848 visninger
|
Oprettet:
At tørre at glæde sig og håbe... {{forumTopicSubject}}
Hej søde mennesker
Ja som nok nogle ved så har jeg blevet ringet op og blevet tilbudt at komme til samtale på en stilling som overhovedet ikke er slået op.
Men jeg tør næsten ikke at håbe på at det er min tur til at være så heldig...
Jeg har siden jeg kom til Danmark haft utroligt meget modgang. Så hver gang jeg tror tingene endelig lykkedes mig så sker der noget negativt som ødelægger det hele... Så jeg har faktisk blevet lidt bange for at være positiv. Jeg er ikke negativ, kun realistisk...
Hvad gør I for at tænke positivt og glæde sig/jer?
Har I nogle gode råd ift at tørre glæde sig?
Mvh TT
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 215 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 486
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Jeg tvinger mig selv til at tro på, at uanset hvor skidt det hele ser ud lige nu, så er der altid en løsning eller en vej ud. Det skal nok løse sig, på et eller andet tidspunkt. Måske ikke nu, måske ikke lige om lidt - men på ét eller andet tidspunkt, SÅ skal det nok løse sig. Så når jeg står i en situation, hvor jeg bare føler jeg har modgang, og der ikke er noget der vil lykkes for mig, så siger jeg til mig selv, at det bare er en periode, at jeg nok skal komme godt ud på den anden side, på et tidspunkt er det også min tur til, at det går godt. :o)
For nogen hjælper det, for andre gør det ikke. For mig er det guld værd. :o)
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.123
Start med at glæde dig over, at du er SÅ god, og at folk ser det, uden at du behøver at opsøge det - det er flot.
Så nyd det.
Herefter skal du så til samtale - og i stedet for at tænke, at du ikke tør glæde dig, fordi..... Så lad vær med at tænk så langt, men tænk mere på, hvor spændende det bliver at møde disse her mennesker og tale med dem. Så på den måde kan du glæde dig til samtalen, uden at tænke og hvad så bag efter, hvad så osv.
Del tingene op i små bider, og glæd dig over det.
Og så held og lykke - det lyder til at 2016 bliver et godt og spændende år for dig
Mvh Charlotte
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
At tørre at glæde sig og håbe...