{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Rideustyr på nettet {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg er stødt ind i lidt forvirring omkring at købe rideudstyr over nettet.
Jeg har førhen købt meget rideudstyr på nettet - primært på eBay. Jeg har også købt andre ting, over udenlandske hjemmesider og Etsy.
Mit problem er dog om der kommer told på eller ej, da jeg har oplevet forskellige ting med mine indkøb smiley

På eBay har jeg primært handlet på UK eller DE, som jo er uden told fordi det er et EU land, så ingen problemer der.
Dog har jeg også købt nogle maleting fra Kina på eBay, som oversteg de 80 kr men der er aldrig kommet told på, selvom landet er udenfor EU.
Desuden har jeg også købt et penalhus på Etsy, som kom fra Isreal - heller ingen problemer her og jeg betalte ikke andet end prisen+fragt for varen.
Dog! Sidste gang jeg handlede på en amerikansk hjemmeside (Society6.com), blev varene sendt fra USA og der fik jeg lov til at betale told. Jeg forstår dog bare ikke hvorfor at jeg ikke betalte told, da jeg bestilte et billede fra USA i 2014 og omvendt ikke skulle betale noget.

Nu har jeg fundet nogle super billige akademiske rideudstyrsting på Ebay, men fra Pakistan. Det kommer til at overskride de 80 kroner, men skal jeg forvente at betale told eller ej, nu hvor jeg er sluppet igennem så mange gange? smiley
Håber nogen kan hjælpe - jeg syndes ellers at have godt styr på reglerne, men det er alligevel en jungle at finde rundt i smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideustyr på nettet
Kommentér på:
Rideustyr på nettet

Annonce