{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

Nedgroet negl - AKUT HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg søger akut hjælp og gode råd til en nedgroet negl. Jeg blev opereret i den i december, hvor den efterfølgende ellers har set fint ud. Nu er den så blevet slemmere end før og kan ikke gå i sko overhoved = ingen ridning. Sagen er så den, at jeg skal på ferie i starten af juli, hvor jeg gerne vil have tåen i orden, men det er godt nok svært, når lægerne ikke vil samarbejde med en. De podede den for lidt over en uge siden, hvor jeg fik nogle piller, selvom der ikke var bakterier i. Fair nok, så var det ligesom prøvet. Så nu står jeg med et brandene ønske om at få en henvisning til en ortopædkirurg, så de hurtigst muligt kan få sat noget i gang. Men her vil lægerne først pode den igen, før jeg må få den henvisning. Jeg har prøvet alt muligt forskelligt creme, fodbad, give den en masse luft, osv. Intet har hjulpet, så vi mistænker lidt, at det er arret fra sidste operation, der er gået op.

Mit spørgsmål er så, om der kan gøres noget fra min side eller om jeg bare må bide i det sure æble og vente på, at de læger vil sende en henvisning..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedgroet negl - AKUT HJÆLP
Kommentér på:
Nedgroet negl - AKUT HJÆLP

Annonce