733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gyserhistorie lektie.. Gyserhistorie lektie..

Hej alle! smiley
Jeg skal skrive en gyser historie om min skole, det skal forstille at der tideligere lå et børnehjem.. Vi skal op da jeg er på fotoholdet, op og filme og tage billede om natten, så vi skal skrive historie der skal læses op først får at få stemningen igang! smiley
Men det jeg ikke kan finde ud er at om den skal starte med en almindelig indledning eller om den skal starte i en situation:
feks
Tunge skridt lød gennem mørket, jeg kiggede bange om mig med angsten lige til at sprænge. Lidt uden for mine øre kunne jeg høre et hurtigt men svagt åndedræt, en kold vind bevægede sig om mig. Mit hjerte flyttede sig længere op mod halsen, med stigende mængde af slag. De stadig halvvåde fliser fra idrætsundervisningen tideligere er helt kolde når jeg styrger hånden over. Stemmer begyndte at lyde, fler og fler, det stoppede brat. Børnestemmer! Og mange af dem, jeg vendte mig forsigtigt om da jeg nåede hjørnet. Jeg løftede min mobil og lyset tændte, et skrig lød og et ansigt kom op, en lang flænge over og røde streger ned af kinderne af tårene der har løbet ned. Min krop kig i chok jeg græd jeg skreg, og alt angsten kom ud, skikkelsen forsvandt og jeg lå på gulvet uden ord.

Tak på forhånd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gyserhistorie lektie..
Kommentér på:
Gyserhistorie lektie..

Annonce