Engelsk: 10
    Fysik: 7
    Mundtlig Religion: 12

Skr. Geografi: 10
    Færdighedsregning: 10
    Problemregning: 12
    Læsning: 12
    Skr. Dansk: 12

Er sådan nogenlunde tilfreds, lige med undtagelse af fysik og mundtlig engelsk smiley

Jeg har afsluttet 9. klasse.

Tillykke til alle jer andre med jeres fine karakterer smiley

• #131   15. jun 2016 JAAAA jeg trak eventyr! Så er jeg mere fortrøstningsfuld smiley

• #132   15. jun 2016 Feeedt Mette!:D

• #133   15. jun 2016 Jeg har fået mine skriftlige karakterer i dag og jeg er ikke glad. Faktisk er jeg rimelig muggen.
    Fedt lige oveni fransk mundtlig 24 timer.

Fransk: 10 - samme som min årskarakter så det er ok
    Matematik: 7 - jeg har fået 7 nærmest altid gennem gym undtagen her til sidst hvor jeg har fået 4 da jeg virkelig har følt mig drænet til sidst og det er så gået ud over mat - så det er også ok
    Dansk: 7 - det er ok, jeg har svinget meget igennem gymnasiet og min lærer har jeg ikke været så heldig med.
    Engelsk: 7 - og jeg er sur. Jeg plejer at få 12 og synes min opgave var lige så god som den plejede at være. Jeg var grundig og rettede den endda igennem godt. Jeg retter sjældent normalt mine opgaver. Så jeg har sendt den til min lærer og så må vi se om jeg klager over min karakter.

• #134   16. jun 2016 Jeg er i live efter fransk. Det lykkedes mig at holde min årskarakter så det er ok. smiley

• #135   16. jun 2016 Skønt Mette!

Jeg kom lige igennem nåleøjet til old i dag, så jeg er lykkelig. Aldrig mere old! smiley

• #136   16. jun 2016 Øv, vi har også fået skriftlige karakterer i dag.

Jeg fik 7 i dansk, og det er jeg helt vildt muggen over. Jeg klarer mig normalt godt i dansk, og følte egentlig, at jeg havde ret godt fat i novellen. Det havde jeg så åbenbart ikke. De andre fra min klasse er også gået en eller to karakterer ned i forhold til normalen.

I kemi A fik jeg 10 og i matematik A fik jeg 12 - så det er jeg rimelig glad for smiley

• #137   16. jun 2016 Jeg kan høre fra min engelsklærer at resten af vores klasse også har klaret sig lidt værre end de plejer. Synes bare mit er vildt.

Men ja, med 10 i fransk både mundtlig og skriftlig, årskarakter og eksamen så er det nok mig der kommer til at snakke når jeg skal med svigerfamilien til Alsace i ferien smiley Det plejer at være kærestens far der gør det men hans fransk i gymnasiet gik knap så godt smiley

Det lyder dejligt Sacha! smiley nemlig! Aldrig mere! smiley
    Jeg ville dog hellere old end religion. Min sidste er religion på mandag og jeg glæder mig bestemt ikke. Så ville jeg hellere old. Men jeg har også været rigtig glad for Percy Jackson, haha smiley

• #138   16. jun 2016 jeg har lige læst min dansk skriftlig niveau A karakter 02 hmm smiley

men nå bestod synes virkelig der var nogle lorte emner de var slet ikke lige så spændene som dem vi har øvet os på i løbet af året

• #139   16. jun 2016 Mette - jeg gik også 2 karakterer ned i dansk smiley Vores lærer er ellers normalt meget streng med karaktererne, så jeg forstår ikke, hvordan jeg pludselig kan ligge så "lavt" i forhold til, hvad jeg normalt får. Ikke at 7 er en dårlig karakter overhovedet, men det er bare meget lavere, end jeg plejer at få... Præcis som du siger med engelsk smiley

• #140   16. jun 2016 Jeg ved ikke hvornår vi får vores skriftlige..:( Hvor ser I dem? På jeres skoles hjemmeside eller hvordan o:?

Haha Mette, jeg afsluttede heldigvis religion sidste år! Kan egentlig godt lide old, historierne var gode!

• #141   16. jun 2016 jeg ser det på elevplanen under karakter

det var også på elevplanen vi så hvad vi skulle op i

• #142   16. jun 2016 Ja det er skisme træls. Og jeg er altså heller ikke kommet nemt til det med engelsk.
    Men jeg har snakket med ham i dag og han må faktisk ikke læse den indenfor 14 dage. Han siger der har siddet 3 censorer og er blevet enige om det og at det sjældent er besværet værd at klage. Men jeg overvejer det stadig. Som han siger kan en klage også gå den anden vej og at man går ned, men det tvivler både han og jeg på sker smiley

• #143   16. jun 2016 Ja old kan nemlig godt være hyggeligt smiley og så er det en kendt tekst i stedet for en ukendt. Aner ikke hvad jeg skal lede efter i religion...
    Mine karakterer er på lectio smiley

• #144   16. jun 2016 Mine er lige blevet offentliggjort :3.
    Har fået 4 i dansk og 02 i engelsk.. Det forstår jeg ikke, synes mindst min engelsk var til et 4 tal..

