Sagsbehandler skift - er det normalt? {{forumTopicSubject}}
Prøver at gøre det så kort som muligt.
Sagen er at jeg har været i gennem "systemet" i cirka et år her til august, da jeg har noget sygdom som gør jeg ikke kan arbejde/ gå i skole. Derfor er jeg tilknyttet kompetance centeret i min kommune, som vejleder mig og følger op på min situation. Fra august til november der havde jeg en sagsbehandler (A) Som jeg kun har været til samtale en gang ved, men skrevet med hende over mail en gang imellem, om hvordan det er gået. Mener så hun skrev til mig, at nu fik jeg en anden en som skulle varetage min sag. (B) Hende kom jeg så til samtale ved, og har været det to gange, og forklarede forfra hvordan landet ligger for mig.
Her på det seneste er der så sket nogle ændringer i min akitvering (ja, jeg får kontanthjælp) som jeg selvfølgelig ville informere B om. Men hun har overhovedet ikke svaret tilbage med noget som helst(mail/telefonopkald) Så her den anden dag fik jeg endelig en mail fra hende at jeg havde fået ny sagsbehandler, da der var sket nogle om rokeringer. Nice to know.... Så nu er jeg på tredje sagsbehandler, på et år rundt regnet, og venter nu på at jeg kan komme til hende, til en samtale, hvor vi så nok skal begynde helt forfra igen igen med at forklare hende min sag helt fra bunden af, og man føler jo ikke rigtig man kommer videre, når man konstance skal begynde forfra...
Argh.. blev bare så gal da jeg endnu engang åbenbart har skiftet sagsbehandler og ikke fået noget af vide om det... Så er det sgu da klart jeg ikke har fået besked fra hende jeg troede var min nuværende sagsbehandler... great.
Er det normalt man skifter sagsbehandler sådan et par gange i året?
Just curious...
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.168
apr 2014
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 62 Svar: 208
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 680
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
jeg har været i systemet en del år desværre, og har ikke tal på hvor mange forskellige sagsbehandler jeg har haft, og hvor mange gang jeg har gået i fagforeningen og bedt dem om hjælp fordi sagbehandler har været på tværs,
nu er jeg i aktivering og har været der ude siden sidst i april, min sagsbehandler har ikke engang kørt ud og fuldt op på hvordan det går, nej nej hun ringer til hende der står for projektet og spørg, i stedet for at ringe til mig, eller køre ud og kigge
sep 2009
Følger: 42 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Den sidste har jeg dog haft i snart 2 år, og fik hende heldigvis igen, da jeg havde et kort stop pga skole.
Hun er heldigvis super sød, men desværre ikke så god til at følge op på min praktik..
Men ja, det er meget normalt, at man skifter rundt..
Tror ikke jeg kender nogen, som ikke har haft 2-5 forskellige i løbet af det første år....
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
de var også ved at flytte mig igen fordi de sagde jeg ingen uddannelse havde.. uhhh der fik de tørt på, jeg er uddannet, så skal jeg dælme ikke skifte fordi de laver rod i deres system, samt jeg havde en sagsbehandler der påstod at jeg ikke var syg(depression) fordi jeg ikke tog medicin
apr 2014
Det er fandme træls når de ikke i det mindste fortæller at man skifter til en anden sagsbehandler...
mar 2007
Men der skal et godt helbred til at være syg i DK!
jan 2014
Følger: 19 Følgere: 14 Emner: 17 Svar: 254
mar 2007
Har så ondt af de mennesker der virkelig har brug for hjælp!!
apr 2014
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.695
har leddegigt, slidgigt, diskopolaps mm, så der sker ikke meget i min sag.
Sagsbehandler skift - er det normalt?