843 visninger
|
Oprettet:
Gave til bedste veninde? {{forumTopicSubject}}
Halløj hestegalleri!
Min bedste veninde, gennem 5 år, har fødselsdag her d. 13 marts, og jeg vil virkelig gerne give hende - den ultimative bedste gave nogensinde! - Hun fylder 19 år, og jeg har førhen altid givet hende oplevelser (eks. en shoppetur, en biograftur eller en bytur) eller en bluse eller lign. Men fordi hun nu er RIGTIG voksen, (næsten altså) vil jeg virkelig gerne finde noget - outstanding til hende...
Men jeg er lost.....
Har i mon nogle forslag?
- Hun er IKKE hestepige, og interesse sig primært for ebayshopping, håndbold, fitness, musik (Ed Sheeran, Gavin DeGraw og sårn), fester, familien og drenge..
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 247
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 24 Svar: 281
En kurv, med al mulig. Det kunne være en "overlevelses"-kurv til hvis hun snart skal flytte hjemmefra, med diverse rengøringsprodukter, klude, håndklæder, viskestykker osv. som man står og mangler men ikke får købt. Det kunne også være en kurv med al mulig personligt. Måske noget dekorationer med billeder af dig og hende, samt nogle "oplevelser", smykker, træningstøj eller whatever.
Har du undersøgt om der er noget hun mangler eller rent faktisk ønsker sig?
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 219 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 667
Havde lidt overvejet koncertbiletter, men det har hun også fået før, haha..
En kurv kunne egentlig være en ganske fin idé, men skal bare finde en masse småting så - så langt rækker min fantasi ikke.. Træningstøj har hun selv lige købt..
Mange tak, har da hvert falde fået noget at tænke over!
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 247
Gave til bedste veninde?