{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Salg af hest om vinteren... :( {{forumTopicSubject}}

Øv, hvorfor er det så svært at sælge heste på den her årstid?

Jeg skal af med Filippa, Bissen og Ditte, men det går virkelig ikke for godt.
Nu kommer der måske nogen og ser på 2 af dem i næste uge, men der er jo ingen garanti for at de vil købe.

Har allerede haft to der er sprunget fra...
Det ene hold kom ikke engang og så på dem som aftalt. Det andet hold, der havde vi aftalt det hele, og det var i orden, og så ringer de aftenen før og har fortrudt fordi de ikke vil ha en plag! Øh hallo! Hvorfor tager I så ud og ser på en plag???

Hader bare useriøse købere... og så når man står og SKAL af med dem smiley

Ih, hvor er jeg bare træt af det!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af hest om vinteren... :(
  • #1   7. mar 2007 Træls!

• #2   7. mar 2007 Hvorfor SKAL du af med dem ;D

• #3   7. mar 2007 grunden er at der er mange som anskaffer sig en pony om sommeren pga den kan være billigere og fordi den ikke kræver så meget pasning, fordi de fleste går kun på græs, og så når de skal til og ind om natte prøver folk og sælge den pga de troede ikke den var så dyr og krævede så meget pasning..

• #4   7. mar 2007 Træls. Min bror står i samme sitiuation. Det er virkelig træls.

• #5   7. mar 2007 hva har du sat af pris på dem.. synes den er fin den du kalder ditte.. kan ikke lige skrive det navn..

• #6   7. mar 2007 årh, har stået med det samme problem - af flere omgange s;

det er virkelig også irriterende med useriøse købere - præcis som du siger, specielt når man skal af med dem...

• #7   7. mar 2007 Har os stået i det der..!
    Havde næsten solgt min pony til de første der var ude og kigge på den..! Den gik helt vildt godt med hende og har aldrig set nogle ku ride den lige når de satte sig op og det kun (bedere end andre) og den havde været til dyrlæge tjæk og var ok og så sprang de fra lige til sidst.. hun havde fundet en der var lidt roligere smiley

• #8   7. mar 2007 Har også en dejlig arabervalak til salg, med papirer og det hele - men markedet er nok bare ikke rigtig i øjeblikket!

• #9   8. mar 2007 Grunden til at jeg skal af med dem er, at vi købte Filippa og hendes føl for at få en legekammerat til vores eget føl.
    (pga. vores andet føl var dødfødt, og vi synes det var synd at den der var tilbage skulle vokse op uden et andet føl at lege med.)
    Så det har fra starten været meningen, at vi kun skulle have dem, indtil at vi skulle af med vores eget føl Ditte. Hun skal til at sælges nu, for vi laver ikke føl for at beholde dem selv, men for at sælge dem.

En anden grund til at vi helst skal af med dem hurtigst muligt, er at jeg lige har fundet drømmeHESTEN, og den har jeg ikke plads til, før vi får solgt ponyerne.

Angående priser, så har jeg sat Filippa og hendes føl til 8000 samlet, og Ditte til 8000. Men man kan jo altid handle lidt om det smiley

Kommentér på:
Salg af hest om vinteren... :(

Annonce