1.299 visninger
|
Oprettet:
Fysik eksamen - VIGTIGT! {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg skal til fysik/kemi eksamen i morgen, og jeg ville derfor høre om nogle af jer har dispotitioner til forskellige emner i fysik? Det ville være en kæmpe hjælp. Krydser fingre.
På forhånd; tak!
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
jul 2009
Emner: 3 Svar: 37
maj 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.152
Så det er lidt svært at vide om man har dispositioner som du kan bruge
jun 2007
Følger: 84 Følgere: 85 Heste: 6 Emner: 44 Svar: 302
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 955
Det skulle være gjort for længst.
Hvis man skal lave dispositioner så har man kendt emnerne i flere uger minimum.
De gange jeg har lavet dispositioner til en mundtlig eksamen har emnerne været kendt lang tid i forvejen. Nogle gange næsten ved fagets start. Det afhænger af hvilket fag, der er tale om.
maj 2012
Følger: 101 Følgere: 99 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 124
Men synes måske også det er liiidt sent her aftenen før..
På "min" skole har vi lavet dispositioner efter hvert emne, så vi var godt forberedt til eksamen, så vi ikke kom i samme problem som du er i nu.
Men held og lykke med eksamen, håber det alligevel vil komme til at gå dig godt
jan 2009
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Da jeg var oppe i fysik sidste år, havde jeg læst godt op på alle emnerne før jeg gik til prøve. Jeg havde mine noter og min undervisningsbog med.
Vi kom ind og trak et emne og et spørgsmål og så skulle vi så self finde ud af resten og så kom lærer og censor rundt og kiggede til os nogengange.
Dispositionen til min fysik eksamen skulle vi lave imens vi var inde til eksamen, så vi havde egentlig 45 minutters forberedelse (imens vi havde eksamen hvor lærer og censor holdt øje) og så "fremlagde" vi det så for dem efter de 45 minutter...
Så vi skrev bare ned hvad vi ville gennemgå og stikord til vores emne på vores disposition...
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 761
Men nææ nej, jeg var jo bare dum
Simone : Hvis du gerne vil have din eksamen, så kom igang i ordentlig tid i stedet for at andre skal lave det hele for dig, noget tyder på at du har ikke koncentreret dig om din eksamen, før nu hvor du skal op.
Det er som funke siger : Ris til egen røv !!
Fysik eksamen - VIGTIGT!