{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Øvelser {{forumTopicSubject}}

Hejsa:)
Jeg skal til undervisning idag, og tænkte på om i evt. Kender nogle gode øvelser jeg kan lave med ham, da jeg eller ikke får noget ud af min undervisning?:)
Han har ikke prøvet så meget endnu, kun det grundlæggende skridt trav galop:)
Håber at høre fra jer hurtigst muligt:)

Mvh:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvelser
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   8. okt 2015 fortsæt med det grundlæggende, så det er på plads inden du øger niveauet smiley

• #2   8. okt 2015 Tempostop, stemmekommandoer, volter, bakke, stop smiley så i har alt basis på plads

• #3   8. okt 2015 Jeg tænker at hvis ikke du får noget ud af din undervisning hvis ikke du selv kommer på en masse øvelser....at du måske burde skifte underviser ???
    En underviser skal gerne kunne spotte hvad hesten og rytteren har behov for og så tilrettelægge undervisningen efter det. Selvfølgelig kan der ifm. stævne være nogle øvelser man gerne vil forberede lidt men generelt er det da underviseren der skal se hvor hest og rytter har udfordringer....en øvelse kan jo være forberedene til at hesten kan blive dygtig til nogle helt andre øvelser....

• #5   8. okt 2015 Der plejer normalt at være 6 på vores hold, men idag var der kun 4 så jeg fik egenligt en lille smule ud af det

Ikke fordi underviseren er dårlig, men tvivler på hun kan undervise på 2-3 forskellige niveauer samtidig

• #6   9. okt 2015 Naja selvfølgelig kan en dygtig underviser det....f.eks så kan alle gøre forsøget på at lave en versade op af langsiden...ja de uerfarne vil ikke udføre versaden rigtig men de vil tilgengæld lære noget om hvad det er man flytter når man ligger benet tilbage kontra frem og hvad der burde ske når man har fat i udvendig kontra indvendig tøjle...så ja versaden bliver ikke korrekt, pænt eller super udført men de uerfarne lærer noget de senere skal bruge til at få versaden korrekt....de mere erfarne kan så udføre den mere korrekt og lære præcis hvordan det skal føles eller de kan lære at ride hesten frem og tilbage imens de udfører versaden så hesten bliver hurtig for schenklerne....så den samme øvelse kan somend sagtens bruges på flere niveauer....

Kommentér på:
Øvelser

Annonce