{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.185 visninger | Oprettet:

pinlige historier/sjove historier {{forumTopicSubject}}

hej smiley
jeg synes det kunne være lidt sjovt at dele både sjove historier men måske også nogle pinlige nogle af slagsen smiley
i må også gerne dele historier hvor man er lidt sporgspasser (som mig! xD)

jeg har selv et par stykker jeg vil dele om lidt smiley

om de så er sket for 10 år siden - det gør ikke noget bare del den/dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pinlige historier/sjove historier
  • #2   26. apr 2016 Følger

• #3   26. apr 2016 Følger

• #4   26. apr 2016 smiley

• #5   26. apr 2016 Har en der skete for en måned siden..

Jeg var hjemme hos min kæreste, og vi var lige ved at gå i seng. Mens han hentede et glas vand, skulle jeg selvfølgelig aftentisse.

Jeg går ud på toilettet som er lige ved siden af hans værelse, og tænder lyset, og bum! Der sidder hans far, igang med det han nu skulle.. Døren var på klem og med slukket lys. smiley jeg flyver så tilbage på kærestens værelse, hvor jeg fortæller det, hvortil han svarer "Det gør han altid".. smiley

Næste dag bad jeg så min kæreste gå med, for at han skulle åbne døren, for det fra den foregående dag var bare for akavet!
    Denne gang tog vi det andet toilet. Og vupti, igen sad hans far i mørke med åben dør og lavede det han skulle!

Øj hvor var det akavet... Det skal siges at vi troede alle sov, da kl. var 12 om natten, men nej.. smiley

• #6   26. apr 2016 Jeg var hjemme hos min daværende kæreste da jeg var 18 år og vi var gået i seng. Jeg plejer gerne lige at tisse af inden jeg skal i seng, men jeg havde ikke følte jeg skulle den aften. Jeg vågner et par timer senere fra en drøm om at jeg var ude og tisse og bum. Jep. Jeg tissede sgu i hans seng. Ikke en hel tissetår, men nok til at mine små trusser ikke kunne holde det. Jeg var SÅ flov, så jeg listede mig ud ad sengen for at hente et håndklæde og lægge det henover den lille tisseplet og gå i seng igen.. Jeg turde simpelthen ikke sige noget til ham, så dagen efter da han var taget på arbejde, fik jeg lige skiftet sengetøj og sagde at jeg havde spildt juice på det.

Han fandt aldrig ud af at det ikke var juice :b

Det var ret pinligt. At tisse i sengen i en alder af 18 år, armen jeg var så flov.

• #8   26. apr 2016 Da jeg brækkede næsen på min kæreste ved et uheld. han kilede mig og jeg kom til at give ham en albue i hovedet så han brækkede næsen... ups :i Har sikkert flere hen af vejen smiley

• #9   26. apr 2016 her kommer en af dem;

jeg havde lige sagt godnat til mine forældre og vil så lukke min hund ud for at hun kunne tisse før vi fik i seng

(btw jeg siger stort set altid til min hund når jeg åbner døren for hende "ud og tis" )

så vil jeg sige "ud og tis!" men istedet siger jeg "godnat!" i det jeg åbner døren

smiley

• #10   26. apr 2016 Eller dengang da jeg skrev en MEGET intim og detaljeret besked til en flirt, men kom til at sende beskeden til min storebror i stedet for...

• #11   26. apr 2016 Oplevede det mest pinlige i søndags...
    Min kæreste og jeg var alene hjemme med min bror, som lige er flyttet hjem igen, mens han leder efter en ny lejlighed. Af en eller anden grund joker min kæreste Kasper og jeg meget med analsex, fordi vi begge to ved, at vi virkelig ikke har lyst til det.. :b
    Når jeg så driller ham lidt for meget, kan han godt finde på at lade som om, han vil ..... stikke den op i min ræv smiley Det gjorde han også søndag aften og lod som om, han ville, hvortil jeg udbryder: "ej den er hård!" smiley

