{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

kristine
kristine
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

kæreste problemer {{forumTopicSubject}}

Hej igen hg.
Opfølgning fra sidst vi flyttede fra hinanden. Og blev rigtig uvenner og gik fra hinanden... Jeg fortalte hvad jeg følte og efter flere dage hvor han ikke rigtig svarede og var kold blev vi enige om i søndags at lejligheden skulle ordnes. Han kom og havde trailer og med pakkede sone ting. Og pludselig kommer han og holder om mig og siger at han gerne vil fortsætte. Og vi har en rigtig god dag....
Hele ugen har ham været virkelig svær at få fat i og ser beskeder men svare ikke og hvis jeg ringede så skrev han og spurte om hvad jeg ville... Han har udskudt aftaler hele ugen... Så torsdag kommer han og vi får gjort lejligheden færdig og ham får sine ting han havde her... Og siger at han stadig gerne vil mig og elsker mig vi aftaler at han så skal komme idag og være her hele weekenden og vi snakkede sammen igår aftes og det gik fint. Han har været lidt svær at komme i kontakt med her i løbet af dagen men har da svaret i sidste ende. Han fik fri fra arbejde kl 3 og skulle bare hjem efter tøj. Halv 5 skriver jeg og spørger om hvornår han vil komme.... Det gør han ikke han skal hjem til en kammerat og drikke..... Jeg skriver flere beskeder.. Og han ser dem bare og svare ikke....
Hvor gør det ondt.... Jeg elsker ham virkelig højt men jeg føler bare han leger med mig..
Så skrev han endelig at han havde tænkt sig at komme men de ringede da han var på vej hjem fra arbejde så ham var der.... smiley håbede han mente det efter igår.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæreste problemer
  • #1   11. mar 2016 hvis du ikke føler dig sikker på hvad han vil så er han måske ikke den rette af vælge men tag en ting af gangen og flyt ud en egen bolig til og starte med og find ud af hvad han vil og hvad du vil smiley

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#2   11. mar 2016 Jeg ved hvad jeg vil og vi er flyttet fra hinanden... Og han siger at han vil fortsætte med at være sammen men alt i hans handlinger viser som det modsatte glemmer at ringe når vi har aftalt det svare ikke på beskeder og vil pludselig ikke ses. Og nu brændte han mig af fordi han skal i byen med sine venner...

• #3   11. mar 2016 glem ham find en anden
    VH
    annette

• #4   11. mar 2016 Jeg ville nok slet ikke finde mig i den behandling..
    Give ham en opsang om, at nu må han tage sig sammen og vise lidt respekt, og så se hvad der sker. Hvis ikke det ændret noget så ud med ham

• #5   11. mar 2016 det er altid svært at give slip på noget man elsker men. hvis han ikke giver og lytte til dig. så sin til ham det er slut (:

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#7   11. mar 2016 Problemet er bare jeg elsker ham virkelig højt. Og han er det eneste lyspunkt jeg har i mit liv lige nu. Jeg er svært deprimeret og har mistet alt andet... Han stod trofast der hele tiden indtil nu

• #8   11. mar 2016 Du bliver ikke mindre deprimeret af at leve i et usundt forhold. Har du prøvet at snakke med ham om de ting du er utilfreds med? Det nytter ikke at sidde og brokke sig og så ikke selv ville gøre noget ved det.

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#9   11. mar 2016 Ja og så ender med at han siger at han ikke gør noget rigtigt... Han er meget lukket og er svær at snakke med. Men det er blevet sværere og svære at snakke med ham. Jeg har også sagt at jeg ikke er nem og kommer til at sige ting jeg ikke mener når han gør mig ked af det og skubber mig væk. Men han er bare passiv

• #10   11. mar 2016 Du skal jo også tænkte på at det er svært for ham, at du har en depression og har det hårdt - det går også ud over andre end dig selv. Lad knægten være. Måske han har brug for at være alene og være en mand - så må han jo selv kontakte dig.

• #11   11. mar 2016 Hvis en veninde skrev det her til dig, hvad havde du så rådet hende til?

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#12   11. mar 2016 At hun skulle følge hvad det føles rigtigt for hende.. Men at jeg ikke ville synes det var det værd
    Men det er også nemmere at give råd når det ikke er følelser inden over...

• #13   11. mar 2016 Man tænker ikke logisk når der er følelser indblandet og inderst inde så tror jeg også godt at du ved at det ikke dur det der.

