Hvilken stald? Hvilken stald?
Hejsa, jeg har 2 stalde som jeg skal til at vælge i mellem.. men ville gerne høre hvad i syntes ville være bedst at vælge - også for hesten
Stald 1:
ca 20 min kørsel i bil, der kører dog også busser.
mulighed for løsdrift eller boks
20*40 ridebane (måske lidt større)
500m fra stranden
gode turmuligheder
roundpen
5 andre opstaldere
ca 10-15 heste i alt derude
mine forældres 2 heste kommer derud
400kr for løsdrift
625 for boks
Med i prisen er der vand, strøm og facilitere.
Plus jeg kan ride sammen med en god veninde igen, og jeg arbejder 5 min fra stalden.
Stald 2:
5-10 min kørsel i bil og ca 10-15 min i bus.
Udebokse
Lys ridehal 20 x 50
Udendørsbane 20 x 60
Udendørs roundpen
Vaskeplads med varmt vand
Solarie
Opvarmet rytterstue
Opvarmet sadelrum
Rigtig lange tur muligheder (over 30km mener jeg det var) man skal kun åbne en låge bag ridebanen.
Fra ca Maj - September/Oktober kan de gå udenfor døgnet rundt
de andre måneder er de udenfor så lang tid som muligt.
400kr om måneden hvis boksen også skal muges hver dag.
1600kr om måneden, Opstaldning inkluderer strøelse og wrap, ud- og indlukning alle dage, fodring samt fri afbenyttelse af stedets faciliteter.
Opstaldningsprisen er eksklusiv foder.
Til stald 2 er der nogle billeder her: http://www.fuglslevhestepension.dk/Billeder/faciliteter/album/index_html.html
Eller kender i en Stald i nærheden af 8500/8570?
jun 2011
Følger: 137 Følgere: 153 Heste: 134 Emner: 1 Svar: 24
Og efter min smag havde jeg valgt nr 2 det lyder som et top fedt sted med alle muligheder. Men det jo en smags sag
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 235 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
jeg har ikke brug for en hal jeg skal bruge tur muligheder og det lyder rigtig godt at kunne komme på stranden
dine forældre står der = i kan nemmere holde øje med hinandens heste og hjælpe hinanden
og dele udstyr
du har ikke langt fra arbejde til stalden så det kan du tage på vej hjem af eller lige kort smide noget af til hesten på vej på arbejde
ja der er langt i bil og med bus men i skal alligevel have dine forældres heste der ud
det er billigt
der er ikke så mange andre = nok mere roligt stald miljø end på sted nummer 2 og plads til mere rummelighed og tilpasning efter behov og kunne måske tænke at der var længere fold tider
okay ser lige det ikke er inklusiv foder i stald 1 så ville jeg måske tænke det andet hvis ikke I kan finde noget meget billigt men stadig godt foder
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.162
Hvis du ikke skal bruge alle de 'eksklusive' ting, så tag den første.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 245
dec 2012
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 6 Emner: 54 Svar: 326
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
mar 2011
Følger: 57 Følgere: 201 Heste: 9 Svar: 2.040
Hvilken stald?