Vi var åbenbart ikke alene hjemme alligevel, for lige efter jeg har sagt det, banker min mor på døren og siger: "Godnat, sov godt!" Hun plejer at komme ind og sige godnat, og hun plejer også lige at hære, hvordan dagen har været, men åbenbart ikke i søndags smiley

• #12   26. apr 2016 Årh man krummer jo helt tæer af at kigge dette emne smiley
    Jeg har to ret pinlige oplevelser selv hvis jeg skulle sige det..
    Den ene var lige efter jeg var startet på en ny uddannelse. Vi sad i en gruppe på 5-6 mennesker og min computer var sat til en storskærm, hvor vi så nogle billeder som vi skulle diskutere. Jeg hoppede frem og tilbage mellem billederne da der pludselig kom er billede op af mig i undertøj på denne storskærm... Og gruppen begyndte bare at flække af grin.. Jeg havde billederne da jeg var igang med at tabe mig og derfor tog jeg en gang imellem billeder for at se forandringen...

En anden gang hvor min kæreste og jeg var i fuld gang med at.. Ja 'hygge' os, da hans far pludselig vader ind på værelset og falder nærmest om af grin.. Og min kæreste og jeg lå bare der som Gud nu engang har skabt os.. Det var ret så akavet.. XD

• #13   26. apr 2016 Ej jeg har så mange. Men alt for pinlige til at skrive offentligt. smiley

• #14   26. apr 2016 Luna sådan en lader man ikke bare hænge ;).

Lige nu kan jeg sgut komme i tanke om noget. Jeg må lige i tænkeboks så jeg kan bidrage også :P.

• #15   26. apr 2016 Jamen tænk hvis søskende eller andet familie læser det?
    Noget af det ved de ikke engang noget om smiley

• #16   26. apr 2016 Skulle de finde det på HG?:P

• #17   26. apr 2016 Men okay jeg kan selvfølgelig være så led at dele et par veninders pinlige historier sammen med. Så er der ingen der ved om det er mine historier eller venindens historier smiley

• #18   26. apr 2016 Jeg har familie med heste som er på HG så ja smiley

• #19   26. apr 2016 Uhh har en som er rimelig sjov faktisk smiley

X (hovedperson)
    X og veninder er i byen.
    En af veninderne vil så gerne vide om den der pæne fyr i en drengegruppe er single. Så det skal X jo undersøge.
    Der er mange mennesker i rygerummet. og ud over fyren så har han også lige 5 venner stående.
    Men X erspdan godt fuld så hun bevæger sig ind midt i den der gruppe af drenge for at få kontakt til den der ene fyr. 5 af de der fyre stiger på X. Men lige præcis den fyr hun skal i kontakt med er optaget af en anden samtale. Så X ligger en hånd på hans arm for at få kontakt til ham. (alle hans venner står bare og glor) X får ingen kontakt så hun prøver lidt hårdere. Stadigvæk Ingen kontakt. Så til sidst slår hun ham på armen. og får da endelig kontakt. For så at spørger "er du single" - Det var han så vidst nok. X har så de der venner stående hele vejen omkring og kunne jo ikke bare luske af igen. Så hun måtte forsøge at føre en samtale med den fyr hun lige havde stået og slået på.
    Og da hun så endelig kunne slippe ud og introducere veninden som var vild med ham. Så havde veninden fået kolde tær. smiley

• #20   26. apr 2016 Aaah, ja okay. Jeg er forever alone herhjemme omkring det med hest, så jeg er rimelig "safe" :b.

Hahaha, hold da op en historie :D.

• #21   26. apr 2016 Jeg har både faster, kusiner, søster osv herinde smiley

• #22   26. apr 2016 Hold da op :P.

Jeg har en tante. Og så nogle veninder. Det er sådan det tror jeg :P.

