{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Sagsbehandler skift - er det normalt? {{forumTopicSubject}}

Prøver at gøre det så kort som muligt.
Sagen er at jeg har været i gennem "systemet" i cirka et år her til august, da jeg har noget sygdom som gør jeg ikke kan arbejde/ gå i skole. Derfor er jeg tilknyttet kompetance centeret i min kommune, som vejleder mig og følger op på min situation. Fra august til november der havde jeg en sagsbehandler (A) Som jeg kun har været til samtale en gang ved, men skrevet med hende over mail en gang imellem, om hvordan det er gået. Mener så hun skrev til mig, at nu fik jeg en anden en som skulle varetage min sag. (B) Hende kom jeg så til samtale ved, og har været det to gange, og forklarede forfra hvordan landet ligger for mig.
Her på det seneste er der så sket nogle ændringer i min akitvering (ja, jeg får kontanthjælp) som jeg selvfølgelig ville informere B om. Men hun har overhovedet ikke svaret tilbage med noget som helst(mail/telefonopkald) Så her den anden dag fik jeg endelig en mail fra hende at jeg havde fået ny sagsbehandler, da der var sket nogle om rokeringer. Nice to know.... Så nu er jeg på tredje sagsbehandler, på et år rundt regnet, og venter nu på at jeg kan komme til hende, til en samtale, hvor vi så nok skal begynde helt forfra igen igen med at forklare hende min sag helt fra bunden af, og man føler jo ikke rigtig man kommer videre, når man konstance skal begynde forfra...
Argh.. blev bare så gal da jeg endnu engang åbenbart har skiftet sagsbehandler og ikke fået noget af vide om det... Så er det sgu da klart jeg ikke har fået besked fra hende jeg troede var min nuværende sagsbehandler... great.
Er det normalt man skifter sagsbehandler sådan et par gange i året?
Just curious...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sagsbehandler skift - er det normalt?
  • #1   12. jul 2015 Ja det er det desvære.

• #2   12. jul 2015 Great.....

• #3   12. jul 2015 Ja det er meget normalt... Måske di. Sagsbehandlere finder nyt job, bliver sygemeldt, går på barsel eller andet. Sådan er det jo på en arbejdsplads.

• #4   12. jul 2015 Ja desværre tror jeg gik igennem 3-4 sagsbehandler det første år på kontanthjælp, jeg havde fået en alvorlig depression og samtidig kæmpede med min social angst og det gjorde det ikke bedre jeg bare fik nye hele tiden smiley

• #5   12. jul 2015 ja det er meget normalt desværre, og de fortæller ikke når man skifter sagsbehandler.. jeg køre på min sagsbehandler nr 2 siden januar måned...

jeg har været i systemet en del år desværre, og har ikke tal på hvor mange forskellige sagsbehandler jeg har haft, og hvor mange gang jeg har gået i fagforeningen og bedt dem om hjælp fordi sagbehandler har været på tværs,
    nu er jeg i aktivering og har været der ude siden sidst i april, min sagsbehandler har ikke engang kørt ud og fuldt op på hvordan det går, nej nej hun ringer til hende der står for projektet og spørg, i stedet for at ringe til mig, eller køre ud og kigge

• #6   12. jul 2015 Tror jeg havde 4-5 forskellige i løbet af det første år... -.-'
    Den sidste har jeg dog haft i snart 2 år, og fik hende heldigvis igen, da jeg havde et kort stop pga skole.
    Hun er heldigvis super sød, men desværre ikke så god til at følge op på min praktik.. smiley smiley

Men ja, det er meget normalt, at man skifter rundt.. smiley
    Tror ikke jeg kender nogen, som ikke har haft 2-5 forskellige i løbet af det første år....

• #7   12. jul 2015 jeg havde enlig fundet mig en sagsbehandler der virkelig gjorde noget for mig, og min sygdom, og så laver kommunen fandme(ja undskyld mit sprog), et unge center nede i den anden ende af byen til alle dem under 30, bum så får jeg lige ny sagsbehandler bare fordi jeg er under 30, og køre nu på nr 3

de var også ved at flytte mig igen fordi de sagde jeg ingen uddannelse havde.. uhhh der fik de tørt på, jeg er uddannet, så skal jeg dælme ikke skifte fordi de laver rod i deres system, samt jeg havde en sagsbehandler der påstod at jeg ikke var syg(depression) fordi jeg ikke tog medicin

• #8   12. jul 2015 Øv øv. Kan hører jeg ikke er den eneste der har været i denne trælse situation.Er udemærket godt klar over at der kan være sygdom/ barsel und so weiter. Men... argh... At skulle gå tilbage til 0 igen. Føler nærmest det er sådan, når man har været ved flere samtaler ved de andre, og de ved noget om ens forløb.
    Det er fandme træls når de ikke i det mindste fortæller at man skifter til en anden sagsbehandler... smiley

• #9   12. jul 2015 Kan sagtens forstå dig... Jeg har også prøvet at skulle slås med systemet! Gik ned med stress for nogle år siden og der var jeg bare glad for min læge forstod mig! Han kunne sætte sig igennem overfor kommunen som ellers ville have sendt mig i aktivering lang tid før jeg var klar til det!
    Men der skal et godt helbred til at være syg i DK!

• #10   12. jul 2015 jeg var i systemet i to år pga. sygdom, jeg nåede aldrig at møde samme sagsbehandler to gange ??,

• #11   12. jul 2015 Det er sådan et fantastisk system vi har.. Og nu vil de skærer endnu mere i det!
    Har så ondt af de mennesker der virkelig har brug for hjælp!!

• #13   12. jul 2015 Ja! Man skal virkelig være rask for at være syg... Er pisse glad for at min far er med ved hver samtale, så hun får det hele med. Man magter jo ikke så meget når man er syg. Er så taknemlig at jeg ikke er psykisk syg. De magter da SLET ikke tage kampen op mod systemet.

• #14   12. jul 2015 har snart i 6 år været på KH, og før der sygepenge, og det sker bare hele tiden. så er de syge, så har de for meget arbejde og så er der en som går ind i stedet for den normale sagsbehandler mm

har leddegigt, slidgigt, diskopolaps mm, så der sker ikke meget i min sag.

Kommentér på:
Sagsbehandler skift - er det normalt?

Annonce