Til jer der læste mit indlæg vedr partannonce {{forumTopicSubject}}
Min indlæg er desværre blevet slettet af HG's administratorer. Jeg kan ikke forstå hvorfor, da jeg jo ikke har linket til noget som helst, og ved ikke rigtigt hvordan jeg skulle kunne bede om feedback, hvis jeg ikke må kopiere hele teksten (som i øvrigt ikke var kopieret, men skrevet her ind, så jeg kunne få feedback, inden jeg lagde annoncen ud). Nå, men nu bliver den i hvert fald ikke lagt ud her på HG, selvom det naturligvis var planen, så der røg den kunde for HG...
Anyways, jeg vil blot sige tak til alle der kommenterede og hjalp mig. Det var nyttigt og rart. Til jer der skrev at i også søgte parter på jeres heste/ponyer håber jeg i finder den rigtige part for jer. Jeg har - efter denne henvendelse fra administratorerne - valgt at ligge min annonce ud på en anden side i stedet for, og har allerede fået en henvendelse som lader til at være rigtigt relevant, så det glæder jeg mig til!
Så tak, og god dag til alle!
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 956
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
feb 2010
Følger: 22 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 137
jul 2012
Men nej - jeg fik bare sådan en generaliseret mail, og bum - emnet var væk. Det eneste der stod i mailen jeg fik (som i øvrigt omhandlede job annoncer og alt muligt fis som jo intet med mit emne har at gøre) som kan relatere til mit emne, var at man ikke direkte må kopiere en annonces tekst ind i forumet.
Hvilket jeg jo heller ikke havde gjort, da hele POINTEN NETOP var at få RÅD, INDEN jeg satte annoncen ud. Så ja, jeg skrev et udkast til en tekst ,og spurgte jo så om der manglede noget, eller der var noget der kan tages fra.
Det er jo lidt svært at spørge om der mangler noget (eller noget kan tages fra), hvis man ikke må skrive teksten??
Så ja....lidt øv. Men derfor synes jeg jo alligevel at dem der havde hjulpet skulle have et tak med på vejen, det fik jeg jo ligesom ikke mulighed for, da mit emne bare blev slettet. Om ikke andet kunne man da, som HG administrator, lige tage en dialog med trådstarter først, inden man bare sletter emnet??
jul 2012
Man må sq da gerne lige give folk en chance, når man bare sletter på den måde, skal man jo til at skrive det hele om - hvorimod man bare, i mit eksempel, kunne have fjernet det link, jeg vidste jo ikke det var forbudt. Nu er jeg i hvert fald glad for at jeg ikke har betalt til dem igen, med den måde at behandle folk på!
Til jer der læste mit indlæg vedr partannonce