{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Mad opskrifter {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg søger lækre, nemme og sunde mad opskrifter. Jeg er begyndt at gå meget op i, hvad jeg putter i munden, da jeg også træner 3-4 gange i ugen, og vil jeg se resultater, så skal kosten også spille smiley
Jeg vil derfor høre om i kender til nogle sunde madopskrifter? Har bare et krav og det er, at råvarerne skal være forholdsvis billige, da jeg er studerende, så der er nok at betale til smiley

Glæder mig til, at se, hvad i kommer med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad opskrifter
  • #1   18. jan 2016 Hvor sundt det er, det må jeg sige pas til. Jeg ved bare at det smager godt, det kan justeres, og det mætter :P.

• 500 g kyllingebrystfilet
    • 2 spsk. olivenolie til stegning
    • salt og friskkværnet peber
    • 250 g nudler
    • 100 g babyspinat
    • 2 grønne æbler
    • 2 bundter forårsløg (ca. 10 styk)
    • 10 g smør
    • 1 dl hønse- eller grøntsagsbouillon
    • ½ dl koncentreret hyldeblomstsaft
    • 2½ tsk. majsstivelse
    • 100 g cherrytomater
    Saltmandler:
    • 50 g mandler, smuttede
    • ½ tsk. groft salt

600 g svinemørbrad
    3 rødløg
    300 g sukkerærter
    1 frisk rød chili
    olie til stegning
    salt og friskkværnet peber
    1½ dl østerssauce
    50 g ristede cashewnødder

Tilbehør:
    200 g fuldkornsnudler

MINUT-STEAKS AF GRIS
    4 stk. koteletter
    2 spsk. Olivenolie

MINUT-GRØNTSAGER
    4 stk. gulerødder
    250 g champignon
    2 bdt. frisk grønkål
    250 g bønnespirer
    2 fed hvidløg
    0,5 dl soja
    olivenolie
    salt
    Peber

NØDDESALAT
    1 stk. Salathovede
    1 stk. agurk
    0,5 dl hvidvinseddike
    100 g hasselnødder