{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Ærlighed... Tør du? ;-) hvorfor ikke følge mere? :-) {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen smiley

Jeg opdagede lige at en jeg har haft som følger i ret lang tid pludselig ikke følger mig mere, og der er sikkert flere smiley så blev jeg nysgerrig efter at vide hvorfor.. Og så ville jeg samtidig høre med Jer om I tør fortælle hvorfor I ikke følger nogle i har fulgt. Eller bare blot spørge nogle om hvorfor de ikke følger Jer smiley

Mvh TT der keder sig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ærlighed... Tør du? ;-) hvorfor ikke følge mere? :-)
  • #2   5. dec 2015 De personer jeg har unfollowed er fordi jeg allerede følger dem på facebook og derfor ikke gider læse det samme opslag to gange smiley

    Ellers er det højst sandsynlig fordi det personen skriver ikke er interessant nok for mig smiley


  • #3   5. dec 2015 Okay smiley Sværke - gælder det forumemner eller også status her inde? smiley

    Mvh TT


  • #4   5. dec 2015 Sarah - du hed Boygard før ikke? smiley hvorfor hedder du ikke det mere? smiley

    Mvh TT


  • #6   5. dec 2015 Hvis folk spammer med ting som: så gik jeg tur, så lavede jeg morgenmad, så tog jeg på job....... Bliver jeg træt smiley

  • #7   5. dec 2015 Jeg unfollower hvis folk poster ting 10 gange om dagen, noget helt ligegyldigt. smiley

    Eller hvis personen mister min interesse, tvinger hesten eller andet jeg ikke går ind for. smiley


  • #8   5. dec 2015 Jeg unfollower, hvis jeg ikke længere har interesse i en persons opdateringer, eller hvis der bliver brugt overdrevet mange tegn, smileys eller noget i den stil. Det kan jeg ikke håndtere, og jeg gider ikke læse sådan noget.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.710
    #9   5. dec 2015 Hvis personen enten spasmer med en masse ligegyldigt, ikke er interessant i sin trænings metode, eller hvis personen bareikke fanger man opmærksomhed mere smiley

  • #10   5. dec 2015 Tja, en har været fordi jeg var uvenner med personen. Andre har været fordi de enten ikke har været aktive længe eller fordi jeg ikke finder dem interessante længere :).

  • #12   5. dec 2015 tror jeg skal til at skrive alt muligt lort på min profil det kan være jeg kan få lidt færre følger så smiley

  • #14   5. dec 2015 Hvis de skriver: Altså Idag smiley Da smiley var jeg ude ved min hest smiley og den hedder smiley baby smiley men baby smiley har ondt i smiley foden....... Åh nej smiley Så nu er jeg trist smiley

  • #15   5. dec 2015 TT Fordi jeg ikke rider på Boygaard mere smiley

  • #16   5. dec 2015 Jeg hader notifikationer her inde, især når det er om noget helt ligegyldigt som en status. Det er faktisk også en af grundende til at jeg ikke kommentere i forum så ofte, selvom jeg er herinde flere gange om dagen, det er irreterende at få en notifikation hver gang der er nogle der har skrevet smiley

  • #17   5. dec 2015 Må indrømme at jeg er ved at blive vanvittig, når folk spammer med de samme (ofte ligegyldige) ting 10-20 gange om dagen -.-'
    Er dog aldrig stoppet med at følge folk af den grund, da det ofte stopper af sig selv igen et par dage efter.

    På facebook har jeg dog fravalgt at få notifikationer fra en bestemt "ven" - både fordi vi blev ret sure på hinanden tidligere på året, men også fordi han poster mange ligegyldige videoer og artikler flere gange om dagen, og det ikke er noget jeg er interesseret i at se på min startside hver gang jeg logger på facebook.


