{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Sidst du var glad? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt gode oplevelser. Det skal ikke være "Juhu nu gik træningen godt" agtigt.

Jeg søger de der oplevelser hvor man nærmest har lyst til at grine og græde på en gang fordi man er så lykkelig. Altså de øjeblikke som gør livet værd at leve smiley

Hvornår oplevede i sidst det og hvad var grunden? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidst du var glad?
  • #1   29. mar 2016 Igår da jeg sad og snakkede med min mor hvor vi kom ind på: Efter jeg forsøgte selvmord fik jeg en psykolog jeg overhovedet ikke passede med, måtte ikke komme tilbage til min skole før en psykolog havde sagt god for det osv. Så følte virkelig at alle havde opgivet mig så på det tidspunkt havde jeg også lidt opgivet mig selv.

Så stoppede jeg ved den psykolog og kom til en samtale ved en anden, og hende passede jeg bare super godt med og allerede efter første samtale bedømte hun at det uden tvivl ville være bedst hvis jeg kom tilbage til skolen.

Tror aldrig jeg har været så lykkelig i hele mit liv, jeg var uden tvivl ved at græde af lykke for efter at have opgivet sig selv også endelig finde en der tror på en og for en til at tro på sig selv og at livet ikke er slut. Det var decideret magisk.

Bare af at vi sad og snakkede om det sad jeg med tåre i øjnene for jeg var bare så lykkelig efter det.

• #2   29. mar 2016 Min fantastiske pony leverede changementer, traversader og versader i cordeo. Egentlig skulle det bare være en hel casual dag på banen, men kom til at vinkle en anelse i hoften og WUP så fik jeg sidebevægelser for den helt store guldmedalje.
    Changementerne er noget han så småt er begyndt at tilbyde, og bliver enormt glad hver gang. Næsten så meget at jeg får ødelagt momentet af ren og skær begejstring, og kaster mig om halsen på ham. Men så ved han da han er dygtig :P! Han har ihvertfald leveret hver gang jeg har spurgt siden.

• #3   29. mar 2016 Jeg kan ikke sige hvornår jeg sidst har været så glad at jeg ikke vidste om jeg skulle grine eller græde af ren lykke - mainly fordi det har været en permanent tilstand for mig de sidste 3-4 måneder smiley .

Jeg flyttede i September til England og begyndte at studerer mit drømmestudie. Jeg har indtil videre bestået alle eksaminer med enten en 1st eller max. 7 point fra en 1st, så akademisk er det hele jo ganske fint. Det der dog har tippet skålen er at have mødt min kæreste.

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle opnå sådan en fuldkommen lykke tilstand, og slet ikke at den skulle holde så længe! Men siden vi var ude sammen første gang og det viste sig at vi havde det helt utrolig godt sammen, har jeg været lykkelig. Som i INTET kan få mig ned med nakken - jeg smiler konstant og jeg har overskud hele tiden (selvom jeg prøver at bilde mig selv ind at jeg ikke har, så jeg kan ligge i sengen en hel dag og se Netflix!).

Jeg er bare lykkelig hele tiden - hvor cliché det end lyder. Føler mig som den heldigste person i verden smiley

• #4   29. mar 2016 Uha.. ja..
    Det må have været for godt to måneder siden ,hvor jeg sad på min hest for første gang i omkring et halvt år, og hun bare gik sødt og pænt med mig, som havde hun ikke stået stille i 5 mdr og så være unghest oveni smiley

..Desværre, så efter hun er blevet flyttet hjem, har jeg mistet modet. Nu er jeg tit mere ked af at gå ud til hesten, end alt muligt andet - men vi arbejder os da fremad - små skridt. Håbet var, at vi ville være igang med at rigtig ride nu - det blev det så ikke til. smiley

• #6   29. mar 2016 Det må havde været her d. 15/3 (årsdagen for min hest og jeg smiley ) fik endegyldigt af vide, af advokaten at sagen var helt lukket og at min hest nu også juridisk var min! smiley

Jeg sad til forelæsning / regnetime og var nærmest ved at tude af glæde! 2 år i uvished var ENDELIGT over!

