lektier og nu ingen hyp' ! lektier og nu ingen hyp' !
Neej havde glemt jeg skulle lave ne forsættelse til en bog !
har været til stævne hele dagen med Zanick nåede lige at snakke og strigle Bib og Andro også skulle jeg jo spise og der efter skulle jeg lige hurtigt strigle over . men så kommer jeg i tanke om lektier .
Og nu kan jeg ikk nå at ride Andro . hader virkelig lektier '
dec 2005
Følger: 257 Følgere: 259 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.998
dec 2005
dec 2004
Følger: 90 Følgere: 90 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.898
dec 2005
- Esben!
Esben rystede på hovedet men kikkede alligevel op. Der stod Hans.
- jamen skulle du ikke have..
Hans afbrød ham og sagde
-.. Jo det skulle jeg men jeg undslap.
Esben stod bare og kikkede på hans.
Pludseligt kunne Hans høre noget bag sig, han vendte sig og gav Esben et lille puf og sagde til ham
- Esben øh gå den vej, så løber jeg, hvis de spørg efter mig siger du at du så fremmede dreng løbe den vej.
Hans pegede mod højre, men han ville løbe skråt med venstre, og gjorde det.
imens Hans havde fortalt Esben alt det om hvor han ville løbe hen og hvor hvad han skulle sige, kikkede Esben bag ud, og opfattet et langt stykke nede kunne man se nogle hoveder over bakken, og det var dem der var ude efter Hans.
Esben gik lige så stille og hurtigt havde de som ville have fat i Hans kommet meget tæt på, og den største, trådte frem, han var lidt små fed i det, store kinder og nogle rigtig slidte bukser. Også sagde han til Esben
- hej lille ven..
han nåede ikke at sige mere inden hans havde afbrudt han og sagde
- hej
Med en meget lys stemme.
- du skulle vel ikke have set en mand?
Esben prøvede virkelig at se alvorlig ud, da den store mand, så pænt alvorlig ud.
- ja lige for lidt siden kom der en løbende og sagde du skal ikke fortælle det til nogen.
- Ved i hvad han mente med det?
Imens han pegede den vej Hans sagde han skulle
- nej det tror jeg da ikke vi gør, gør vi drenge?
- nej
Kom det fra dem i kor. Også gik de videre. Esben sukkede. Og satte sig ned pludselig mærkede han en hånd blive lagt på hans skulder. Han vendte sig med et sæt!
dec 2005
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.687
dec 2005
dec 2005
feb 2005
Følger: 148 Følgere: 129 Heste: 8 Emner: 221 Svar: 1.946
- Esben!
Esben rystede på hovedet men kikkede alligevel op. Der stod Hans.
- jamen skulle du ikke have..
Hans afbrød ham og sagde
-.. Jo det skulle jeg, men jeg undslap.
Esben stod bare og kikkede på Hans.
Pludselig kunne Hans høre noget bag sig, han vendte sig og gav Esben et lille puf og sagde til ham
- Esben øh gå den vej, så løber jeg, hvis de spørger efter mig, siger du at du så fremmede dreng løbe den vej.
Hans pegede mod højre, men han ville løbe skråt mod venstre, og gjorde det.
Imens Hans havde fortalt Esben alt det om hvor han ville løbe hen og hvad han skulle sige, kikkede Esben bagud, og et langt stykke nede kunne han se nogle hoveder over bakken, og det var dem der var ude efter Hans.
Esben gik lige så stille, og hurtigt var de, som ville have fat i Hans, kommet meget tæt på, og den største trådte frem, han var lidt småfed i det, store kinder og nogle rigtig slidte bukser. Han sagde til Esben: "Hej lille ven..."
Han nåede ikke at sige mere, før Esben havde afbrudt ham."Hej" sagde han, med en meget lys stemme.
"Du skulle vel ikke have set en mand?"
Esben prøvede virkelig at se alvorlig ud, da den store mand, så pænt alvorlig ud.
"Ja lige for lidt siden kom der en løbende og sagde at jeg ikke skulle fortælle det til nogen. Ved i hvad han mente med det?"
Imens pegede Esben den vej Hans havde sagt han skulle
"Nej det tror jeg da ikke vi gør, gør vi drenge?"
"Nej..." Kom det fra dem i kor. Så gik de videre. Esben sukkede og satte sig ned. Pludselig mærkede han en hånd blive lagt på hans skulder! Han vendte sig med et sæt...
feb 2005
feb 2005
dec 2005
dec 2005
feb 2005
lektier og nu ingen hyp' !