Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øvelser hestetricks.
  • #1   1. aug 2015 Jeg bruger godbidder - det motiverer bedst og giver ham den optur han har brug for for at han har lyst til at fortsætte smiley

Og om min hest vælger maden frem for mig - thats how it is... Jeg kan leve med det smiley
    Hvorfor være venner med en der kommandere rundt med en, og så uden nogen fortjeneste for en selv? Glem det smiley

• #2   1. aug 2015 Men når hesten så kan tricket 100% giver du så stadig godbidder?

• #3   1. aug 2015 Jada smiley
    Ellers mister han interessen og står (helt seriøst...) bare og glor på mig som om jeg er åndssvag xD
    Han er ekstremt mad-fikseret, og det er det der virker for ham. Andre heste vil muligvis kunne køres over på klø og ros - en hoppe jeg rider tror jeg godt ville kunne komme over på at blive nusset i manen da det er hendes "sted" hvor det bare er såååå dejligt (har ikke mødt en hest der ikke har det bare lidt xD ) og fordi det er nemt at komme til, vil det kunne bruges

Men det kræver at det er nemt at komme til og at hesten virkelig nyder det meget mere end normalt smiley

• #4   1. aug 2015 Er ret enig i din måde du håndterer din hest på.
    Hesten skal altid belønnes, så den stadig synes det er sjovt. Det skal være en leg, og hvis vi andre skulle være med i en konkurrence vil man som vinder da også gerne have en præmie. smiley

• #5   1. aug 2015 Jeg vil ikke betragte det som en konkurrence, men at du beder en "person" om at gøre noget bestemt, det skal den "person" belønnes for. Og det skal være en belønning som "personen" også syntes er en belønning smiley

Ham jeg skrev om først har et godt klø-sted, under halsen, men det fungerer ikke som belønning for tricks. Så stopper han op og gider egentlig ikke...
    For frihedsarbejde, longearbejde eller lign, fungere hans klø-sted som belønning for ham, udelukkende fordi at han løber ind til mig i fx løslongering hvis jeg har godbidder på mig smiley

• #6   1. aug 2015 Min er jo kæmpe fan af gulerødder, og jeg mener kæmpe fan!
    det er meget bedre end æbler og alt andet!
    Gulerødder vinder! smiley

• #7   1. aug 2015 Min har det med rugbrød da han får gulerødder skåret i små bidder som godbidder (billigere xD )
    Så når der er rugbrød går han helt i baglås xD

• #8   1. aug 2015 Jeg tænker tit på hvor stor en mængde de må få dagligt.
    Det er lidt mit problem og det er også derfor jeg spørger dig om du altid bruger godbidder.
    Jeg føler min træning hurtigt er ovre på grund af at jeg tænker den får for mange godbidder.

• #9   1. aug 2015 Min får på en daglig træning omkring 5 gulerødder i alt... Skåret i skiver på ca 5-7 mm tykkelse (ca! xD ) de holder en hel træning smiley
    Og burde bestemt ikke være for meget smiley

Kommentér på:
Øvelser hestetricks.

Annonce