1.432 visninger
|
Oprettet:
Hård bule på maven {{forumTopicSubject}}
Hej hestekyndige.
Jeg står med min elskede 20 årige hoppe der har fået sig en meget stor og hård bule på maven.
Ved ikke om jeg skal være nervøs men kunne jo være der var nogen der vidste hvad det var.
Hun vejer godt nok 100 for meget men dem er vi ihærdigt ved at pille fra.
Jeg har vedhæftet billede hvor man kan se hvordan den tydeligt står frem på undersiden.
mar 2012
Følger: 58 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 67
Jeg tænker mere at det er en såkaldt ''fedtpude'' som mange danner, når de bliver voldsomt overvægtige - skynd dig at få pillet alt det overskydende fedt af hende, det er ikke godt for organer, hjerte, ben, sener - stort set alt bliver jo overbelastet!!
Held og lykke
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
maj 2011
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Bændelorm kan foresage at hesten spænder i nogen muskler omkring maven, der giver den en hård "pølse". Men tænker at det måske kan være noget i den retning. Du må dog ikke hænge mig op på noget.
Er den øm på bulen, og hvor stor er den? Er den hård, ellerblød at trykke på? Kan den "flyttes" ifht. pels/muskulatur?
maj 2011
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 2
Den er helt sten hård og kan slet ikke rykkes og overgang fra hendes normalt bløde mave og så til bulen er meget markant. Det føles som om den fortsætter godt 30 cm bagud.
Hård bule på maven