• #23   26. apr 2016 Okay en mere smiley

X har en god veninde.
    X har ofte besøgt denne veninde. En dag skulle hun igen besøge hende. Hun ankommer til venindens hus. Banker kort på og går ind. X kender huset ud og ind og da Ingen reagere på at hun ankommer går hun ind til venindens værelse. og åbner døren.
    Hvad X lige havde glemt var. At hendes veninde der. havde byttet værelse med broren. Så da X åbner døren til det hun tror er venindens værelse. Så står venindens storebror så derinde i stedet for. Og uden særlig meget tøj på... smiley

• #24   27. apr 2016 Det er ikke en pinlig historie, men bare sjov..

Jeg var på arbejde og skulle ekspedere en kunde. Kunden havde en dreng med på 7-8-9-10 år. Jeg var næsten færdig med at hjælpe kunden da drengen udbryder: "jeg synes altså du ligner en baby" jeg var lidt målløs over den udmelding, så jeg aner jo ikke hvad jeg skal sige. Han fortsætter: "altså på den søde måde." Endnu mere går jeg i baglås og får vidst mumlet et tak. Min kollega, som jeg selvfølgelig hører hele episoden flækker fuldkommen af grin og giver mig kælenavnet "Babyface" - og det hørte jeg så for resten af den sæson.. suk..

Det skal siges at jeg ikke har højden med mig, og ofte bliver smådrillet med det, men jeg havde aldrig troet at jeg skulle ligne en baby xD

• #25   27. apr 2016 jeg skriv med en af mine veninder om at hun skulle til eksam(er) hvilket hun ikke har prøvet før
    og vi kommer så ind på matematik og noget med papir så skriver jeg " hvis du er helt blank og fortæller det er til at regne på? "
    mit "du" skulle være et "det" xD

jeg ved ikke hvor sjovt det er men måtte da grine lidt af det xD når det lige går for hurtigt med skrivnigen smiley

• #26   2. maj 2016 her i torsdags skulle jeg ud og gå med en pony, det gik også fint, men da jeg havde gået ca. 4 km skulle jeg alså tisse! når men jeg har absolut ikke noget imod at tisse i naturen så længe der ikke er folk der kan kigge og det er sådan lidt ''afsides'' så det ikke er tæt på en vej.. nå jamen jeg går jo lidt videre men kan alså godt mærke at jo mere jeg gik jo mere vil jeg bare af med det og kan ikke nå at gå tilbage.. så kommer til lidt ''skov'' og så var der et lille stykke hvor der var græs sådan en lille stribe, langs ''skoven'' så jeg vælger at tage ponyen med om bag den der skov (Den kunne jo sagtens blive bange og løbe og så vil jeg stå der - så den tanke havde jeg - så vil bare skynde mig) og så ''gemte'' mig bag den selvom han alså ikke dækkede for så meget xD og man kunne alså se vejen (''fra siden'' ) der fra hvor jeg var og jeg havde lige set 2 biler der kom lidt efter hinanden så var lidt bange for at der vil komme biler imens - heldigvis ikke xD jeg blev færdig men det var også bare hurtigt som det kunne være - så det var skønt at kunne skifte et nye underbukser og bukser (ikke fordi jeg havde ... men fordi der jo intet toilet papir var og jeg skyndte mig at rive underbukser + bukser op ret hurtigt efter )

normalt kan jeg alså godt tisse ordenligt ved skov eller andet afsides område men sad jo så risikabelt sted den dag

• #27   3. maj 2016 fb mindede mig i dag om et guldkorn fra jeg, for 4 år siden, var startet min sidste praktik som pædagog i en børnehave...
    En lille pige siger "Min mor henter mig i dag.... Henter din mor også dig?"
    "Nej"
    "Men hvordan kommer du så hjem?" smiley

