{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Shetter love {{forumTopicSubject}}

Altså altså altså! jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle forelske mig i en shetlandspony.
Efter jeg fik min nye hest, og fik den ud på mit opstaldningsted, har jeg simpelthen mødt den sødeste lille shetlandspony! jeg har altid synes de så utrolig søde ud, grundet deres bedårende størrelse, meeeeen..
Men altså jeg var over at snakke med den igår, sådan rigtig første gang. I dag tog jeg så ud i stalden, og ville lige hilse på den inden jeg hentede min egen hest på folden. Jeg kunne kun se hovedet af den, den stod langt væk bag en hæk, men da den så mig løb den over til mig. Ej men altså!
Huha altså, er helt forelsket i den lille pony altså!
Jeg prøvede at sætte mig ned til den, for har altid drømt om at sidde med en shetlandspony og hygge. Den blev ved at stå helt ind til mig, og den ville have jeg skulle nusse den og holde om den ej men altså! I kan godt høre på mig, at jeg er helt solgt i den lille bandit hahah! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shetter love
  • #2   5. aug 2015 Elsker simpelthen også små ponyer! smiley Er ikke så meget til shetlandsponyer pga. deres lidt kraftige bygning, men elsker miniature hestene! smiley

• #3   5. aug 2015 Synes det er lidt charmerende, at de er runde. smiley
    Men altså, det afhænger også af, om du aktivere ponyen, hvis den står hele dagen lang i 30 år er det klart den bliver rund.

• #4   6. aug 2015 Ej det lyder dejligt "altså"! xD

Jeg fik min dejlige shetlænder Paw, da jeg var 4 og har altid elsket ham lige siden! Han er simpelthen det kæreste væsen på jorden og tager ham ud hver evig eneste dag og hygger og laver tricks hver dag!
    Som udtrykket siger: "har man en shetlandspony, har man en ven for livet!"

• #5   6. aug 2015 Ja det er rigtigt nok xD Der er da også nogle shettere jeg synes er fantastiske, men det er (sjovt nok) kun de lidt mere spinkle typer - men sådan er det jo forskelligt smiley

Kommentér på:
Shetter love

Annonce