  • #18   5. dec 2015 Okay smiley flere smiley
    Jeg følger kun de der følger mig som jeg "kender" her inde. Har faktisk kommet et par nye på min følge liste i dag da jeg nu kender de (og en jeg troede jeg fulgte fra før).
    Der er også et par hvor jeg "spiller kostbar" da jeg synes vi burde følge hinanden men ikke gør hvor jeg bare ikke kan få mig selv til at følge personen... Savner altså den gamle ansøg/afvis knap smiley

    Mvh TT


  • #19   5. dec 2015 Hvis der kommer en masse ubrugeligt crap. Børnebilleder flere gange dagligt (især hvis jeg synes billederne er nedværdigende overfør børnene). Og så folk som bare opdaterer H-E-L-E tiden.

    Det er meget få jeg har slettet herinde og det samme på facebook - på facebook har jeg endeligt lært hvordan man stopper med at følge folk, men stadig er venner - hurra for den funktion! smiley


  • #20   5. dec 2015 Jeg kan sommetider undre mig over og blive fulgt af folk jeg ikke kender eller ved hvem er.

    Jeg lægger sjældent noget op herinde.

    Jeg rydder selv ud engang i mine følgere, hvis de bliver for selvoptagede og på den konto begynder og nedgøre andres måde og gøre tingene på.
    Jeg kan simpelthen ikk klare alt det der se mig fnadder hele tiden.


  • #22   6. dec 2015 Det er ikke relevant for mig på HG (da jeg blev oprettet før det nye *biiip* system, men på KG kan man ikke oprette en profil uden at skulle følge 12 (tror jeg det var). Jeg trykkede bare på "følg profiler", og så fulgte jeg automatisk nogle profiler. Da jeg ikke har speciel interesse i at følge nogen, og slet ikke folk jeg ikke selv aktivt har valgt, så unfollower jeg hver gang jeg ser jeg følger een. Det er et latterligt system, da man som ny på siden ikke har en holdning til hvem man vil følge, og så bliver det bare automatisk de mest aktive man bliver tvunget til at følge smiley

  • #23   6. dec 2015 Camilla - jo det var også til dig smiley det kan jo være du også har valgt at ikke følge nogle længere smiley ja jeg var her også længe før det system og synes bedre om den gamle venne anmodning hvor man skulle acceptere smiley

    Mvh TT


  • #24   6. dec 2015 Jeg følger kun folk jeg kender irl. Men et par stykker jeg ikke aner hvem er følger mig smiley

    No clue why


  • #25   6. dec 2015 Så sent som lige nu, er en på 50 år begyndt at følge mig.. Igen, en af de typiske der intet har på profilen.
    Dem er der mange af, og mange af dem følger mig.. Uhyggeligt.


  • #26   6. dec 2015 jeg har en Hitler på min føler liste



  • #27   6. dec 2015 Cecilie - deraf også emnet dengang om min advarsel imod at skrive personlige oplysninger på ens profil.. smiley

    Mvh TT


  • #28   6. dec 2015 Som de fleste andre siger så orker jeg ikke når folk de poster en masse ligegyldige ting hele tiden eller hvis det de lægger op ikke interesserer mig c:

    Jeg har unfollowet alle de der instagram profiler med heste da jeg synes at alle poster meget det samme hele tiden og jeg bliver lidt træt at af alle de opdateringer om hvordan deres ridetur gik eller nej hvor var det øv at de ikke kom ud og ride igår. Ja det er godt for dem/synd for dem, men jeg har mit eget at bekymre mig om, jeg orker ikke rigtig at læse alle de der ens opdateringer hver dag c;


  • #29   6. dec 2015 Haaaaaader for mange smileys og tegn smiley Og stavefejl smiley

    F.eks: Jeg... smiley har en smiley hest? Der : ) hedder smiley et navn. smiley og det er fordi at den :kr hed noget smiley og så hed sen smiley og nu hedder den baby smiley men smiley jeg er smiley trist smiley forid smiley dbe er EB smiley hest smiley


  • #31   7. dec 2015 Man kan slå de fleste af sine notifikationer fra af hvad jeg så i går :).

Kommentér på:
Ærlighed... Tør du? ;-) hvorfor ikke følge mere? :-)

Annonce