795 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ny heste tegning! Ny heste tegning!

Hej alle sammen!
Jeg har delt dette en del steder på fb, men er nødt til også at dele det her, samt min glæde. smiley

Jeg har et utroligt underligt forhold til digital tegning. Jeg kan holde en pause på mange måneder og så lave noget der bare siger spar fem, og når jeg så får blod på tanden fungere det pludselig ikke, og der går igen mange måneder... Jeg er denne gang blevet inspireret af en dygtig tegner på min højskole, og har endt med at tegne denne, og er virkelig glad for resultatet.
Er så glad for den, at jeg stærkt overvejer også at tage bestillinger til digital tegning (efter jeg har øvet mig noget mere)
Kom endelig med ris/ros smiley

(Det eneste som jeg selv er utilfreds med, er at jeg har gjort kontrasten for stærk, så at mulen blender ind med den sorte baggrund.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny heste tegning!
  • #1   20. sep 2015 Den er rigtig flot smiley
    Det eneste jeg ville tænke over var placering af skygger, altså; hvor kommer lyset fra. Helt konkret tænker jeg på at under manen (hvor der "burde" være skygge), er der en helt lys kant. Derudover er kæben highlightet så det virker sim om lyset falder lige på, og med en meget "brat" kontrast.
    Jeg kan sagtens tage fejl, og hvis det ikke er meningen det skal være realistisk, men være mere tegneserie-agtigt, så ignorer bare kommentaren, men den er givet i en konstruktiv mening smiley
    Bortset fra de detaljer er den virkelig flot, og kan godt forstå du - med rette - er stolt smiley

• #2   20. sep 2015 Tusind tak for kommentaren smiley
    Jeg kan meget tydeligt se hvad du mener med skygge og lys, og tja, prøvede så vidt muligt at gå efter billedet, så du får det lige til sammenligning smiley

profilbillede
  • #4   20. sep 2015 Tak:)

Kommentér på:
Ny heste tegning!

Annonce