{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Kender du en dyrlæge der kan hjælpe her på HG? {{forumTopicSubject}}

Vi har et ønske om at få en eller flere dyrlæger tilknyttet HG på freelance-basis til løbende at bidrage med deres ekspertise.

Det kan gøres hjemmefra og hele døgnet.

Jeg forestiller mig en profil i stil med:
- ung
- vant til at bruge online medier og god til at formulere sig på skrift
- evt. nystartet dyrlæge eller dyrlæge med ledig tid, som kan se en fordel i at blive brandet her på HG og potentielt få adgang til en masse nye kunder

Jeg vil derfor høre om nogen kender en/flere dyrlæger som måske kunne passe på ovennævnte?

Mvh

Kenneth A. - Hestegalleri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du en dyrlæge der kan hjælpe her på HG?
  • #1   21. okt 2015 Jeg har en veninde der er dyrlæge studerende på sidste år. Skal jeg fremlægge det for hende, eller skal det være en uddannet dyrlæge?
    Hun har været i praktik en måned i ferien hver år siden hun startede studie, og jeg ved hun går rigtig meget op i sit studie og er dygtig til det.

• #2   21. okt 2015 Lad mig endelig høre fra hende hvis hun er interesseret - kan også være et fagrelevant studiejob

• #3   21. okt 2015 Jeg skriver til hende smiley

• #4   22. okt 2015 Hører stadig meget gerne fra andre også

• #5   2. nov 2015 Hej Kenneth.

Hvilke rammer havde du tænkt dig at det skal foregå i? Alá sådan noget "Spørg Dyrlægen agtigt" eller hvad? Som nyuddannet dyrlæge kan det være en stor rolle at udfylde smiley Og var tanken at det skulle være lønnet?

Jeg bliver færdiguddannet dyrlæge d. 22. Januar og efter det har jeg et par måneder førend jeg starter i en fuldtidsstilling. Jeg har arbejdet som dyrlæge i praksis denne sommer.

Send mig gerne en privatbesked, hvis det har yderligere interesse.

Med venlig hilsen

Anne

Kommentér på:
Kender du en dyrlæge der kan hjælpe her på HG?

Annonce