{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Et par fuldstændige skøre dage..(prale emne :-P ) {{forumTopicSubject}}

Ja hej Hg.
Nu opretter jeg faktisk et stort glædes og prale emne! smiley

Jeg var i går morges til en jobsamtale på en stilling som er på mit drømme område (socialpædagog på døgninstitution for udsatte unge) smiley da jeg kom på mit vikar arbejde i børnehaven, så kommer min leder og trækker mig til siden og tilbyder mig en midlertidig stilling (frem til sommerferien) på 32 timer. Jeg siger at jeg ville takke ja til den hvis jeg ikke fik den faste fuldtids stillingen på opholdsstedet. Jeg skulle få svar på den kl 14. Der går ca 20 minutter så kommer lederen tilbage og siger: "Jeg har fået forhandlet mig frem til 34 timer fast stilling "! Jeg bliver jo fuldstændig sadt ud og er så utrolig glad. Da kl er 14.30. Ringer de og beder mig om at komme til samtale runde nr. To... Jeg siger så okay. Men går og tænker meget på hvad jeg nu så er ved at gøre da jeg virkelig brænder for arbejdet på special området.. Jeg vælger så at ringe hende i eftermiddag og fortælle at jeg har fået tilbudt en fast stilling på normal området men at det er special området jeg brænder for, men at jeg ikke kan takke nej til en fast stilling. Så de bliver nødt til at bestemme sig i aften om de ønsker mig. Hun siger så at hun vil snakke med sin stedfortræder. Hun skriver så til mig at hun ringer så vi kan tale omkring nogle ting som er lidt uklart. Vi har så en rigtig god samtale og hun siger at hun vil ringe mig tilbage kl 20. Kl 19.45. Ringer hun og tilbyder mig stillingen smiley smiley :-D smiley :-D
Jeg har endelig fået et fast arbejde på det område jeg brænder for! smiley
Og sidder nu med to stillinger smiley
Hold da op sikke en fantastisk start på året! smiley
Rigtig mange tak til jer der krydset fingre for mig smiley det hjalp smiley
Er næsten ved græde af glæde og lettelse smiley
Endelig ordner mit liv sig smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par fuldstændige skøre dage..(prale emne :-P )
Kommentér på:
Et par fuldstændige skøre dage..(prale emne :-P )

Annonce