{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Kunsten at bevare... {{forumTopicSubject}}

Sin tålmodighed, og svare pænt tilbage, når folk henvender sig vedr ens salgsannonce smiley

Jeg har sat min ene hest til salg, og de henvendelser man får, kan da godt nok give grå hår i hovedet. smiley

Jeg modtager en sms :

- Hva siger du til at jeg køber din hest for 2000 kr
- Jeg siger : Nej tak.
- oki, hvorfor ?
- Fordi jeg allerede har et bud på 5000 kr
- oki, hvis du ikke havde det, kan jeg så købe den for 2000 kr ?

øøøøhhhee .... smiley

Og en anden :

-Jeg vil gerne købe din hest for 1234 kr
- Det sælges han ikke for, der står byd !
- ok, hvad skal jeg byde ?
- Der er allerede budt 5000 kr for ham.
- ok, vil du sælge ham til mig for 3000 kr ?

Jamen altså ..... smiley

Og folk der aftaler at komme og besigte, men som aldrig dukker op
Jeg har endda modtaget svindlermails : venligst venligst jeg købe hest, venligst venligst svar tilbage ... smiley

Andre der har oplevet noget ligende ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunsten at bevare...
  • #1   26. aug 2015 Det har jeg os oplevet og et er så svært at bevare tålmodigheden og blive ved med at svare pænt til bage

• #2   26. aug 2015 Jeg har også fået et par svindler sms på min den ene jeg har tilsalg. Så sent som igår der stå. Er hest tilrådighed også deres mail.

• #3   26. aug 2015 Har oplevet det samme som dig Camilla L

• #4   26. aug 2015 Jeg fik en svindler mail vedr min annonce på DBA, den meldte jeg til support der, og heldigvis har de blokket den bruger.

• #5   26. aug 2015 Det er i den grad en prøvelse!

• #6   26. aug 2015 Jeg har også fået en snyde mail fra dba. SMS dem få jeg gerne fra gul og gratis.

• #7   26. aug 2015 jeg har os oplevet SÅ mange useriøse henvendelser.. havde et par sadler til salg sidste år, folk skriver og skriver og man svare på deres spørgsmål i tide og utide, for at de så stopper med at svare, dernæst så aftaler man køb med nogen som så aldrig afhenter eller overføre pengene, andre har haft en sadel på prøve for så efter at have sadlen på prøve i alt for lang tid fordi de ikke liige har mulighed for at komme retur med den eller lignende ikke vil købe alligevel, folk der skambyder på trods af fast pris eller den værste jeg prøvede, en der købte nogen gamacher af mig via Facebook, hun overføre pengene så jeg har dem to dage efter, sender varen med det samme, samme dag jeg modtager pengene, dagen efter har hun ikke modtaget endnu og skriver, jeg svare hende at de er afsendt som b post dagen forinden som aftalt, igen dagen efter er de endnu ikke dukket op. køber skriver så kun til mig via Facebook (hun har mit nummer) og jeg ser ikke hendes besked (vi snakker om en time eller to) før en veninde ringer mig op og fortæller jeg er hængt ud på diverse køb og salg sider derinde som dårlig sælger. skynder mig at logge på Facebook og prøve at få det stoppet og får fat i sælger der truer med bål og brand osv. for at jeg så finder ud af at hun har sendt forkert adresse til mig og mine gamacher kom retur dagen efter til mig selv.. jeg tilbageførte bare pengene igen til den sindssyge s*k..

• #8   26. aug 2015 Har haft 2 parter med aftale der aldrig dukkede op, og vedr. Salg fik jeg et bud på 5000 kr og der stod tydeligt i mime annoncer at bud ikke modtages før hoppen var set.
    Har ærligt opgivet at få part, magter ikke at stå opstillet på de kommer og ikke kommer alligevel.

• #9   26. aug 2015 Jeg lavede en handel på TS, på en kjole.
    Når man indgår en handel har man som regel 1-3 dage til at sende varen i.
    nu vel, handlen indgåes ved 10 tiden om formiddagen, og jeg sender kjolen om eftermiddagen.

Ved kl 18 tiden sammen dag skriver køber vredt til mig, og spørger hvor hende vare blev af ... ææhhe hvad ??? smiley
    Forklare hende at den er skam sendt, og at hun modtager den nok dagen efter med posten.
    POSTEN ??? hun forventede at jeg kom og afleverede varen personligt til hende smiley

Øhhhh..... mon ikke der var lidt betingelser og regler der burde have været læst op på smiley

• #11   26. aug 2015 Det er altså også for dårligt at du ikke ville levere varen stutteri skovfogedstedet! smiley jeg har heldigvis ikke oplevet noget slemt, men jeg sælger heller ikke så tit ting. smiley

• #13   26. aug 2015 Ja det var da uforskammet af mig smiley

Hun boede oppe i det jyske nord, og jeg sidder på sydsjælland smiley
    Jeg tror ikke engang jeg kunne have nået derop i bil inden kl var 18 ... smiley

• #15   26. aug 2015 eller... jeg havde på et tidspunkt en lyn hurtig hidsig pony tilsalg og det aller første jeg skriver er er at det virkelig er en pony der vil frem og sælges kun til MEGET rutineret rytter osv..

tror jeg fik 10 henvendelser med, kan den rides af 6 årig nybegynder? osv...

• #16   26. aug 2015 har også prøvet nogle kom og prøvede hesten og vi aftalte de ville købe den og den skulle rykkes hjem til dem d 10 måneden efter og derfor skulle de lægge et depositum.. skrev med dem et par dage efter og sagde at vis det ikke snart kom blev han altså solgt til anden side.. hørte aldrig fra dem??

Kommentér på:
Kunsten at bevare...

Annonce