• #14   11. mar 2016 Det er nemlig røvsvært. Men det man skal tænke på er
    1. Hvis det var en andens problemstilling, hvad ville jeg så mene var en god ide at gøre?
    2. Trækker forholdet mig op eller ned? Altså gør det mig lykkelig, glad og tryg minimum 80% af tiden?
    3. Vil jeg dette forhold fordi jeg tror det kan blive godt, eller fordi jeg er utryg ved alternativet?

• #15   11. mar 2016 tænkt os på dig selv og ikke kun ham... (:
    har du ikke en god veninde du kan snak med dine føler om så du kan
    for dem snak .stadig for at holde dem inde

• #16   11. mar 2016 Tror vist du skal cutte kontakten fuldstændigt, for han vil dig tydeligvis ikke og du skal ikke lade ham lege med dit hjerte.

• #17   11. mar 2016 Sådan en tosse. Se at komme ud af det, i en fart. Han har dig lige hvor han vil have dig - at kunne bruge dig når HAN har brug for det.

• #18   12. mar 2016 Se og komme væk, for mig lyder det som en som bare kræver opmærksomhed og faktisk bare kører dig rundt i mane-sien. Det er der ingen mennesker der fortjener smiley Håber at du kommer videre.

• #19   12. mar 2016 Ja. Du elsker ham, men når man elsker nogle må man også give slip på dem.
    Tror mig ved det er svært, men hvis jeg aldrig havde givet slip dengang jeg stod i en ligne situation. Havde jeg aldrig mødt min højt elskede forlovet, som jeg ved der bare er den rigtigt smiley

• #20   12. mar 2016 Ud med ham! Han udnytter dig bare!! Du er åbenbart kun "god nok", når han ikke har andet at lave. Hvis han elskede dig, ville han ikke té sig som en forkælet snotunge.

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#22   13. mar 2016 Jeg er græde færdig..

• kristine
    kristine Tilmeldt:
    jan 2016

#23   13. mar 2016 Hørte ikke noget fra ham hele fredag efter han tog afsted. Så om natten skrev han at han elskede mig.. Også svarede han ikke længere.. Så natten til idag får jeg af vide at at er på datingssider og står som single og billederne er fra vores tid sammen... Og han giver stadig ikke lyd fra sig

• #24   13. mar 2016 Og nu er det så at du skal indse, at I slet ikke ser det samme i forholdet. Han bruger dig bare som et springbræt til han finder en anden, og du er altså mere værd en dét!

Der er så mange søde mænd derude, så hvorfor trækkes med sådan en barnerumpe? Få grædt ud, men tænk på dig selv og kom videre. Den rigtige fyr for dig skal du nok finde senere, men det er IKKE ham, ligemeget hvor meget du så elsker ham...

• #25   13. mar 2016 Han er ikke mere værd end 10 potter pis - ud med ham, og det kan kun gå for langsomt! Han leger med dig og du giver ham lov ved at fortsætte forholdet. Vis at det er DIG der bestemmer, så han finder ud af, at han ikke bare kan gøre hvad der passer ham og slippe af sted med det - for det er det han gør nu.

• #26   13. mar 2016 Giv ham samme behandling som han giver dig. Ingen følelse er bedre end hævn, når det gælder om at give slip og komme videre. Han elsker dig ikke. Det bliver du nødt til at indse

• #27   13. mar 2016 Ud til højre med ham smiley

• #28   13. mar 2016 Lad nu værd med at lade ham udnytte dig! Det er så nemt at sige "jeg elsker sig", det svære er at vise det. Og han viser ret tydeligt at han ikke elsker dig, men bare gerne vil bruge dig når han har lyst, dette skal du ikke tillade! Cut kontakten med det samme, også kom videre med dit liv smiley Det er det bedste du kan gøre.
    Har selv prøvet at lade mig udnytte af en eks-kæreste, og der kom intet godt ud af det. Kun endnu mere smerte end jeg i forvejen følte, samt jeg endte med at få kæmpe mistillid til mænd i det hele taget. Det tog mig over et år at stole fuldstændigt på min nuværende kæreste, udelukkende fordi jeg tillod at lade mig udnytte af min eks-kæreste. Så drop kontakten og lad livet gå videre, det er det bedste du kan gøre. Selvom det lyder meget hårdt og umuligt.

Kommentér på:
kæreste problemer

Annonce