{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Gave til bedste veninde? {{forumTopicSubject}}

Halløj hestegalleri!
Min bedste veninde, gennem 5 år, har fødselsdag her d. 13 marts, og jeg vil virkelig gerne give hende - den ultimative bedste gave nogensinde! - Hun fylder 19 år, og jeg har førhen altid givet hende oplevelser (eks. en shoppetur, en biograftur eller en bytur) eller en bluse eller lign. Men fordi hun nu er RIGTIG voksen, (næsten altså) vil jeg virkelig gerne finde noget - outstanding til hende...
Men jeg er lost.....

Har i mon nogle forslag?
- Hun er IKKE hestepige, og interesse sig primært for ebayshopping, håndbold, fitness, musik (Ed Sheeran, Gavin DeGraw og sårn), fester, familien og drenge.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til bedste veninde?
  • #1   4. mar 2016 Du kunne give hende at "gavekort" hvor der står at i skal ud at spise en dag sammen på café eller at i skal lave en lækker middag sammen smiley

• #2   4. mar 2016 Hvad biletter til en koncert med en kunster/band hun gerne vil se?
    En kurv, med al mulig. Det kunne være en "overlevelses"-kurv til hvis hun snart skal flytte hjemmefra, med diverse rengøringsprodukter, klude, håndklæder, viskestykker osv. som man står og mangler men ikke får købt. Det kunne også være en kurv med al mulig personligt. Måske noget dekorationer med billeder af dig og hende, samt nogle "oplevelser", smykker, træningstøj eller whatever.
    Har du undersøgt om der er noget hun mangler eller rent faktisk ønsker sig? smiley

• #3   4. mar 2016 Har som sagt brugt den med oplevelser før, og synes det er ved at blive kedeligt. Til jul fik hun et "gavekort" til en bytur, og har før fået en biograftur og middag på Café Oliver.

Havde lidt overvejet koncertbiletter, men det har hun også fået før, haha.. smiley
    En kurv kunne egentlig være en ganske fin idé, men skal bare finde en masse småting så - så langt rækker min fantasi ikke.. Træningstøj har hun selv lige købt.. smiley

Mange tak, har da hvert falde fået noget at tænke over!

• #4   4. mar 2016 Hvis i godt kan lide serier kunne du invitere hende til et seriemarton og i kunne evt. selv lave aftensmad

Kommentér på:
Gave til bedste veninde?

Annonce