Nedgroet negl - AKUT HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Jeg søger akut hjælp og gode råd til en nedgroet negl. Jeg blev opereret i den i december, hvor den efterfølgende ellers har set fint ud. Nu er den så blevet slemmere end før og kan ikke gå i sko overhoved = ingen ridning. Sagen er så den, at jeg skal på ferie i starten af juli, hvor jeg gerne vil have tåen i orden, men det er godt nok svært, når lægerne ikke vil samarbejde med en. De podede den for lidt over en uge siden, hvor jeg fik nogle piller, selvom der ikke var bakterier i. Fair nok, så var det ligesom prøvet. Så nu står jeg med et brandene ønske om at få en henvisning til en ortopædkirurg, så de hurtigst muligt kan få sat noget i gang. Men her vil lægerne først pode den igen, før jeg må få den henvisning. Jeg har prøvet alt muligt forskelligt creme, fodbad, give den en masse luft, osv. Intet har hjulpet, så vi mistænker lidt, at det er arret fra sidste operation, der er gået op.
Mit spørgsmål er så, om der kan gøres noget fra min side eller om jeg bare må bide i det sure æble og vente på, at de læger vil sende en henvisning..?
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Jeg har haft to meget slem nedgroet negle på begge mine store tær jeg er blevet opereret 3 gang i venstre og 4 gange i højre
Jeg tro desværre ikke der er så meget du kan gøre det er bare og blive ved med at hive i lægerne og sige at du vil havde dem til at åbne igen eller sådan
Du må grene spørger ind jeg har som sagt være i gennem 3 og 4 gang med hver tå
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
Bid smerten i dig.
Få din mor til at klippe det nedgroede stykke af.
Is på så du bedøver foden.
Fil kanten pæn.
Og rens med klorhexidin eller brintoverilte.
Bag med intimsæbe hver aften.
Sørgeligt for at pakke den ind når du har sokker på, for ellers smitter du dig selv
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
maj 2012
Følger: 52 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.305
og i dag har jeg ikke nogen negl da det ikke ville gå i orden
sep 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 312
Nedgroet negl - AKUT HJÆLP