{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Hvad vejer hun mon ca ???? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg få det et dejligt Barok Pinto hoppe føl hjem i næste måned der ville hun lige være blevet 8 måneder to dage før smiley

Men er kommet til at tænke på gad vide hvad hun ca vejer grunden til jeg tænker det er mere så jeg kan give hende det helt rigtig mængde foder smiley

Har os tænk mig at spøger dyrlægen når hun skal sundheds tjekkes her den 8 Januar

Håber i ville give et bud hvad hun vejer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vejer hun mon ca ????
  • #1   12. dec 2015 Ved godt dette er totalt irrelevant men har aldrig forestået hvad en barockpinto er. Er det en blanding af nogle bestemte heste eller? Og synes kun jeg ser dem i broget normalt. Du behøves ikke at svare hvis det er for besværligt:/

• #2   12. dec 2015 Det er noget med at der er en vis procent friser i dem og noget andet men kan sku ik lige huske det smiley
    Helt iorden du spørger fik det forklart da jeg fandt denne dejlige hoppe men det er lige det med at huske smiley

• #3   12. dec 2015 Ja ja det kniber da lidt en gang imellem:D men synes nu også det var noget med frieser. Så kunne man forstille sig at dem der er sorte har mere frieser i sig end de brogede.

Kommentér på:
Hvad vejer hun mon ca ????

Annonce