{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Western udstyr {{forumTopicSubject}}

Da Pegasus Rideudstyr nu også er begyndt at forhandle westernudstyr, vil jeg høre westernfolket herinde, hvilke westernting, der bare er musthave? smiley Specielle produkter, design eller lignende?
http://www.pegasusrideudstyr.dk/produkter/68-western/ (der kommer løbende flere produkter på, der er bare desværre kun 24 timer i døgnet til at lægge varer op ;))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Western udstyr
  • #1   18. jul 2015 Et godt udvalg af showtøj, særligt dekorative, farverige eller flot udsmykkede slinky smiley

• #2   18. jul 2015 Er vild med old-style udstyr smiley som er lidt mere simpelt

• #3   18. jul 2015 Kan se at der ikke er støvler på smiley Er selv ret vild med mærker som Justin og Ariat.

• #4   18. jul 2015 Støvler kommer på, (Y)

Ariat kan jeg desværre ikke få i sortiment da jeg ikke har butik. smiley

• #6   12. aug 2015 Westernryttere er generelt glade for:

Proffesionals Choice (gamascher, underlag, klokker osv)
    Reinsman (underlag og tilbehør)
    Myler (Bid)
    Justin (støvler)
    Circle Y (sadler og lædervarer)

Produkter til hesten som;
    Cowboy Magic
    Absorbine
    Mustang

Var lige hvad jeg kunne komme på. smiley

Du mangler ting som:

Hatte
    Hattekasser
    Showtøj
    Sporer
    Sporeremme
    Westernsjorter
    Westen aparell (fritidstøj, kasketter, tørklæder o.lig.)
    Curbs og curbchains
    Snafflebid
    Veste (show og til hverdag)
    Halters (grimer til halterklasser)
    Beskyttels/transporttasker til trenser og sadler

Det skal frem for alt være kvalitetsvarer, der har en lang levetid.

OG! så ville jeg holde mig langt væk fra at sælge western sadler over nettet. Med mindre det er kendte mærker som Circle Y, Reinsman, Crates, Dale Chávez, Saddlesmith eller lig, som folk kender og ved hvilken str. de skal bruge. Da en westernsadel kræver lige så stor tilpasning som en engelsk sadel. Af en eller anden grund har (uerfarne) folk en større tilbøjelighed til at købe billige westernsadler, da de ofte kun skal bruge dem til tur eller hygge, men de skade altså også selvom man kun bruger dem i kort tid.

Flot side! (arbejder selv med hjemmeside, så ved hvilket arbejde med varer og opdatering det er)

Kommentér på:
Western udstyr

Annonce