• #28   3. maj 2016 Jeg kom lige på en anden historie:
    Jeg er næsten lige startet på en ny part og prøver at finde ud a hvem de forskellige mennesker er. En dag da jeg står og ordner ponyen træder en ung mand ind i stalden, min parts ejer siger straks "Hej skat" og jeg antager at den unge mand er hendes kæreste. Hun har tidligere fortalt at hun studere, så jeg fik det kringlet rigtig fint inde i mit hoved. Lige indtil vi faktisk snakker sammen og jeg finder ud af det er hendes søn... Det var pænt pinligt..
    Tidligere havde jeg nemlig forvekslet hendes datter og troet at hun var en hestepige der bare kom i stalden! (Datteren kalder hende nemlig hendes navn)

• #29   3. maj 2016 Engang da vi skulle have lavet en mur hos hjemme hos min mor, havde vi sådan en gut ude. Mig, min søster, mor og hund skulle et eller andet sted hen. Min hund har sådan en irriterende vane med at hyle helt vildt meget, når vi skal afsted (af glæde). Nå, men da jeg så var ovenpå for at hente en jakke er ham gutten så igang med at læsse nogle ting af ude i 'gården' foran vores lille rækkehus. Min mor havde så sagt til min hund at den skulle gå ud i 'gården' og vente. Så gutten og hunden er i gården, og ham gutten larmede rimelig meget. Jeg var utrolig irriteret og stresset den dag, så da vi alle står og skal afsted åbner jeg døren og vrisser meget højt "SÅ HOLD DOG DIN F*CKING KÆFT!", hvad jeg ikke tænkte over, var at gutten stod i en blind vinkel. Han kiggede sådan meget forsigtigt og undrende frem, så jeg lige kan se hans ansigt. Jeg stod og rødmede helt vildt, "-Coda..." måtte jeg afslutte min sætning med. Af ren refleks bakker jeg direkte ind i min søster og er tæt på at falde over hendes fødder, jeg kom ikke ud af bryggerset før et kvarter efter. Haha

På et andet tidspunkt i det samme lille rækkehus.... Jeg skulle til at cykle i skole om morgnen. Jeg hører dejlig høj musik i mine høretelefoner, imens jeg står og låser min cykel op ude i 'gården', synger jeg meget højt med på et meget højt toneleje, da jeg så trækker min cykel forbi nabohuset sidder min mors veninde (vores nabo) og smågriner. Hun havde så røget en smøg imens hun havde lyttet på min sangstemme, som er langt fra køn!

En gang til idræt i skolen, havde vi sådan en løbetest. Vi skulle løbe så mange runder i salen vi kunne på 15-20 minutter eller sådan noget. Nå, men halvdelen af min klasse sidder og venter på at det bliver deres tur, og den anden halvdel løber (og mig). Nå, men jeg havde lige fået de her nye løbesko, som jeg syntes at top-smarte, dog kunne jeg ikke finde ud af at løbe i dem. Jeg faldt samtlige gange på de her 20 minutter. Halvdelen af klassen sad og grinte, og holdte øje med hvornår jeg faldt igen. (Det skal lige siges, at jeg havde nogle problemer med ryggen, som faktisk gjorde det fysisk svært for mig at løbe). Jeg tror måske jeg faldt hver 20-25 meter, og banen var altså 60-80 meter lang. Det var virkelig pinligt.

På et tidspunk (2-3 år siden), var mit knæ gået af led, hvilket gjorde at jeg skulle have en skinne på hele benet i 5 uger og gå med krykker. Jeg havde så madkunstskab i skolen, og skulle hente et eller andet i et skab, hvilket resultere i, at jeg sætter min ene krykke i en skive løg, og falder i en mærkelig form for split, og min lære og en anden elev måtte hive mig op, da jeg ikke kunne bøje mit dårlige ben xD

Og så er der en sidste, men det er for pinligt til at kunne deles offentligt. Hahaha

Det var lige hvad jeg kan komme i tanke om lige nu, men hvis du spørger om klodsede perioder kunne jeg fortsætte i lange baner. (faldt engang ned at en trappe, med skinne på mit ben)

Kommentér på:
pinlige historier/sjove historier

Annonce