{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

hjælp - engelsk over sætning {{forumTopicSubject}}

den næste dag i skolen sad jeg med nogle piger fra klassen inde i kantinen.. pludeslig kommer brian over og spørger " hvis du har lyst skal vi så ikke tage i biografen imorgen klokken 7 ? " " jo det lyder godt " svarede jeg, de andre piger kiggede nyskerrigt da birn svarede " jamen så henter jeg dig klokken hav 7 imorgen hjemme hos dig "

næste dag i skolen gik meget hurtigt vi havede fri klokken halv 3. og da jeg kom hjemskulle jeg lige gå med bulleder ( vores hund ) gøre mig klar og tage lidt at spise også var klokken halv 7. det ringede på øren og der stod brian , bagved han holde en stor bil , hans far skulle køre os i biografen , vi skulle se en familie film , og da vi kom til biogrfan var jeg så spændt på at se filmen da det var premiere .. filmen begynde og den var rigtig god , brian og mig sad begge meget optaget af filmen og spsise pop korn .. efter en halvanden time sluttede filmen og jeg blev kørt hjem
fantastisk dag

er i ikke søde at oversætte et ?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp - engelsk over sætning
  • #1   13. mar 2007 Kan desværre ikke er lorte dårlig til engelsk smiley

Men prøv så godt du kan xD

• #2   13. mar 2007 k'trine har over sat en hel side , ville gerne have min forældre til at hjælpe med dette man , da de lige er taget hen til min mormor , så kan de jo ikke ! og nej ikke helt mig for noget er oversat

• #3   13. mar 2007 det er så nummer 4 inslæg min engelsk idenfor 10 minnutter..

• #4   13. mar 2007 Okay .,. jeg har engelsk på A .. Altså det højeste man kan have på gymnasiet, men har altså ikke tid til at oversætte det. Synes også det står på noget ukorrekt dansk så det gør det virkelig træls at oversætte ..

• #5   13. mar 2007 Skal det være en direkte oversættelse?

• #6   13. mar 2007 Jeg er også en spasser til engelsk d;

• #7   13. mar 2007 den næste dag i skolen sad jeg med nogle piger fra klassen inde i kantinen.. pludeslig kommer brian over og spørger " hvis du har lyst skal vi så ikke tage i biografen imorgen klokken 7 ? " " jo det lyder godt " svarede jeg, de andre piger kiggede nyskerrigt da birn svarede " jamen så henter jeg dig klokken hav 7 imorgen hjemme hos dig "

the next day in school, i said whit some girls from my clars in the Cafeteria suddenly brian comes ovcer and ask me: "if you want to we can go to the movie to morrow? at 7pm" "that sounds great" i said
    teh other girls looked (nysgerrig) wen brian answerd " i´l pick you at your house 6,30 pm to morrow?

• #8   13. mar 2007 lidt stave fejl men det er skrevet lidt som det lyder når man siger ordende..

• #9   13. mar 2007 the nste day to the school sat i by some girls from the category in kantinen. pludeslig upcoming brian by and sprger " of which you've desire shall vi s no get to the cinema tomorrow the time 7? " " why it sounds good " answered i , they others girls peeked nyskerrigt when birn answered " why s get i yourself the time ocean 7 tomorrow at home by yourself " nste day to the school went highly fast vi orchard available the time half 3. and when i come hjemskulle i straight g by bulletin vores dog gre me distinct and get awhile that eat ogs were the time half 7. that insignificant p absolute and there stood brian , rearward he subscribe a extensive car , his father should kre us to the cinema vi should look a family movie , and when vi come to cinema was i s spndt p that look the movie when it was first performance. the movie initialize and it was correct good brian and me sat both highly adopted from the movie and spsise pop cereal. after a one and a half lesson ended the movie and i went krt homes fantastic day

• #10   13. mar 2007 lise b
    nej bare så det minder om

• #11   13. mar 2007 næste dag i skolen gik meget hurtigt vi havede fri klokken halv 3. og da jeg kom hjemskulle jeg lige gå med bulleder ( vores hund ) gøre mig klar og tage lidt at spise også var klokken halv 7. det ringede på øren og der stod brian , bagved han holde en stor bil , hans far skulle køre os i biografen , vi skulle se en familie film , og da vi kom til biogrfan var jeg så spændt på at se filmen da det var premiere .. filmen begynde og den var rigtig god , brian og mig sad begge meget optaget af filmen og spsise pop korn .. efter en halvanden time sluttede filmen og jeg blev kørt hjem
    fantastisk dag

det next day went werry fast, we had free 2,30 am/pm? and wen i came home i shout take a walk whit our dog bulleder, take some thing to eat and then do me ready to my date, wen the clock was 6,30 brian came to pick me up, it ringed on the door and as ekpekted it was brian, behind him was a big car, his farther wouth drive ous to the movie, we saw a family film, i was sow eksaidet to se the movie because it was a premiærer, the film began and it was great, brian and my sefl was werry in to the movie and we ate some popcorn.
    , after 1½ hour the film ended his farther drived me home.. it was a increttabel eavning..

• #12   13. mar 2007 er det ik ok?

• #13   13. mar 2007 tusin tak

• #14   13. mar 2007 The next day in school went very fast, and we got out at 2.30 pm., when I came home I had to take my dog for a walk, freshen myself uo, and grab something to eat - and suddenly it was 6.30 !! Someone rang the doorbell, and it turned out to be Brian. A big car war parked behind him, and his dad was going to drive us to the cinema. We were going to watch a family movie....

næste dag i skolen gik meget hurtigt vi havede fri klokken halv 3. og da jeg kom hjemskulle jeg lige gå med bulleder ( vores hund ) gøre mig klar og tage lidt at spise også var klokken halv 7. det ringede på øren og der stod brian , bagved han holde en stor bil , hans far skulle køre os i biografen , vi skulle se en familie film , og da vi kom til biogrfan var jeg så spændt på at se filmen da det var premiere .. filmen begynde og den var rigtig god , brian og mig sad begge meget optaget af filmen og spsise pop korn .. efter en halvanden time sluttede filmen og jeg blev kørt hjem
    fantastisk dag

• #15   13. mar 2007 Det var godt Nina L . et par enkelte stavefejl men ellers fint. Jeg har boet i USA, så jeg kan fortælle at din version er fin...

Kommentér på:
hjælp - engelsk over sætning

Annonce