{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Simone H
Simone H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Fysik eksamen - VIGTIGT! {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg skal til fysik/kemi eksamen i morgen, og jeg ville derfor høre om nogle af jer har dispotitioner til forskellige emner i fysik? Det ville være en kæmpe hjælp. Krydser fingre.
På forhånd; tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fysik eksamen - VIGTIGT!
  • #1   31. maj 2016 Det er da lidt sent at forberede det aftenen før eksamen - det plejer at være sådan, at man ved hvilke emner man kan komme op i og derfor kan lave dispositioner på forhånd. Nogle gange er det bare ris til egen røv smiley

• Simone H
    Simone H Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   31. maj 2016 Hva?

• #3   31. maj 2016 Jeg synes ikke rigtig det kan siges tydeligere smiley

• Susling
    Susling Tilmeldt:
    jul 2009

Emner: 3 Svar: 37
    #4   31. maj 2016 Det Funke prøver at sige er, at du burde have begyndt at forberede dig lidt tidligere end dagen før. Normalt får man jo emnerne oplyst flere uger før, og har derfor god tid til at lave dispositioner.

• #5   31. maj 2016 Vi ved jo ikke hvilke emner du kan komme op i smiley
    Så det er lidt svært at vide om man har dispositioner som du kan bruge smiley

• #6   31. maj 2016 Er det folkeskole eller ? smiley

• #7   31. maj 2016 Det er fuldstændig hovedløst at lave dispositioner nu.
    Det skulle være gjort for længst.

Hvis man skal lave dispositioner så har man kendt emnerne i flere uger minimum.
    De gange jeg har lavet dispositioner til en mundtlig eksamen har emnerne været kendt lang tid i forvejen. Nogle gange næsten ved fagets start. Det afhænger af hvilket fag, der er tale om.

• #8   31. maj 2016 Du vil intet få ud af at få tilsendt af en anden, da i højest sandsyndelig ikke har gennemgået samme pensum og derfor ikke har lavet samme forsøg osv.
    Men synes måske også det er liiidt sent her aftenen før..
    På "min" skole har vi lavet dispositioner efter hvert emne, så vi var godt forberedt til eksamen, så vi ikke kom i samme problem som du er i nu.
    Men held og lykke med eksamen, håber det alligevel vil komme til at gå dig godt smiley

• #10   1. jun 2016 Jeg går ud fra at det er 9. klasses eksamen...

Da jeg var oppe i fysik sidste år, havde jeg læst godt op på alle emnerne før jeg gik til prøve. Jeg havde mine noter og min undervisningsbog med.
    Vi kom ind og trak et emne og et spørgsmål og så skulle vi så self finde ud af resten og så kom lærer og censor rundt og kiggede til os nogengange.
    Dispositionen til min fysik eksamen skulle vi lave imens vi var inde til eksamen, så vi havde egentlig 45 minutters forberedelse (imens vi havde eksamen hvor lærer og censor holdt øje) og så "fremlagde" vi det så for dem efter de 45 minutter...
    Så vi skrev bare ned hvad vi ville gennemgå og stikord til vores emne på vores disposition...

• #11   1. jun 2016 Hva sagde jeg i hendes første emne ?? smiley

Men nææ nej, jeg var jo bare dum smiley

Simone : Hvis du gerne vil have din eksamen, så kom igang i ordentlig tid i stedet for at andre skal lave det hele for dig, noget tyder på at du har ikke koncentreret dig om din eksamen, før nu hvor du skal op.
    Det er som funke siger : Ris til egen røv !!

Kommentér på:
Fysik eksamen - VIGTIGT!

Annonce