1.681 visninger
|
Oprettet:
Nyeste heste tegning {{forumTopicSubject}}
Tegnede denne for et par dage siden, med kul. Den er nok mere end skitse end en gennemført tegning.
Det jeg ville, er at høre hvad i synes?
Jeg slog den op i nogle grupper på fb hvor en skrev "rollkur" (intet andet) og en anden skrev, at hun ikke kunne forstå, hvorfor heste i kunst skulle så så bange ud.
Jeg ville ikke blive glad af at se en ægte hest se sådan ud, men set med KUNSTENS øjne så synes jeg der er noget følelsesladet over udtrykket, og det var spændende at tegne. Dog er der en fejl i proportionerne, men er stadig tilfreds med den.
Men hvad synes i om den?
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 317
Ville da ogs blive ked af at se min hest med det udtryk - men kunstmæssigt så synes jeg det er en ganske flot tegning!
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
aug 2015
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 152
mar 2011
Følger: 58 Følgere: 200 Heste: 9 Svar: 2.043
Synes det giver tegningen noget, at hesten har det udtryk.
Alle heste kan jo heller ikke være helt glade og trygge heletiden.
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 428
På en hest uden hovedtøj eller tøjler eller anden tvang kan der jo ALDRIG være tale om rollkur! (medmindre jeg helt har misforstået det)
Det ligner meget den stilling min hest indtager når han bliver bange mens jeg sidder på ham, han tager hovedet op, og når jeg så tager i tøjlen tager han også hovedet derind. Og her er der altså heller ikke tale om rollkur.
Jeg synes faktisk den er rigtig flot, kunne godt se den på en væg med 2-3 andre heste med andre stærke udtryk
jan 2012
Følger: 62 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 12 Svar: 280
Nyeste heste tegning