{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

SHIT! Jeg gik i panik !! ö {{forumTopicSubject}}

Ja.. Nu skal i nok få hele historien :

Jeg skulle ned ved hallen og være sammen med nogle venner.. Det gik også fint, og vi småpjattede bare lidt.. Så hørte jeg nogle snakke, og så en 'glød' lidt længere væk. Det var 2 drenge.. Lad os kalde dem Jakob og Simon ( opdigtede navn ). Jakob er 'byens bølle' og laver virkelig meget ballade, jeg er VILDT bange for ham. /;
Simon er mere stille, men stadig også ret 'bøllet' ( xD ).. De kommer så, og jeg var ved at gå, da jeg ikke må/vil omgåes dem.. Men de kommer så, og bliver der. Min 'ven' - lad os kalde ham Mikkel - & Jakob hopper så op på et ældre skur der er..
De står og hopper på det, og jeg beder dem flere gange om at stoppe og hoppe ned, men de ignorerede mig bare.. Jeg så en mørk skikkelse ovre på hjørnet, og bad dem igen om at hoppe ned..
Så så Simon også manden, og råbte til ham "HVAD FAN' GLOR DU PÅ?", og manden begyndte at gå hen imod os.
HELE banden løb, alle undtagen mig, jeg var lamslået. Der var alle mulige tanker der røg igennem mit hovede der, forestillede mig faktisk - ja ved det er overdrevet, men - at han tog mig op på stationen, og jeg kom i fængsel ( xD ) - selvom <i>jeg</i> ikke havde gjort noget..
De andre de skreg på mig, og sagde at jeg skulle løbe, men det ville jeg ikke - og jeg kunne heller ikke.
Manden kom derhen, og mine 'venner' og 'bøllerne' var mindst 200 meter væk.
Jeg snakkede lidt med manden, som heldigvis viste sig at være rigtig flink.. Jeg sagde til ham, at jeg <i>havde</i> prøvet at sige til dem at de skulle gå ned og sådan noget, og han troede også på mig - heldigvis.
Han gik igen, og de andre kom tilbage.. De spurgte hvad han sagde, osv.. Jeg sagde det hele, og sagde at de var nogle idioter, og så gik jeg hjem igen..

Eej, de tanker der røg gennem mit hovede.
Det var virkelig skræmmende!
Ville lige ud med det. d:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SHIT! Jeg gik i panik !! ö
Kommentér på:
SHIT! Jeg gik i panik !! ö

Annonce