{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Veredus magnetisme staldgamacher? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg skriver egentlig lidt fordi at jeg står i en situation, hvor jeg skal afprøve veredus magnetisk stabel-boot på forbene af min hest, men da det er en ældre model, kan jeg ikke rigtig finde den information jeg søger.

Jeg ville høre hvor længe I har dem siddende på? En hel nat eller hvordan? Og hvad så med fold? Går de uden gamacher der eller har I nogle andre til det? smiley

Jeg startede igår og han havde dem på i 3,5 time ca.

Dem jeg har:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veredus magnetisme staldgamacher? Hjælp
  • #1   11. okt 2015 Det anbefales jo, at hesten "tilvænnes" at stå med dem. Altså at hesten står med dem 1 time den første dag, 2 timer næste dag, 3 timer næste dag osv.
    Og det vil ikke være ret smart at give dem på på folden. Kan den ikke bare gå uden? Den kan vel bare stå med dem på boks om natten?

• #2   12. okt 2015 Det var ikke lige min ide at give lige de gamacher på, på folden smiley
    Men det med tilvænningen ved jeg, det var mere hvis der var et maks antal timer lige med de gamacher smiley det er der jo med nogle ^^

• #3   12. okt 2015 Haha, okay, fik det vist lige læst lidt for hurtigt smiley Synes også det lød meget mærkeligt! smiley

Men tror ikke, der er maks. antal timer, hesten må stå med dem. Jeg brugte den type, du har, på min om natten og så gik han ikke med noget om dagen. Det var nok ca. 10-12 timer, han stod på boks og havde dem på smiley

• #4   13. okt 2015 Haha, fair nok smiley
    Okay, altså lige nu køre jeg stadig på tilvænningen, men det var planen at han skal i sidste ende stå med dem på hele natten smiley
    Tak for hjælpen ^^

Kommentér på:
Veredus magnetisme staldgamacher? Hjælp

Annonce