{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Fotograf uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa c;
Sagen er den, at jeg utrolig gerne vil blive fotograf. Jeg ved dog bare ikke særlig meget om uddannelser, så tænkte at nogle af jer måske gjorde? Hvordan foregår en fotograf uddannelse? Behøver jeg alt muligt fancy udstyr for at få en uddannelse indefor faget? Er der andet jeg skal vide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotograf uddannelse
  • #1   1. apr 2016 Du skal allerede inden ansøgningen afsendes være helt fantastisk bag et kamera. Der er så mange dygtige der søger ind at det er rigtig svært at komme ind.

• #2   1. apr 2016 Okay, tak for dit svar smiley

• #3   1. apr 2016 Du behøver ikke alt muligt fancy udstyr, for at starte, da du kan låne det meste på skolen, men det er altid rart at have sit eget, som man er fortroligt med at bruge smiley
    Uddannelsen er bygget op af et grundforløb på ca. 20 uger, hvor du modtager undervisning i en masse forskellige ting, heriblandt lyslægning, photoshop, reportagefotografering, reklamer i miljø, modeforløb mm. Du behøver ikke en læreplads, for at starte på grundforløbet.
    Efter grundforløbet er der 4 hovedforløb. Hovedforløb 1 kan i teorien tages, ved at du får en fotograf til at skrive under på et dokument, men til de øvrige (og helst også hovedforløb 1) skal du have en elevplads ved en fotograf. Hovedforløbene skifter så mellem skoleperioder og praktik.
    Du skal dog være forberet på at der er rigtigt mange om buddet, så det er meget svært at få en praktikplads.
    Jeg var selv så heldig at gå på grundforløbet i Viborg 14-15 smiley
    Du kan læse mere om uddannelsen på deres hjemmeside: http://medieskolerne.dk/fotograf-uddannelsen

Ellers er du også velkommen til at spørge, hvis du har flere spørgsmål smiley

• #4   1. apr 2016 Tak for dit svar, Louise smiley Det sætter jeg pris på ;D

• #5   1. apr 2016 Du skal virkelig være dygtig for at få en læreplads. Der er rigtig mange om budet, og få fotografer der til have elever ind.
    Kender en super dygtig fotograf, men det tog hende alligevel 4 år at få en læreplads smiley

Kommentér på:
Fotograf uddannelse

Annonce