3. jan 2010 Følger: 76 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 79 Svar: 272
Mærkelig fund i hestens mund.. {{forumTopicSubject}}
I mandags tog jeg over til Ratino, og ser ham savle fra folden stå og savle.. Han virkede ikke sløv der.. Så jeg tænkte at det kunne være varmen eller han havde drukket noget vand.. Så jeg tog ud og skridtet på ham.. Det gik super fint, men dag jeg trak ham ind savlede han stadigvæk.. Jeg gav ham nogle godbidder og tog hjem.. Jeg tog igen der over om aften,for at se om han stadig savlede.. Hvilket han stadig gjorde, men nu virkede han sløv.. Jeg tog så hjem igen for at se om det nu skulle blive bedre tirsdag..
Jeg tog der over om morgen og kunne se at han virkede sløv nu, og han trak sig fra de andre, og spiste ikke rigtigt noget nu.. Jeg forsøgte at få fat i dyrlægen.. Men uden held..
I dag, fik jeg fat i dyre lægen, og han får noget beroligende så dyrlægen kan få lov at se ind i munden.. I venstre side var der ikke noget at se.. Lige pludselig siger dyrlægen ''Nu kan jeg godt forstå hvad der er i vejen'' Og han trækker dette plastik ud af hans mund, som havde sat sig i hak på hans bagerste tænder hvor jeg ikke selv kunne komme ind..
Jeg blev helt chokeret og lettet på samme tid..
Tænkte om andre har prøvet sådan noget med deres hest? For dyrlægen havde aldrig set dette før d-;
Så nu er den lille baby hest sat på pencelin og smetestillende de næste 5 dage.
mar 2012
Følger: 10 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 439
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
Næste dag kom lægen. Det viste sig at være et stykke af en gren, som havde kilet sig fast hen over ganen. Tandkødet så rødt og blødende ud. Lægen sagde, at han ser det en gang i mellem.
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.499
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
Mærkelig fund i hestens mund..