{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i dag.. (handelsudersøgelse) {{forumTopicSubject}}

Orrg... Der var dyrlæge på Frida i dag, fordi hun skal sælges. Og hun gik igennem. Selvfølgelig er jeg glad for hun gik igennem, men er vildt ked af jeg skal af med hende. Tror aldrig jeg har været så ked af det...
Hun bliver hentet i morgen eller i over morgen smiley

måtte lige ud med det...

Andre der har solgt hest/pony, og er kommer sig over det? For jeg tror virkelig aldrig jeg kommer mig over det =/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i dag.. (handelsudersøgelse)
  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #1   8. mar 2007 har både solgt hest og pony... det er flere år siden, er stadig ikke over det...

• #2   8. mar 2007 Jeg solgte O'Connor i sidste måned. Jeg troede heller aldrig jeg ville komme over det. Altså jeg savner ham da stadig, og jeg var da også færdig af gråd da han kørte væk. Men med tiden går det hele. Så ser man billeder af dem hvor de løber rundt ude på deres nye fold, og pludselig er man bare glad, og glæder sig over at de har det godt.
    Men kommer vel aldrig rigtig over det. Man vil jo altid savne, men savnet formindskes som tiden går smiley Bare rolig, det skal nok gå, og ja, det er mega hårdt. Især hvis man har haft sin pony i mange år.

• #3   8. mar 2007 Kine Block : det er jeg glad for at høre smiley

• #4   8. mar 2007 Og det er også helt i orden at være rigtig ked af det, men så må man tænke på at den nye ejer elsker hesten ligeså højt , og forguder den ligeså meget som man selv gjorde.. smiley

• #5   8. mar 2007 Er stadig ikke kommet over det med Bolden. Men jeg ved det var bedst for os begge to, og jeg 'glemmer' lidt at sørge over det, nu når jeg har fået Spotty i stedet smiley Han er jo ikke død, så det er ikke værre end at jeg kan tage ud og besøge ham hos de nye ejere, og måske købe ham tilbage, når de sælger ham smiley

• #6   8. mar 2007 Solgte min gamle hest i 2005 (blanding af Racer Sunrise) og jeg er kommet mig over det. Ved hun har det rigtig godt smiley

Kommentér på:
Dyrlæge i dag.. (handelsudersøgelse)

Annonce