Efter en lang og sej kamp med en bank der gerne ville have alle pengene som hesten, uden at sælger havde informeret herom, var pantsat for (Vi taler rigtigt mange tusinde kroner!) eller have hesten...
    I 2 år gik jeg og vidste at de kunne komme og hente hesten hvert øjeblik helt lovligt, tiltrods for at jeg havde ejerskifte papire og pas, fordi den var pantsat og altså solgt ulovligt videre, så banken havde altså krav på denne mængde penge/ hesten - og nej så har en 19 årig pige, uden indkomst, der lige har brugt hele sin børneopsparing på selv samme hest IKKE lige minimum købsprisen(som var ca 1/5 af det pantsatte beløb som de jo sjovt nok helst ville have) oven i til at købe hesten igen smiley

Så det var en lettelse efter så lang tid med utallige samtaler med politiet (Ja! Forstil jer at blive ringet op af politiet en fredag eftermiddage et par måneder efter at du har købt hest og få fortalt at "Ja du ejer egentligt ikke hesten"... smiley )

Årh det er faktisk første gang at 'historien' kommer ud i det fri! Nøj hvor er det rart at kunne snakke om det - har været nødt til at holde alt mellem advokat og jeg og forældre indtil alt var faldet på plads! 2 år med så mange fustrationer er altså længe at gå uden at kunne snakke med nogle om det !

• #7   29. mar 2016 Den 2 januar! Da jeg fik min elskede hest hjem! smiley
    Hun hjælper mig igennem så meget når alt braser sammen.. Som life nu.. Jeg er Van til hun ikke kommer men nu hvor jeh har det a helvede til kommer hub altid gående hen til mig

• #8   29. mar 2016 Faktisk i går.

Første gang i alt den tid jeg har haft hende, har hun været SÅ rolig i longe.
    Vi prøvede for første gang den gammeldags chambon, og det klarede hun til UG!

Mens vi trænede i longe, kom en mand, åbnede porten og kom ind med en trailer med en balle hø på. Det larmede og var forstyrrende, men Welle travede bare rundt som var der intet. Hun kiggede selvfølgelig lidt, men intet at være bange for! smiley

Da jeg travede hende af, tog jeg chambonen af, og hun søgte så fint ned! Det har hun aldrig rigtig gjort før, så jeg blev virkelig glad, og mærkede med det samme fremskridt.

Longen sidder gennem biddet, til gjorden. Så har jeg mulighed for at runde hende en smule, og arbejde bedre med hende.
    Den er løs. smiley

Her havde jeg taget chambonen af. Aw hun var fin!
    Kunne se hun brugte ryggen rigtig fint!

profilbillede
  • #9   29. mar 2016 Pas. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft sådan et øjeblik..

• #10   29. mar 2016 Det er godt nok ikke tit jeg har den chance og kan ikke huske hvornår sidst
    VH
    Annette

• #12   29. mar 2016 Den 7/3-16
    Var en dag der først blev fulgt med fortvivlelse og så glæde

Jeg fik en besked fra en veninde der har min dv hoppe at hun ikke kunne havde hende mere og om jeg ville havde hjemme hjem
    Min verden brød sammen da jeg fik den besked jeg viste ikke til at starte med hvad jeg skulle gøre da jeg har et føl i forvejen som der pt er i gennem et "syge" forløb
    Så rent økonomisk viste jeg ikke hvad jeg skulle gøre for hvis det bare havde været til sommer havde jeg fået arbejdet forhåbeligt (gå på VUC nu) samtid var jeg spiltete da jeg havde lovet mig selv at hvis min veninde ikke kunne havde hende mere skulle jeg finde ud af at få hende hjem da jeg ikke ville hun skulle ende som kaste bold

Jeg var sammen med min far da jeg fik besked og jeg brød helt sammen
    Jeg stod i den situation at jeg skulle flytte mit føl os

Min far sprugte mig så om jeg viste om der kunne være en boks ledig mere til mig der ude jeg forklart ham de økonomiske selv om han viset det og han afbrød mig og sagde at han ville hjælpe og skulle nok betale opstaldning for hende ind til jeg havde fået arbejdet

Jeg brød sammen i glædes tår over min far ville hjælpe mig og hun skal jeg hente hende hjem på fredag smiley

• #13   29. mar 2016 Jeg kan ærligt ikke huske det..