00 i samf som forventet og 00 i matematik. Puha, nu begynder jeg at blive bekymret..

• #145   16. jun 2016 Jeg er også gået ned i alle mine skriftlige så jeg er rimelig træt af det haha smiley

• #146   16. jun 2016 Urgh jeg er træt af prøver!

I onsdags kom en til at vælte min bærbar ned fra en stol så den gik i stykker. Så lånte jeg en af min bror som jeg lige har tabt...

Så nu står jeg computerløs dagen inden min matematikprøve og alle siger jeg skal låne af en anden men er så bange for at risikere og tabe den

• #147   16. jun 2016 Jeg mangler nu en mundtlig eksamen i 9. klasse
    Synes det er gået helt ok med eksamenerne, selvom jeg har haft 15% fravær i år..uups :)))

Dansk stil: 12
    Læsning: 7
    Mat. problem: 12
    Mat. færdighed: 10
    Fysik: 12

Mundtlig dansk: 10
    Mundtlig engelsk: 10
    Fælles naturfaglig prøve (geografi, biologi og fysik): 12
    Så mangler der bare mundtlig samfundsfag på tirsdag smiley

• #148   16. jun 2016 Det er gået helt fint - blev officielt bachelor i international virksomhedskommunikation igår! smiley

• #149   16. jun 2016 And: eii tillykke

• #150   17. jun 2016 7 i dag i VØ niveau B

og mig som bare ville være glad for et 4 tal smiley hopper og danser

• #151   17. jun 2016 Øv til matematik idag.. smiley

Min bærbar crashede og min lærers blev ved med ''svare ikke'', min makker har ikke wordmat eller word for den sags skyld (hvilket er mærkeligt vi for det gratis på skolen), og det gik bare ikke godt med min makker, han kunne ikke forklare noget, ville ikke skrive noget ned, fik ikke engang regnet en opgave og blev ved med at diskutere med mig. -.-

Men fik da 7 så holder mit gennemsnit men fortjente det virkelig ikke forventede 02 eftersom det var gået SÅ dårligt.

• #152   17. jun 2016 Så fik jeg sommerferie. Så her er mine karaktere med de nyeste på

Dansk stil: 10
    Dansk læsning: 12
    Dansk diktat: 12
    Matematik problemregning:12
    Matematik færdighedsregning: 12
    Engelsk skriftlig: 12
    Dansk mundtlig: 12
    Fysik/kemi: 12
    Idræt: 10 ( havde virkelig forventet 4, da min gruppe ikke gad og gøre noget)
    Engelsk mundtlig: 10

Så nu er jeg færdig med 9. smiley

• #153   17. jun 2016 sasha: Oh damn! Det er fandme nogle gode karaktere! Tillykke

• #154   17. jun 2016 Mange tak :)))

• #155   17. jun 2016 Har endelig fået karakter for skriftlig engelsk eksamen har ALDRIG fået andet end 02 men det lykkedes mig at komme op på et 4 tal smiley

så har jeg været oppe i mundtlig dansk årsprøve hvor jeg fik 4 men havde lagt på hele vejen i gennem indtil de stillede et spørgsmål hvor jeg gik i sort..

så har jeg været oppe til mundtlig matematik årsprøve hvor jeg fik 4 og mine lærer var meget uenige og jeg mener det var mindst til et 7 tal.

nu mangler jeg bare AT årsprøve og at få karakter for kemi og matematik skriftlig årsprøve

• #156   20. jun 2016 Jeg har i dag været til den sidste eksamen - AT!

OG jeg kunne med stor glæde i dag kalde mig STX student, efter tre års slid på bioteknologisk linje!
    Sluttede med et 12-tal, så det betyder også, at jeg nu skal løbe bag vognen til det første stop... smiley

profilbillede
  • #157   21. jun 2016 Jeg fik samlet 10 i min 1. semester eksamen! Jeg er så lettet og glad for ferie!

• #158   21. jun 2016 Sådan piger!

Jeg skal til min sidste eksamen her klokken 13:30, skal op i historie og snakke om middelalderen med fokus på Henrik 4. og Gregor 7. ...
    Kryds fingre for mig :(.

• #159   21. jun 2016 så sidste eksamen overstået karakteren 4

Afsætning B
    kulturforståelse C

profilbillede
  • #160   21. jun 2016 Jeg blev færdig i går med 10 i religion! smiley Er imponeret over at kunne kalde mig selv matematisk student smiley

profilbillede
  • #161   21. jun 2016 Så vil jeg også komme med min glæde. Jeg fik 10 til historie!!

profilbillede
  • #162   21. jun 2016 Årh, jeg bliver da lige nødt til at joine her.
    Jeg læser til lærer og har netop afsluttet min linjefagseksamen i historie med et 12-tal. Så nu er der bare dømt feire!
    Tillykke med alle jeres resultater! smiley

• #163   21. jun 2016 Tillykke til jer andre - igen!
    Jeg blev student i går, og afsluttede med et 12-tal i religion - så det er super fedt!

Kommentér på:
Prøver/eksamener - Hvordan er det gået?

Annonce