{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

På gå tur med hesten (: {{forumTopicSubject}}

Uh ja, i dag besluttede jeg mig for at gå en tur med Wladimir. Så jeg cyklede ned til ham, og i klædte ham straks hovedtøj % tøjler, og træktov (:
Og så gik vi en tur i skoven. Det var bare MEGA godt vejr, solen skinnede så flot, og vinden blæste svagt.
mmm, jeg nød det, tror jeg bestemt os Wladimir gjorde (;

Så var der lige nogle bakker under turen, hvor jeg tænkte dem løber vi da lige op af, så jeg begyndte at løbe og han fulgte rask med, han var bare så sød <3<3

Den rute vi valgte, eller jeg gjorde for pludselig kom der en anden hest som Wladimir fandt meget interessant (; hehe. Men den vej førte op til min aller bedste ven Nana og hendes fjordboller, så dem tog vi lige en pause ved og fik lidt græs (: Nana var dog ikke hjemme, men så snakkede vi lidt med fjordbollerne, der syntes at Wladimir var yderst interessant (;

Videre gik turen, og vi løb lidt igen smiley Så gik det hjem af, og Wladimir satte tempoet lidt op, og tænkte : "Line ! Så løb da, der kommer jo foder i min kryb nu !" haha. Så vi gik lidt hurtigere, for sæt der nu var nogen der tog hans foder ! ö Men ganske rigtigt vi var lige hjemme til spise tid (:

Puha, nu her jeg også ondt i mine fusser, men det var en rigtig dejlig tur! Da vi var næsten hjemme, var solen ved at gå ned, så alt omkring os inklusiv Wladimir, blev lyserødt smiley Jeg kan godt sige jer min hest er lækker i lyserød xD hehe.

Sådan har min vidunderlige dag været sammen med hesten, hvordan har jeres været ? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
På gå tur med hesten (:

Annonce