• #14   29. mar 2016 Det var faktisk i sidste uge, da jeg sad og spiste med min mor, storebror som bor langt væk fra mig efter han flyttede hjemmefra og min veninde, hvor jeg virkelig ikke kunne stoppe med at grine, jeg begyndte endda at græde, der var jeg virkelig glad! smiley

• #15   29. mar 2016 Det vist mange år siden smiley

• #16   29. mar 2016 det var den 13. Marts.

min gamle y pony fra min gamle rideskole er gået på pension, og og det har været hårdt for mig af en mærkelig grund. men så fik jeg endelig mulighed for at besøge hende. og da jeg stod med hende, vidste jeg ikke om jeg skulle grine eller græde. det var en fantastisk dag! Det er lige før jeg tuder, bare jeg tænker på det. smiley hun betyder alt for mig.

profilbillede
  • #18   29. mar 2016 Det har været de øjeblikke her i påsken, hvor vi har været i sommerhus med solskin og en dejlig tur på stranden hvor hunden bare har været SÅ GLAD, og på trods af at hun lige havde været småsyg så trak hun bare ALT hun kunne ned mod vandet da vi gik i sandet, det var så komisk! Mere glæde for det vand skal man lede længe efter!
    Og da jeg skulle give hende en pille gav jeg den bare med et lille bid kylling og BUM så var det hele slugt på et halvt sekund. Mad.... Ej men det er så komisk hvor let hun bliver narret smiley

Og nu kom det alligevel til at handle om et dyr, sorry! Men det er virkelig de sidste tidspunkter jeg kan huske at jeg har følt rendyrket glæde og latter smiley smiley

• #19   29. mar 2016 Jeg ved det ikke helt. Det tætteste jeg kommer på det, er nok den skovtur jeg var på, med pony, her forleden dag. Ja nu kommer det alligevel til at handle om ponyen. Men efter sådan en lang, deprimerende og hård vinterperiode, var der bare endelig godt vejr og solskin. Jeg var på skovtur med hesten og det var så dejligt vejr. Jeg blev så glad og det var virkelig et totalt vendepunkt for mit humør. Jeg dansede nærmest hele vejen hjem, med musik i ørene og smil på læben. Selv på togstationen blev jeg ikke sur, da toget var lang tid om at komme. Jeg sad og nynnede og dansede i takt til musikken. Jeg var bare så glad og samtidig stolt over, at jeg kom op på den pony, selvom jeg var nervøs.
    Jeg har det meget svært omkring heste noglegange. Især fordi jeg rider på rideskole. Jeg ELSKER at ride, overalt på jorden. Men jeg er bare ikke sådan en nervefast rytter, der bare liiiige sætter sig op igen efter at være faldet af. Og allerede da jeg, nogle dage før, faldt af, blev jeg så sur på mig selv over, at jeg ikke kom igennem den dumme springbane. Så jeg blev bare så stolt over, at jeg var med på den skovtur!
    Lang forklaring på en lille ting, men det betød meget smiley

• #21   29. mar 2016 I går!!
    Der skrev vi under, og betalte for min nye miniature hest smiley
    Jeg glæder mig og 4 uger virker så lang tid før han kommer hjem smiley Men man har vel godt af at vente en gang i mellem smiley

profilbillede
  • #23   29. mar 2016 Anne ha var selv på vej! smiley

• #25   29. mar 2016 Taak Anine og Annekatrine

• #26   29. mar 2016 Jamen du er da heldig smiley

• #27   29. mar 2016 Det var her i starten af det nye år. Først bliver det bestemt at vi skal flytte til et bedre hus og jeg kan få Tindur hjem. Så købte jeg drømme hest nr to. Og så fik jeg endelig fast arbejde smiley da alle papirer var undertegnet så græd jeg af glæde og lettelse for endelig ser det ud til at gå i rigtig retning smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #28   29. mar 2016 Og min højt elskede dreng Tindur

profilbillede
Kommentér på:
Sidst du var glad?

Annonce