{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Underlige frygte {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Sad lige og kedede mig lidt og kom til at tænke på en mærkelig frygt jeg har, så tænkte det kunne være sjovt og dele og høre andres.

Min er... Jeg har de sidste par år ALTID gået i flade sko, helst løbesko til hverdag af frygt for hvis en eller anden overfaldte mig eller løb efter mig osv. Så ville jeg altid have fodfeste nok til at slå fra mig eller gode sko til at flygte i.

Hehe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlige frygte
  • #1   17. maj 2016 Jeg er rædselsslagen for natsværmere og alle havdyr, faktisk så latterligt hysterisk så jeg ikke engang tør bade i pool eller svømmehal.

• #2   17. maj 2016 Jeg har en irrationel frygt, for at noget går galt :S

• #3   17. maj 2016 OK, så kommer det ud!

Jeg er bange for balloner smiley Fuldstændigt tåbeligt, men jeg kan ikke være i nærheden af balloner. Klamme håndflader og kortvejret.......

Og så er der lige edderkopperne.......

• #4   17. maj 2016 Jeg har en virkelig underlig frygt og det er at jeg simpelthen ikke kan det der med at man ikke kan se bunden når man bader smiley jeg kan heler ikke bare se det på et spil! xD jeg føler bare det er mig og jeg bare synker længere og længere! xD smiley

• #5   17. maj 2016 haha, jeg kom lige i tanke om en "frygt" jeg har. Jeg arbejder i en kiosk i en mindre zoo og har ofte tænkt på, hvad jeg skal gøre hvis der nu skulle ske et røveri imens jeg er der. I weekenden var jeg ved at lukke ned, jeg gik i mine egne tanker og overvejede endnu en gang hvordan jeg skulle gøre ved et evt røveri. Jeg gik ude bagved og var på vej ind og pludselig står der en dame. Jeg fik et kæmpechok (og min hjerne var nærmest allerede igang med at gå i forsvar) heldigvis ville hun bare spørge om mulighederne for grupperabat.. Jeg må have set enormt sjov ud i ansigtet.
    Egentlig bør jeg ikke være så bekymret for et evt. røveri, men jeg kan ikke lade vær med at ligge en mindre plan, hvis nu det skulle ske smiley (Det gør jeg iøvrigt med mange ting)

• #6   17. maj 2016 Jeg er utrolig bange for gedder - altså som i fisken, ikke en pelset ged. Jeg synes de ser sygt skræmmende og grimme ud. Frygter altid at falde i vandet og blive ædt af dem når jeg fisker :X og ellers er jeg LATTERLIGT bange for frøer og tudser. Jeg skriger, græder og går helt i selvsving.

• #7   17. maj 2016 Jeg var engang MEGET bange for lastbiler (stadig lidt men ikke sp meget som det har været)
    Hvis der stod en lastbil på vejen turde jeg simpelthen ikke cykle forbi. Jeg kunne stå der og vente i meget lang tid mens folk omkring bare cyklede inden jeg fik taget mig sammen:-P

• #8   17. maj 2016 Muldvarp er jeg latterligt bange for smiley

• #9   17. maj 2016 Larver. Hvor åndssvagt det end er, er jeg fuldstændig RÆD for larver. Melorme og regnorme (orme generelt) gør mig ingenting, men larver. Puha, jeg kan simpelthen ikke være nærheden af dem, og ved jeg der er en et sted, så er jeg nød til at gå, eller få nogen til at fjerne den. Selv når den er fjernet er jeg ikke meget for at være i nærheden af hvor den var (for hvad nu hvis den kommer tilbage? Irrationel frygt smiley )

• #10   17. maj 2016 frøer og tudser!!! Og strudse - de stirrer på en med de der små stikkende øjne.....

• #11   17. maj 2016 Jeg har mere eller mindre en frygt for at der er nogle der følger efter mig, og spionerer mig.
    Jeg HADER at gå alene i mørke, og hader hvis der går nogle bag mig.

• #12   17. maj 2016 Jeg var vildt bange for knæ før i tiden. Det var så slemt, at jeg ikke engang kunne røre mine egne knæ. XD

• #14   17. maj 2016 Jeg er bange for beskidte toiletter.. Og underlige toiletter, f.eks. dem, der vasker sit eget bræt, som man ser ofte, hvis man er på en rasteplads i tyskland. Eller dem, som bare er et "hul" i jorden, hvor man skal sidde på huk.. Ved ikke, hvorfor jeg er bange for toiletter. Det var værre, da jeg var lille, men jeg kan stadig mærke frygten sommetider, når jeg tisser på et "underligt" toilet. smiley

• #15   17. maj 2016 Og så en frygt (er rædselsslagen) for at tage på...

• #16   17. maj 2016 SLANGER!!! Arg jeg hader dem! :X

• #17   18. maj 2016 Jeg har en sygdom som gør at jeg tit har svært ved at få vejret og får voldsomme hjertekramper - og hvis jeg kan mærke det er på vej går jeg totalt i panik... Fik angstanfald tilbage i december fordi min hjerte slog et ekstra slag - så der nåede jeg at blive rigtig bange (ved rigtige anfald når jeg sjældent at blive rigtig bange). Så ja altså, jeg er bange for at blive bange for mine egne anfald smiley smiley

Og så dengang jeg kunne dykke havde jeg en irriterende frygt for store fisk... smiley

Kommentér på:
Underlige frygte

Annonce