Gyserhistorie lektie.. Gyserhistorie lektie..
Hej alle!
Jeg skal skrive en gyser historie om min skole, det skal forstille at der tideligere lå et børnehjem.. Vi skal op da jeg er på fotoholdet, op og filme og tage billede om natten, så vi skal skrive historie der skal læses op først får at få stemningen igang!
Men det jeg ikke kan finde ud er at om den skal starte med en almindelig indledning eller om den skal starte i en situation:
feks
Tunge skridt lød gennem mørket, jeg kiggede bange om mig med angsten lige til at sprænge. Lidt uden for mine øre kunne jeg høre et hurtigt men svagt åndedræt, en kold vind bevægede sig om mig. Mit hjerte flyttede sig længere op mod halsen, med stigende mængde af slag. De stadig halvvåde fliser fra idrætsundervisningen tideligere er helt kolde når jeg styrger hånden over. Stemmer begyndte at lyde, fler og fler, det stoppede brat. Børnestemmer! Og mange af dem, jeg vendte mig forsigtigt om da jeg nåede hjørnet. Jeg løftede min mobil og lyset tændte, et skrig lød og et ansigt kom op, en lang flænge over og røde streger ned af kinderne af tårene der har løbet ned. Min krop kig i chok jeg græd jeg skreg, og alt angsten kom ud, skikkelsen forsvandt og jeg lå på gulvet uden ord.
Tak på forhånd
jan 2014
Følger: 32 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 305
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 94
Men ellers super fedt (y)
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.327
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.746
Gyserhistorie lektie..