113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

lektier og nu ingen hyp' ! lektier og nu ingen hyp' !

Neej havde glemt jeg skulle lave ne forsættelse til en bog !
har været til stævne hele dagen med Zanick nåede lige at snakke og strigle Bib og Andro også skulle jeg jo spise og der efter skulle jeg lige hurtigt strigle over . men så kommer jeg i tanke om lektier .

Og nu kan jeg ikk nå at ride Andro . hader virkelig lektier '

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lektier og nu ingen hyp' !
  • #1   25. feb 2007 XD - måtte bare ud med det .

• #2   25. feb 2007 Evt. nogen der gider rette stave fejl ?

• #3   25. feb 2007 ' du er kun 12, vent til du bliver ældre, så kommer du til at hade dem! smiley

• #4   25. feb 2007 Drengen kom tættere og tættere på, det lignede mere og mere Hans, men det kunne ikke passe, Esben satte sig ned og tænkte for sig selv jeg har været alt for meget sammen med Hans. Så kunne han høre noget en der råbte
    - Esben!
    Esben rystede på hovedet men kikkede alligevel op. Der stod Hans.
    - jamen skulle du ikke have..
    Hans afbrød ham og sagde
    -.. Jo det skulle jeg men jeg undslap.
    Esben stod bare og kikkede på hans.
    Pludseligt kunne Hans høre noget bag sig, han vendte sig og gav Esben et lille puf og sagde til ham
    - Esben øh gå den vej, så løber jeg, hvis de spørg efter mig siger du at du så fremmede dreng løbe den vej.
    Hans pegede mod højre, men han ville løbe skråt med venstre, og gjorde det.
    imens Hans havde fortalt Esben alt det om hvor han ville løbe hen og hvor hvad han skulle sige, kikkede Esben bag ud, og opfattet et langt stykke nede kunne man se nogle hoveder over bakken, og det var dem der var ude efter Hans.
    Esben gik lige så stille og hurtigt havde de som ville have fat i Hans kommet meget tæt på, og den største, trådte frem, han var lidt små fed i det, store kinder og nogle rigtig slidte bukser. Også sagde han til Esben
    - hej lille ven..
    han nåede ikke at sige mere inden hans havde afbrudt han og sagde
    - hej
    Med en meget lys stemme.
    - du skulle vel ikke have set en mand?
    Esben prøvede virkelig at se alvorlig ud, da den store mand, så pænt alvorlig ud.
    - ja lige for lidt siden kom der en løbende og sagde du skal ikke fortælle det til nogen.
    - Ved i hvad han mente med det?
    Imens han pegede den vej Hans sagde han skulle
    - nej det tror jeg da ikke vi gør, gør vi drenge?
    - nej
    Kom det fra dem i kor. Også gik de videre. Esben sukkede. Og satte sig ned pludselig mærkede han en hånd blive lagt på hans skulder. Han vendte sig med et sæt!

• #5   25. feb 2007 er ikk færdig men ..

• #6   25. feb 2007 hvad hedder bogen du skulle skrive fortsættelse af ?

• #7   25. feb 2007 Hekse feber ..

• #8   25. feb 2007 XD haloo smiley

• #9   25. feb 2007 Drengen kom tættere og tættere på, det lignede mere og mere Hans, men det kunne ikke passe, Esben satte sig ned og tænkte for sig selv jeg har været alt for meget sammen med Hans. Så kunne han høre noget en der råbte
    - Esben!
    Esben rystede på hovedet men kikkede alligevel op. Der stod Hans.
    - jamen skulle du ikke have..
    Hans afbrød ham og sagde
    -.. Jo det skulle jeg, men jeg undslap.
    Esben stod bare og kikkede på Hans.
    Pludselig kunne Hans høre noget bag sig, han vendte sig og gav Esben et lille puf og sagde til ham
    - Esben øh gå den vej, så løber jeg, hvis de spørger efter mig, siger du at du så fremmede dreng løbe den vej.
    Hans pegede mod højre, men han ville løbe skråt mod venstre, og gjorde det.
    Imens Hans havde fortalt Esben alt det om hvor han ville løbe hen og hvad han skulle sige, kikkede Esben bagud, og et langt stykke nede kunne han se nogle hoveder over bakken, og det var dem der var ude efter Hans.
    Esben gik lige så stille, og hurtigt var de, som ville have fat i Hans, kommet meget tæt på, og den største trådte frem, han var lidt småfed i det, store kinder og nogle rigtig slidte bukser. Han sagde til Esben: "Hej lille ven..."
    Han nåede ikke at sige mere, før Esben havde afbrudt ham."Hej" sagde han, med en meget lys stemme.
    "Du skulle vel ikke have set en mand?"
    Esben prøvede virkelig at se alvorlig ud, da den store mand, så pænt alvorlig ud.
    "Ja lige for lidt siden kom der en løbende og sagde at jeg ikke skulle fortælle det til nogen. Ved i hvad han mente med det?"
    Imens pegede Esben den vej Hans havde sagt han skulle
    "Nej det tror jeg da ikke vi gør, gør vi drenge?"
    "Nej..." Kom det fra dem i kor. Så gik de videre. Esben sukkede og satte sig ned. Pludselig mærkede han en hånd blive lagt på hans skulder! Han vendte sig med et sæt...

• #10   25. feb 2007 Værs´go, bare kopier det smiley

• #11   25. feb 2007 ...

• #12   25. feb 2007 1000 Takk heeh ..

• #13   25. feb 2007 1000 takk .. heeh smiley

• #14   25. feb 2007 så lidt smiley

Kommentér på:
lektier og nu ingen hyp' !

Annonce