{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Navn til dyrehandel? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg sidder og laver skoleprojekt, og skal "opfinde" min egen butik. Jeg har valgt at lave en opgave med en dyrehandel, men så kommer problemet.
Hvad skal den hedde, og hvordan skal slogan og logo være? Er rimelig meget på bar bund, så et par forslag ville hjælpe rigtig meget! smiley

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til dyrehandel?
  • #1   8. sep 2015 hvad er din målgruppe


  • #2   8. sep 2015 Alle aldre smiley børn, unge, voksne, ældre smiley

  • #3   8. sep 2015 godt nok en stor målgruppe smiley

    du bliver nok nød til at gøre den lidt mindre for at kunne ramme mere præcist og derved nemmere kunne lave et slogan

    for hvis din målgruppe havde været folk på su så havde et slogan
    som intet er for dyrt til dine dyr nok ikke lige ramme så godt

    en målgruppe betyder jo ikke at andre kunder ikke må komme i butikken men det er mere så du kan fokusere på din reklame og dit sortiment af udstyr

    du skal jo også huske på at hvis din målgruppe havde været folk med indkomst på over en million om året måske ikke har den store lyst til at komme ind i butikken hvis du også har udstyr til folk på su


  • #4   8. sep 2015 ja okay det kan jeg godt se smiley så siger jeg folk på SU smiley der kender jeg selv følelsen smiley

  • #5   8. sep 2015 dus med dyrene kunne være et godt navn og samtidig noget slogan (vi er dus med dit dyr agtigt) :). Et logo kunne være noget lignende DD hvor man laver det som enten øjne (de to DD'ER også tegner en hunde eller katte næse under og mund osv.) eller man kunne tegne de to DD som noget abstrakt hunde/kattehoved og evt. lave M til noget fugle lige. (DMD)

Kommentér på:
Navn til dyrehandel?

Annonce