{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Silver shampoo
  • Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

Følgere: 16 Svar: 42
    #1   20. aug 2015 Jeg bruger det hver gang, båder shampoo og balsam.
    Enten den der ''farvebombe'' fra Revlon (mener den hedder nutri color creme og så den til platinum hår) ellers den fra Dennis Knudsen.
    Mit hår er så den der ''grå''/blond farve men har hørt fra andre med ''gul'' blond hår at deres bliver lilla/blåt af den fra Dennis Knudsen.

• #2   20. aug 2015 Kommer HELT an på hvilken nuance dit hår er - og også hvordan/om det vil virke. Jeg har en helt almindelig silver shampoo fra Matas smiley

• #3   20. aug 2015 Det kommer an på hvad di vil opnå med det smiley Jeg har fået mit hår farvet sølv ved frisøren og bruger det til at genopfriske/forlænge den sølv-grå farve i mit hår imellem farvningerne.. Når jeg bruger det, putter jeg det i tørt hår og lader det sidde ca. 10-15 min og skyller så ud..

• #4   20. aug 2015 Jeg bruger L'Oréal Silver Shampoo

• #5   20. aug 2015 Jeg har lige tjekket og jeg bruger den der hedder Swiss-O-Par fra Matas. Synes dog ikke den er mega god, så overvejer også at skifte over til Loreals som skulle være rigtig god smiley
    Men det kommer an på hvad du mener med "før det virker" - er det bare lidt gullige nuancer du vil have ud af håret, eller vil du gerne have sølv hår? For så er det god idé at købe en silver toner.

• #6   20. aug 2015 Det er til at gøre det lidt lysere, men ikke sådan helt gråt eller noget voldsomt smiley
    Jeg købte denne her i går, og er det sådan en man bruger til at få det lysere?:

profilbillede
  • #7   20. aug 2015 Mit hår:

profilbillede
  • Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

#8   20. aug 2015 Du skal nok en tur til frisøren hvis dit hår skal gøres lysere.

• Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

#9   20. aug 2015 - Eller springe ud i en hjemme afblegning. Tror i hvert fald ikke at du får meget glæde af silver shampoo

• #10   20. aug 2015 Jeg vil ikke farve mit hår, jeg er kun 12 år smiley Jeg har bare set så mange som bruger en Silver shampoo, og så får de vildt flot lyst hår af det smiley

• Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

#11   20. aug 2015 Ja okay hehe..
    Silver shampoo virker også ganske glimrende til mit hår, men mit hår er også blevet bleget først smiley

• #12   20. aug 2015 Når okay smiley

• #13   20. aug 2015 Silver shampoo gør ikke at dit hår bliver lysere - det er kun hvis du allerede har meget lyst hår, at den kan neutralisere de lyse orange/gule toner (en silver shampoo er helt mørkelilla). Ellers gør den intet.
    Skal du have lysere hår, skal du afblege det, have lavet striber, eller eventuelt bruge en spray der lysner, fx: https://www.matas.dk/john-frieda-go-blonder-spray-100-ml

Men når du allerede har købt den kan du jo bare prøve og se hvad der sker smiley

• #14   20. aug 2015 Silver shampoo kommer nok ikke til at virke på dit hår medmindre det får en afblegning.. Shampooen tager bedst lyse gule nuancer.

Bruger L'oreal, Wella eller Schwarzkopf. Alle 3 meget mørke og kraftige.

• #15   20. aug 2015 Jeg har naturligt meget lyst platinblond hår, næsten Hvidt smiley om sommeren bleger solen det, men om vinteren kan jeg godt lide at bruge silver shampoo til at fjerne de lidt gullige toner. Jeg bruger bare den billigste fra Matas. Bruger den efter alm. shampoo, og lader den sidde i 5-6 minutter før jeg skyller ud. Lod den engang sidde i 10 min og så blev mit hår helt sølv/gråt smiley

Kommentér på:
Silver shampoo

Annonce